پذیرش مقاله در مجلات isi

خانه » پذیرش و چاپ » پذیرش مقاله در مجلات isi

بسیاری از دانشجویان در داخل کشور به دنبال یافتن لیست نشریات معتبر بین المللی هستند تا با پذیرش مقاله در مجلات isi بتوانند از مزایای چاپ مقاله در این نشریات برخوردار شوند.
پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی یکی از قدم هایی است که می تواند آینده ای بهتر برای شما از نظر تحصیلی و شغلی به همراه داشته باشد. حتی می توانید با انتشار مقالات خود در مجلات معتبر بین المللی موفق به اخذ بورسیه از دانشگاه های خارجی شوید.

برای همین است که بسیاری از دانشجویان به دنبال یافتن بهترین راه برای چاپ یافته های علمی خود در قالب مقاله در این مجلات هستند. به همین دلیل موسسه علمی پژوهشی سفیر سعی کرده است تا با بهره بردن از ظرفیت های خود و همکاری با بسیاری از نشریات خارجی خدمات مورد نیاز دانشجویان و اساتید را در این زمینه در اختیار آن ها قرار دهد.

چاپ و پذیرش مقاله در مجلات isi

در صورتی که به دنبال یافتن یک نشریه معتبر برای انتشار مقالات خود در خارج از کشور هستید، بهتر است به دنبال لیست نشریاتی باشید که مرتبط با رشته تحصیلی تخصصی شما می باشند و امکان چاپ مقالات شما را دارند. این نشریات باید جزو نشریه های معتبری باشند که مورد قبول وزارت علوم و فناوری باشند و یا این که سایر نهادهای مسئول مانند وزارت بهداشت یا دانشگاه آزاد چاپ مقاله در آن ها را پذیرفته و امتیازات لازم را به شما پس از انتشار مقالات ارائه کنند. مجله و مقاله ای که شما در یک مجله خارجی منتشر کرده اید باید دارای نمایه باشد و بتوانید به آن استناد کنید تا برای مثال در مصاحبه دکتری بتوانید از امتیازات چاپ مقاله در مجلات خارجی معتبر بهره مند شوید.

اگر چه مجلات بسیار زیادی هستند که در آسیا و در کل دنیا می توانند مقالات شما را چاپ کنند، اما در ایران به طور معمول دانشجویان ترجیح می دهند تا به دنبال چاپ و پذیرش مقاله در لیست مجلات isi یا سایر مجلات معتبری باشند که در اروپا و آمریکا فعالیت می کنند. در این راستا با توجه به رشته تحصیلی دانشجویان معیارهای مختلفی را می توان برای انتخاب یک مجله یا نشریه بین المللی یا خارجی می توان مد نظر قرار داد که به عنوان مثال مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی یا مدت زمان چاپ آن از جمله مهم ترین معیارهایی است که برای دانشجویان و اساتید دارای اهمیت است. البته معیارهای دیگری مانند کمیته داروی مقالات و نحوه کار آن ها نیز می تواند در پذیرش و چاپ مقاله شما مهم باشد.

خدمات تخصصی پذیرش مقالات در نشریات isi

در صورتی که به دنبال خدمات تخصصی در زمینه چاپ و پذیرش مقاله در مجلات isi در داخل کشور هستید، موسسه علمی پژوهشی سفیر آماده ارائه هر گونه مشاوره و خدمات در این زمینه می باشد. یکی از خدمات بسیار مهم برای دانشجویان در این زمینه مشاوره تخصصی در رشته تحصیلی شما در زمینه نگارش مقاله ISI می باشد که در اولین مرحله می تواند کمک بسیار زیادی به شما در نگارش هر چه بهتر مقاله ISI داشته باشد.

در این راستا ممکن است که شما نیاز داشته باشید مقاله خود را از پایان نامه و یا رساله دکتری خود استخراج کنید که به طور حتم مشاوره با کسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند می تواند کار را برای شما بسیار راحت تر کند. پس از نگارش مقاله و یا استخراج آن از پایان نامه نیز باید سعی کنید به خوبی آن را ویرایش کنید تا منطبق با استانداردهای نگارشی موجود برای چاپ مقالات علمی باشد.
در صورتی که قصد داشته باشید پس از ارسال مقاله با احتمال بیشتری موفق به چاپ و پذیرش مقاله در مجلات isi یا isc خود شوید، توجه داشته باشید که بیشتر است روی نیتیو بودن مقاله تمرکز کنید و در صورتی که خوتان توان ویرایش نیتیو مقاله را ندارید از افرادی که توان این کار را دارند کمک بگیرید.

اگر چه شاید با مشورت استاد راهنما و یا با کمک دوستان خود بتوانید تا حدودی با پروسه ارسال و پذیرش مقاله در نشریه های خارجی آشنا شوید. اما بسیاری از دانشجویان در داخل کشور ترجیح می دهند تا از خدمات موسسات علمی در فرایند ثبت و ارسال مقالات خود استفاده کنند.

