پذیرش و چاپ مقاله

خانه » پذیرش و چاپ » پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله یکی از مسائل مهم برای پژوهشگرانی است که به دنبال افزایش قدرت رزومه علمی خود هستند. با توجه به این که چاپ مقاله در یک مجله معتبر می تواند، به علاوه امتیاز قبولی در آزمون دکتری، فرصت های زیادی را برای شما ایجاد کند، یک امر الزامی به نظر می رسد که با توجه به این موضوع، در این مقاله به صورت تخصصی به صفر تا صد پذیرش و چاپ مقاله می پردازیم.

پذیرش و چاپ مقاله
پذیرش و چاپ مقاله

چاپ مقاله برای آنهایی خوب است که مقاله خود را تهیه کرده اند. حال بدنبال موسسه ای جهت سابمیت مقاله جهت اخذ اکسپت یا چاپ مقاله jcr و یا نشریات آی اس آی هستند. سابمیت و ثبت مقاله در مجلات مختلف متفاوت می باشد که در زیر به مجلات معتبر اشاره خواهم کرد. از آنجا که مجلات و نشریات مختلفی جهت چاپ مقاله داریم، شما باید قبل از اقدام برای هر مجله ابتدا نیاز خود را مشخص نمایید. برای مثال اگر در دانشگاه آزاد تحصیل می کنید و پذیرش و چاپ مقاله را برای دریافت 2 نمره پایان نامه نیاز دارید، فقط برای مجلات خاصی می توانید اقدام نمایید.

بنابراین انتخاب مجله بر اساس نیاز شما متفاوت خواهد بود. اگر دانش کافی از مجلات ندارید بهتر است از کارشناسان ما مشاوره و راهنمایی بگیرید. توضیحات کامل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

گاهی اوقات ممکن است هزینه بسیاری صرف چاپ مقاله در مجلات داخلی کنید. اما در پایان به خاطر انتخاب مجله نادرست، مجددا مجبور به صرف هزینه و زمان شوید. لذا در دام موسسات سود جو چاپ مقاله در مجلات خارجی میوفتید. چرا ممکن است مسیر آکادمیک و علمی شما تغییر کند.

پذیرش و چاپ مقاله
پذیرش و چاپ مقاله

چرا پذیرش و چاپ مقاله اهمیت دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، چاپ مقاله برای داشتن یک رزومه علمی قوی بسیار مهم است. بهتر بگم، زمانی که شما در رزومه خود مقالاتی را داشته باشید که در مجلات معتبر به چاپ رسیده باشند، به صورت ناخودآگاه شرایط بهتری نسبت به سایر رقبا در هر زمینه‌ای خواهید داشت.

به علاوه چاپ مقاله و کتاب در مجلات معتبر برای قبولی در مصاحبه دکتری امری الزامی است. البته تنها اهمیت چاپ مقاله به خود نویسنده یا نویسندگان برنمی گردد، زیرا با چاپ مقاله علمی، این فرصت برای سایرین به وجود می آید تا در یک زمینه علمی اطلاعات جدیدی به دست آورند و سطح علمی کشور نیز افزایش یابد و این موضوع نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شرایط نویسنده تاثیر خواهد داشت.

مقاله علمی ترویجی چاپ کنیم یا مقاله علمی پژوهشی؟

دو نوع مختلف مقاله با دو رویکرد مختلف که توصیه می کنیم اگر به فکر افزایش رزومه خود هستید و برای اولین بار می خواهید مقاله معتبر چاپ کنید، به سراغ مقالات علمی پژوهشی بروید، زیرا پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی از امتیاز بالاتری به ویژه در آزمون دکتری برخوردار است.

بد نیست بدانید که مقالات علمی ترویجی قرار نیست که در حوزه جدیدی که تا الان درباره آن کار نشده باشد کار کند و بیشتر به دستاورد های سایر محققین می پردازد که با توجه به این موضوع، اعتبار این نوع مقالات از مقالات علمی پژوهشی که در مجلات علمی پژوهشی داخلی یا خارجی چاپ می شود، کمتر است.

پذیرش و چاپ مقاله یکی از مراحل مهم در علم و پژوهش است. مقالات علمی و پژوهشی از اهمیت بسیاری برخوردارند زیرا به عنوان یک وسیله‌ی ارتباطی برای انتقال دانش و نتایج پژوهشی به دیگران، استفاده می‌شوند. در واقع، مقاله نویسی به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های ارائه‌ی نتایج پژوهشی محسوب می‌شود.

در این فرآیند، اخذ پذیرش و چاپ مقاله به معنای پذیرفتن آن توسط یک ناشر علمی یا ژورنال معتبر است. در صورت پذیرش، مقاله به چاپ رسیده و در دسترس جامعه‌ی علمی قرار می‌گیرد. با چاپ مقاله، نتایج پژوهشی به دیگران منتقل شده و دیگران نیز می‌توانند به آن نتایج دسترسی پیدا کنند.

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات، چاپ مقالات علمی نه تنها به صورت چاپی، بلکه به صورت الکترونیکی نیز انجام می‌شود. علاوه بر این، با توسعه‌ی ده‌ها هزار ژورنال علمی، روش‌های پذیرش مقاله نیز متنوع شده است.

در کل، پذیرش و چاپ مقاله یک فرایند مهم در علم و پژوهش است که به دانشمندان و پژوهشگران اجازه می‌دهد نتایج پژوهشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و در علم و تکنولوژی پیشرفت کنند.

 

پذیرش و چاپ تضمینی مقاله

پذیرش و چاپ تضمینی مقاله یکی از خدماتی است که توسط برخی از ناشران و ژورنال‌های علمی ارائه می‌شود. در این روش، نویسندگان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ی مشخصی، پذیرش و چاپ مقاله‌ی خود را تضمین کنند.

به طور کلی، پذیرش و چاپ تضمینی مقاله به معنای تضمین این است که مقاله بعد از بررسی، حتماً پذیرفته شده و چاپ خواهد شد. برخی ناشران ممکن است این خدمت را به دلیل تلاش برای جذب نویسندگان و همچنین به دلیل کسب درآمد بیشتر، ارائه دهند.

همچنین، برخی ژورنال‌های علمی نیز خدمت پذیرش و چاپ مقاله را ارائه می‌دهند. در این صورت، پس از پذیرش و پرداخت هزینه‌ی مشخص شده، مقاله به صورت تضمینی پذیرفته می‌شود و در چاپ بعدی ژورنال، منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که پذیرش و چاپ تضمینی مقاله به هیچ وجه نباید با کیفیت و ارزش علمی مقاله‌ی نوشته شده، ترکیب شود. در واقع، پذیرش و چاپ تضمینی مقاله ممکن است در برخی موارد به عنوان یک راهکار جایگزین و بهینه برای انتشار مقاله در یک ژورنال مناسب باشد، اما در کل باید به صورت دقیق و با دقت بررسی شود.

در مجموع، پذیرش و چاپ تضمینی مقاله یکی از راهکارهای ممکن برای انتشار مقاله است، اما در صورتی که مقاله، کیفیت و ارزش علمی لازم را دارد، نیازی به این خدمت نیست و می‌توان به به روش‌های دیگری برای انتشار مقاله روی آورد. از جمله این روش‌ها، ارسال مقاله به ژورنال‌های با سطح تخصصی و علمی بالا، تلاش برای جذب توجه این ژورنال‌ها و ارتقای کیفیت مقاله، می‌تواند باشد.

در هر صورت، برای انتشار مقاله، مواردی نظیر کیفیت مقاله، شیوه‌نامه و الزامات ژورنال، سطح تخصصی ژورنال و بیشتر، باید دقیقاً بررسی شوند و انتخاب صحیحی انجام شود.

همچنین، در مورد پذیرش و چاپ تضمینی مقاله باید به این نکته توجه کرد که برخی ناشران ممکن است از این روش برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنند و در اینصورت، احتیاط بیشتری در انتخاب ژورنال و استفاده از این خدمت لازم است.

در کل، انتخاب روش‌های مناسب برای انتشار مقاله و پذیرش آن، باید براساس کیفیت و ارزش علمی مقاله تعیین شود و نباید با هدف کسب سود، انتخاب ژورنال‌های کم اهمیت یا استفاده از روش‌های پذیرش و چاپ تضمینی مقاله صورت گیرد.