 

سایر خدمات مرتبط با پذیرش مقاله در مجلات isi

فرایند اماده کردن مقاله برای ارسال و چاپ در مجلات علمی و نشریه های معتبر خارجی پیچیده تر از ارسال آن برای مجلات داخلی است و برای همین علاوه بر موارد ذکر شده در بالا شما ممکن است نیاز به خدمات تخصصی مانند ترجمه مقاله داشته باشید.

ترجمه می تواند به زبان انگلیسی و یا یکی از زبان های زنده دیگر دنیا باشد و این کار را در صورت عدم تسلط خود به زبان های خارجی باید به افراد متخصص در این زمینه واگذار کنید تا همان طور که در بخش قبل گفته شد مقاله شما با ویرایش نیتیو برای نشریه علمی تخصصی مورد نظر ارسال شود. البته نباید اهمیت ویرایش فنی مقاله را نیز نادیده بگیرید و در این راه بهتر است از افراد صاحب نظر و با تجربه کمک بگیرید.

هم چنین در مواردی نیاز به بررسی و کنترل رفرنس های مقاله می باشد تا بتوانید پس از انتخاب رفرنس مناسب مقاله خود را برای تطبیق کامل با فرمت استاندارد isi برای حروف چینی و صفحه آرایی اماده کنید.

پس از آماده کردن مقاله مطابق با استانداردهای isi می توانید آن را ثبت و ارسال کنید تا بتواند وارد مرحله داروی و پذیرش و چاپ مقاله شود. به طور حتم هر یک از مراحل بالا در صورتی که بتوانید از توان تجربه موسسات علمی کمک بگیرید می تواند در بازه زمانی کوتاه تری انجام شود و کار چاپ و پذیرش مقاله در کمترین زمان به پایان برسد.

خدمات پذیرش مقاله در مجلات isi

در صورتی که در دوره دکتری مشغول به تحصیل هستید و مراحل انجام تحقیقات پایان نامه شما به خوبی پیشرفت کرده و به مراحل پایانی رسیده باشد، ممکن است که خود شما توان استنخراج مقاله از موضوع پایان نامه خود را داشته باشید. در این صورت به طور حتم پس از نگارش آن خواهان پذیرش مقاله برای دفاع دکتری در یکی از مجلات معتبر که در لیست نشریات isi وجود دارد باشید.

در این صورت موسسات علمی ارائه کننده خدمات پذیرش مقاله در مجلات خارجی می توانند کمک بسیار زیادی به شما در راه رسیدن به هدف تان بکنند و در زمان هر چه کمتری مقاله استخراج شده از پایان نامه شما را به نشریات خارجی ارسال و راه را برای پذیرش آن باز کنند. خدمات پذیرش مقاله در مجلات isi به طور معمول برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتیدی که وقت و زمان کافی برای پیگیری ثبت و پذیرش خود در نشریه های علمی خارجی ندارند می تواند نقش قابل ملاحظه ای در کاهش استرس فکری و درگیری ذهنی آن ها داشته باشد.

این موسسات با همکاری ویژه ای که با نشریات خارجی دارند و با توجه به رشته تخصصی شما بهترین مجلات را برای ثبت و ارسال مقاله انتخاب خواهند کرد و برای همین در کوتاه شدن فرایند پذیرش مقاله برای دفاع دکتری نقش قابل ملاحظه ای خواهند داشت. نه تنها برای پذیرش مقاله در مجلات isi که برای پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی دیگر نیز بهره بردن از توان و تجربه این موسسات در سال های اخیر توانسته است به بسیاری از دانشجویان و قشر تحصیلکرده جامعه کمک کند تا بتوانند یافته های علمی خود را با سایر افراد تحصیلکرده در رشته علمی مرتبط با رشته دانشگاهی خود به اشتراک بگذارند.

کلام آخر

موسسه علمی پژوهشی سفیر یکی از موسسات معتبر علمی در داخل کشور است که تلاش نموده است با همکاری افراد متخصص در رشته های مختلف تمام توان خود را برای کمک به دانشجویان و سایر افراد تحصیلکرده به کار برد تا این افراد بتوانند با دریافت خدمات تخصصی مورد نیاز خود موفق به چاپ و پذیرش مقاله در مجلات isi شوند. شما هم در هر رشته علمی که در داخل کشور مشغول به تحصیل هستید و یا از هر رشته ای که فارغ التحصیل شده اید، می توانید در صورت نیاز به چاپ و پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین المللی و به خصوص مجلات isi با ما تماس بگیرید تا خدمات مورد نیاز را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

موسسه علمی پژوهشی سفیر نه تنها اقدام به ارائه خدمات تخصصی در زمینه چاپ و پذیرش مقاله در نشریات معتبر بین المللی نموده است، که همکاری بسیار خوبی با مجلات و نشریه های تخصصی علمی داخلی نیز دارد. برای همین در صورت نیاز به چاپ و پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی نیز می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را برای چاپ مقاله در مجلات علمی داخلی در اختیار شما قرار دهیم.

پذیرش مقاله علمی پژوهشی
ترجمه مقاله

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پذیرش مقاله در مجلات isi واسه دریافت مجوز دفاع نیاز داشتم. چه مجلاتی رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.