پذیرش و چاپ تضمینی مقاله
پذیرش و چاپ تضمینی مقاله

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی، یکی از مهمترین مراحل در علم است و برای پژوهشگران و دانشمندان از اهمیت بسیاری برخوردار است. مقاله علمی پژوهشی، یک نوشتار رسمی است که نتایج، روش‌ها، تحلیل‌ها و پیشنهادات ارائه شده در یک پژوهش را در بر می‌گیرد و به ژورنال‌ها و کنفرانس‌های علمی ارائه می‌شود.

دریافت و چاپ مقاله علمی پژوهشی به معنای تأیید ارزش علمی محتوای مقاله توسط ژورنال است. برای پذیرش مقاله، نویسندگان باید به نحوی توانایی ارائه نتایج تحقیقاتشان را در قالب یک مقاله علمی‌پژوهشی اثبات کنند. برای این منظور، نویسندگان باید به دقت به شیوه‌نامه ژورنال مورد نظر توجه کنند و الزامات آن را رعایت کنند.

عواملی که می‌توانند در پذیرش مقاله تأثیرگذار باشند، شامل کیفیت محتوا، ارتباط موضوع مقاله با حوزه تخصصی ژورنال، شیوه نگارش، میزان نوآوری و ارزش افزوده مقاله، نوع و میزان شواهد و داده‌های مورد استفاده در پژوهش، استفاده از منابع معتبر و ارجاعات مناسب و … می‌باشد.

اکسپت و چاپ مقاله جی سی آر (jcr)

پذیرش و چاپ مقاله jcr برای آنهایی خوب است که مقاله فارسی یا انگلیسی خود را تالیف کرده اند. حال بدنبال اکسپت یا پذیرش مقاله خود در مجلات جی سی آر و یا نشریات معتبر هستند. به منظور پذیرش تضمینی در نشریات jcr بهتر است از خدمات موسسه سفیر برای ارتقاء کیفیت مقاله خود استفاده نمایید. خدمات تضمینی حروفچینی مقاله و صفحه بندی مقاله شانس شما را در پذیرش مقاله جی سی آر افزایش می دهد. نشریات jcr به اصول مقاله نویسی بسیار اهمیت می دهند و از اکسپت مقاله با کیفیت پایین خودداری می کنند.

بنابراین نگران نباشید چرا که می توانید سابمیت و ثبت چاپ مقاله jcr خود را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید.

پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر
پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر

مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر مقاله‌ی شما را تا اکسپت نهایی و چاپ پیگیری خواهد کرد. و مکاتبه‌های مرتبط با ارسال مقاله و پاسخ به داوران و ویراستاران مجله‌ ی را انجام خواهد داد.

سابمیت و انتشار مقاله isi

پذیرش و چاپ مقاله isi یکی دیگر از خدمات موسسه علمی و پژوهشی سفیر می باشد. این خدمات برای دانشجویانی مفید می باشد که مقاله فارسی یا انگلیسی خود را تهیه و  تالیف کرده اند. ممکن است شما در حال بروزرسانی مقاله isi خود زمان و حوصله کافی و تخصص لازم را نداشته باشید. بنابراین از کارشناسان ما جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله استفاده نمایید. جهت سابمیت و یا ثبت مقاله isi و jcr همچنین پیگیری مراحل پذیرش مقاله از این خدمات استفاده نمایید.

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی برای آن دسته از افرادی می باشد که مقاله خود را تالیف کرده اند یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله علمی پژوهشی  خود هستند اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت چاپ مقاله علمی پژوهشی و حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل پذیرش مقاله در نشریات علمی پژوهشی را ندارند بسیار مناسب می باشد. بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که می توانید پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر مقاله‌ی شما را تا اکسپت نهایی و چاپ پیگیری خواهد کرد و مکاتبه‌های مرتبط با ارسال مقاله و پاسخ به داوران و ویراستاران مجله‌ ی مورد نظر شما را انجام خواهد داد.

پذیرش و چاپ مقاله همایشی و کنفرانسی

پذیرش و چاپ مقاله همایشی و کنفرانسی برای افرادی می باشد که مقاله خود را تالیف کرده اند. یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله همایشی و کنفرانسی خود هستند. اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل چاپ مقاله کنفرانسی در مجلات ISI  را ندارند بسیار مناسب می باشد. بنابراین نگران نباشید چرا که می توانید پذیرش و چاپ مقاله دکتری را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت پذیرش مقاله در همایش ها و کنفرانس ها کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید.

مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر مقاله‌ی شما را تا اکسپت نهایی و چاپ مقاله کنفرانسی در مجلات ISI پیگیری خواهد کرد. مکاتبه‌های مرتبط با ارسال مقاله و پاسخ به داوران و ویراستاران مجله‌ ی مورد نظر شما را انجام خواهد داد. به منظور استعلام هزینه چاپ مقالات کنفرانسی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. شما می توانید با کمترین هزینه به چاپ مقالات کنفرانس در مجلات ISI بپردازید.

پذیرش و چاپ مقاله SCOPUS

پذیرش و چاپ مقاله اسکوپوس SCOPUS  برای افرادی می باشد که مقاله خود را تهیه کرده اند. یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله SCOPUS  خود هستند. اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل پذیرش مقاله در مجلات خارجی SCOPUS را ندارند بسیار مناسب می باشد.

بنابراین نگران نباشید می توانید پذیرش مقاله دکتری و چاپ مقاله  SCOPUSخود را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید.

پذیرش و چاپ مقاله PUBMED

پذیرش و چاپ مقاله PUBMED برای آن دسته از افرادی می باشد که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی تالیف کرده اند یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله PUBMED  خود هستند اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل پذیرش مقاله در مجلات خارجی PUBMED را ندارند بسیار مناسب می باشد.

بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که می توانید اکسپت و انتشار مقاله PUBMED خود را با خیال راحت به ما بسپارید. بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که می توانید پذیرش مقاله دکتری و انتشار مقاله PUBMED خود را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید.

نشر مقاله WOS

پذیرش و چاپ مقاله WOS برای آن دسته از افرادی می باشد که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی تالیف کرده اند یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله WOS  خود هستند اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل اکسپت و انتشار در مجلات خارجی WOS را ندارند بسیار مناسب می باشد.

ثدیگر نگران نباشید چرا که می توانید پذیرش مقاله دکتری و اکسپت و انتشار WOS خود را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید.

سابمیت و ثبت مقاله ISC

پذیرش و چاپ مقاله ISC برای آن دسته از افرادی می باشد که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی تالیف کرده اند یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله ISC  خود هستند اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل پذیرش مقاله در مجلات خارجی ISC را ندارند بسیار مناسب می باشد.

بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که می توانید اکسپت و انتشار مقاله ISC خود را با خیال راحت به ما بسپارید. بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که می توانید پذیرش مقاله دکتری و چاپ مقاله ISC خود را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید.

انتشار مقاله همایشی و کنفرانسی

پذیرش و چاپ مقاله همایشی و کنفرانسی برای آن دسته از افرادی می باشد که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی تالیف کرده اند یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله همایشی و کنفرانسی خود هستند اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل چاپ مقاله کنفرانسی در مجلات isi را ندارند بسیار مناسب می باشد.

به منظور استعلام هزینه چاپ مقالات کنفرانسی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. شما می توانید با کمترین هزینه به چاپ مقالات کنفرانس در مجلات isi بپردازید. جهت ثبت سفارش فوری کلیک کنید.

جمع بندی

در کل، پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی یکی از مراحل مهم در علم و پژوهش است که نیازمند رعایت الزامات مشخصی برای ارائه محتوای علمی و ارتباط موضوعی مقاله با ژورنال مورد نظر، نگارش مناسب و علمی، استفاده از منابع معتبر و ارجاعات صحیح، پیگیری نتایج و جوابدهی به مشکلات و انتقادات چکیده و نظرات داوران و یا تحریریه ژورنال، ایجاد نوآوری و ارزش افزوده، طرح سوالات مهم و توانایی پاسخ به آن‌ها، است. علاوه بر این، هزینه‌های مربوط به پذیرش و چاپ مقاله نیز می‌تواند موضوعی مهم باشد که پژوهشگران باید آن را در نظر داشته باشند. با رعایت این نکات، پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی می‌تواند به گامی موثر در پیشبرد علم و پژوهش تبدیل شود.

تبدیل پایان نامه به مقاله
تفاوت مجلات isi و jcr چیست؟

31 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ایلیا
    2022-10-25 22:55

    سلام ، لطفا بفرمایید چطوری با شما تماس بگیریم
    چندین بار تماس گرفتم متاسفانه موفق نشدم
    خواهشمند است راهنمایی فرمایید

    پاسخ
  • لیلا
    2022-08-29 23:02

    سلام. وقت به خیر. من مقاله برای isi نوشته ام و چند بار سابمیت کرده ام و رد شده زمان محدودی دارم و نیاز به پذیرش برای دفاع. لطفا راهنمایی کنید. چطور می تونم کمک بگیرم؟
    حتی در ژرنال فایندر چکیده دادم و برای مجلات پیشنهادی فرستادم. دقیقا نمی دونم ایراد کار چیست

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-10-11 16:31

      سلام

      لطفا جهت مشاوره در زمینه سابمیت و پذیرش و چاپ مقاله در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید. 09199777946

      پاسخ
    • سعادت هويزائي
      2024-03-24 01:26

      سلام
      دوتا مقاله علمی پژوهی قرآنی به زبان عربی جهت چاپ دارم هزینه و نحوه ارسال لطف بفرمائید

      پاسخ
  • بهرامی
    2022-08-16 08:16

    با سلام واحترام وعرض خدا قوت خدمت کارکنان موسسه علمی پژوهشی سفیر…من دومقاله دارم برای اکسپت وچاپ این دو مقاله باید چکار کنم وهزینه هم اگر لطف بفرمایید بگیدچقدر میشه ممنون میشم.رشته دکتری علوم سیاسی گرایش اندیشه های سیاسی .بهرامی

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-08-21 16:57

      سلام
      ممنون از شما
      اکسپت و چاپ در رشته دکتری علوم سیاسی گرایش اندیشه های سیاسی هم انجام می دهیم. از آنجا که مجلات بسیار هستند لطفا در واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • نذری دوست
    2022-04-20 00:35

    سلام هزینه استخراج و چاپ مقاله روانشناسی ارشد چقدرهست؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-04-20 15:21

      درود
      جهت استعلام هزینه استخراج و چاپ مقاله روانشناسی ارشد لطفا در واتساپ پیام دهید. همکاران راهنمایی خواهند کرد. 09199777946

      پاسخ
  • حسن فتجی
    2022-01-12 01:24

    باسلام و خسته نباشید
    بنده فارغ التحصیل مقطع دکترا در رشته کشاورزی (علوم دامی- تغذیه دام) از دانشگاه آزاد اسلامی هستم و جهت تسویه حساب نیاز به مقاله isi دارای IF دارم. لطفا جهت چاپ سریع مقاله در این مجلات راهنمایی بفرمایید. ضمنا مقاله ام را ترجمه کردم و آماده می باشد.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-01-26 15:49

      سلام
      بله رشته رشته کشاورزی (علوم دامی- تغذیه دام) کار میکنیم
      در واتساپ پیام دهید 09199777946

      پاسخ
      • سلام. من مقاله علمی پژوهشی روانشناسی برای مصاحبه دکتری نیاز دارم. شماره تماس بفرمایید لطفا. واتساپ ندارم. ممنونم

        پاسخ
        • مدیر سایت
          2022-10-11 16:25

          سلام. جهت اطلاع از مقاله علمی پژوهشی روانشناسی برای مصاحبه دکتری لطفا واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید. 09199777946

          پاسخ
  • منیره سعیدپور
    2021-09-17 19:32

    سلام خسته نباشید من میخوام یک یا دوتا مقالهISI در زمینه داروسازی برام بنویسید ودرمجلات معتبر خارجی چاپ کنید شدیدا لازم دارم برای گرفتن بورس برای پذیرش دکتری در کانادا… ممنون میشم راهنمایی کنید برای وات ساپ نوشتم جوابگو نشدن

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-09-18 01:33

      سلام و احترام. صبوری بفرمایید در واتساپ جواب می دهند. جهت تسریع پاسخگویی مجددا پیام بگذارید. حجم پیام های دریافتی بسیار می باشد و تا همکاران پاسخ دهند یکم زمان میبره. باتشکر از صبوری شما

      پاسخ
  • ایدا رضایی
    2021-04-27 02:23

    شرایط پذیرش و چاپ مقاله رو میفرمایید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 14:40

      سلام
      جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پذیرش و چاپ مقاله و همچنن اکسپت فوری و پذیرش فوری مقاله به صورت تضمینی و در کمترین زمان و با قیمت پایین با شماره زیر تماس بگیرید یا در واتساپ و یا تلگرام پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
      • فریدون رمضی
        2022-02-11 08:52

        با سلام و احترام
        دانشجوی دکترای دانشگاه علوم و تحقیقات در تهران هستم مقاله ای را آماده و می خواهم اکسپت و چاپ در یک نشریه علمی_پژوهشی بگیرم هزینه را می خواستم سوال کنم ممنون

        پاسخ
        • مدیر سایت
          2022-02-13 22:50

          جهت استعلام هزینه و زمان اکسپت و چاپ در یک نشریه علمی_پژوهشی برای دکترای دانشگاه علوم و تحقیقات در تهران با شماره 09199777946 در واتساپ پیام دهید.

          پاسخ
    • مسعود
      2021-12-26 10:22

      با سلام و احترام
      از کمکی که به هموطنان در زمینه علم و دانش دارید خیلی سپاسگزارم، من میخواستم یه مقاله isi در زمینه حقوق بدم و نیاز به راهنمایی و کمک دارم
      با شماره اعلامی تماس گرفتم ولی پاسخ ندادن، و از طریق واتساپ هم پیام دادم که منتظر جواب هستم
      در زمینه مقاله نویسی خیلی بی تجربه ام که نیاز به مشاوره دارم
      عجله ندارم ولی نیاز به مقاله در نشریات رسمی و بین المللی دارم، ممنون میشم بهم کمک کنید.
      از صبر و پاسخگویی شما بی نهایت متشکرم

      پاسخ
  • مژده
    2021-04-17 00:19

    سلام
    پذیرش و چاپ در مجلات کیو تو در رشته مهندسی عمران رو به صورت تضمینی انجام می دهید؟ هزینه مهم نیست

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 19:55

      سلام
      پذیرش و چاپ در مجلات q2 نیازمند مقاله با کیفیت خوبی می باشد. در مورد هزینه و شرایط پذیرش لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • جوادی
    2021-04-07 16:11

    من رشته حسابداری در مقطع دکتری هستم. الان میخوام واسه بورسیه کانادا اقدام کنم. بنظرتون باید چندتا مقاله چاپ شده داشته باشم؟ آیا فقط پذیرش مقاله کفایت می نه یا حتما باید چاپ شه؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 21:41

      با سلام و احترام
      جهت اقدام برای بورسیه یا اپلای حداقل باید یک یا دو مقاله چاپ شده در مجلات علمی معتبر داخلی یا خارجی داشته باشید. البته مجلات خارجی بیشتر مورد تایید بوده است.

      پاسخ
  • حسینی لنگرودی
    2021-03-19 00:46

    سلام وقت بخير و ممنون از سايت خوبتون
    ببخشيد ميشه يه ژورنالى رو در رشته فناوری اطلاعات معرفى کنين که رايگان و يا کم هزينه باشه و پذيرشش کمتر از 2 ماه باشه. خیلی نیاز فوری بهش دارم. حتی هزینه بیشتری پرداخت میکنم
    متشکرم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-03-21 09:42

      با سلام و احترام
      جهت مشاوره رایگان و معرفی تمامی مجلات خارجی با نمایه های علمی معتبر ISI و JCR , LVH و مراحل پذیرش و چاپ بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید. 09199777946

      پاسخ
    • باباکوهی
      2021-08-18 02:27

      نیاز به کمک برای چاپ مقاله خارجی دارم

      پاسخ
      • مدیر سایت
        2021-09-16 14:11

        سلام. جهت اطلاع از نحوه نوشتن و چاپ مقاله خارجی با شماره 09199777946 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید.

        پاسخ
  • رویا احمدی
    2021-03-10 23:51

    سلام. خسته نباشین
    ببخشید امکان داره واسم یه مقاله تالیف و نگارش کنید و در نهایت در مجلات jcr با رتبه q1 یا q2 پذیرش بگیرین و چاپ کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-03-11 10:36

      سلام و عرض ادب
      احتراما جهت مشاوره رایگان و مراحل انجام کار با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس اپ پیام دهید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.