قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط کار با گروه علمی پژوهشی سفیر

ضوابط و شرایط زیر به عنوان مرجع و ملاک جهت جلوگیری از ابهامات و سوء برداشت‌ها میان کارفرما (سفارش دهنده) و گروه علمی پژوهشی سفیر در ارائه خدمات در نظر گرفته می‌شود.

کارفرما لازم است پیش از استفاده از خدمات متنوع گروه علمی پژوهشی سفیر که در ادامه متن گروه سفیر نامیده می‌شود، شرایط و ضوابط گروه سفیر را مطالعه کرده و از محتوای آن آگاهی داشته باشد. توجه کنید که درخواست هرگونه سفارش به گروه سفیر به آدرس www.safir-paper.com  به معنی موافقت شما با شرایط و ضوابط گروه سفیر خواهد بود.

اصطلاحات و تعاریف استفاده شده

  • کاربر:  کارفرما، سفارش دهنده و پردازنده هزینه خدمات می باشد و می تواند شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی باشد.
  • گروه سفیر:  گروه علمی پژوهشی سفیر است که خدمات را اجرا می نماید و در قبال آن هزینه خدمات را دریافت می نماید.
  • مبلغ سفارش: عبارت از مبلغی است که بابت ارائه خدمات توسط مجری خدمات به هر طریق و بر طبق مدارک پرداختی ارائه شده از سوی مشتری دریافت می شود.
  • سفارش: عبارت است از مجموع خدمات مورد سفارش و ذکرشده در متن قرارداد
  • طرفین: عبارت از گروه سفیر و کاربر هستند.
  • شبکه های اجتماعی: عبارت است از اپلیکیشن ها پیام رسان داخلی و خارجی نظیر واتساپ و تلگرام و ایتا و روبیکا و…
  1. مقدمه

این شرایط درمورد هر کدام از خدمات ارائه شده توسط گروه سفیر و هر کدام از سفارش­های کاربر صدق می­کند.

هر سفارشی که توسط کاربر داده می­شود بدین مفهوم است که کاربر تمام بندهای شرایط و ضوابط را کاملا درک کرده و پذیرفته ­است.

در صورت بروز هرگونه اشکال در ارائه خدمات و عدم تفاهم بین طرفین، مدارک زیر به ترتیبی که ذکر شده معتبر هستند:

1-1 اسناد و مدارک مرجع قرارداد

1-2  ضوابط و شرایط خدمات (متن حاضر)

1-3 هرگونه ایمیل و پیام ارسالی از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی (واتساپ و تلگرام و ایتا و روبیکا و ….و پیامک (SMS) حاوی درخواست مشتریان، در صورتیکه مورد تأیید گروه سفیر قرار گرفته باشد و به آن پاسخ داده شده است.

  1. شرایط عمومی

1-2 یک قرارداد زمانی میان کاربر و گروه سفیر منعقد می‌شود که کاربر سفارش خود را در وب­سایت ثبت و یا قرارداد را امضا و برای گروه سفیر از طریق ایمیل یا شبکه اجتماعی ارسال نماید.و مبلغ سفارش را به شکل زیر پرداخت نماید.

2-1-1 پرداخت از طریق واریز بانکی یا خودپرداز، در صورت استفاده از این روش پرداخت، کاربر موظف به ارسال فیش پرداختی در وب­سایت است.

2-2  گروه سفیر تخمینی از هزینه و زمان مورد انتظار انجام سفارش را در اختیار کاربر قرار می دهد اما بدیهی است زمان و هزینه نهایی انجام سفارش در زمان پرداخت به کاربر اعلام خواهد گردید و گروه سفیر تعهدی در قبال انجام کار در زمان و قیمت تخمینی نخواهد داشت.

2-3  مبلغ، کیفیت و زمان تحویل سفارش به کاربر حین ثبت سفارش اطلاع داده خواهد شد.

2-4 گروه سفیر در قبال عدم دسترسی منظم کاربر به وب سایت و پیام های ارسالی از سوی گروه سفیر مسئولیتی نخواهد داشت.

2-5 اجرای سفارش منوط به دریافت مبلغ سفارش از سوی مشتری به صورت پرداخت اعلام شده توسط گروه سفیر می‌باشد، مگر آنکه شرایط دیگری به صورت کتبی به کاربر اعلام شده باشد. در موارد پرداخت قسطی سفارش، در صورت عدم واریز اقساط توسط کاربر، زمان تحویل پروژه به مدت تاخیر در واریز به تعویق خواهد افتاد.

2-6 برای پروژه های طولانی، ممکن است شرایط پرداخت به شیوه پرداخت در چند نوبت باشد که در چنین حالتی کاربر موظف است در زمان های مشخص شده در قرارداد نسبت به پرداخت و ارسال رسید پرداخت اقدام نماید. بدیهی است در صورت امتناع یا قصور در پرداخت از سوی کاربر، گروه سفیر مجاز است پروژه را تا زمان پرداخت مشتری، به حالت تعلیق در آورده یا به طور کلی لغو نماید.

2-7 مسئولیت هرگونه اشتباه در پرداخت به حساب هایی غیر از حساب های اعلام شده توسط گروه سفیر بر عهده مشتری است.

2-8 در صورتی که هزینه‌هایی خارج از اراده و اطلاع قبلی طرفین به وجود آید، گروه سفیر موظف است مراتب را در اسرع وقت به اطلاع کاربر برساند و توافق مجدد در رابطه با هزینه صورت پذیرد. در صورت عدم توافق در رابطه با افزایش هزینه‌های پیش‌بینی نشده یا افزایش تعرفه ناگهانی گروه سفیر ، هر یک از طرفین مجاز هستند با اعلام کتبی سفارش را لغو نمایند. در این حالت اگر بخشی از سفارش انجام شده باشد، بازگشت مبلغ تنها در خصوص بخش انجام‌نشده سفارش خواهد بود.

2-9هزینه تایپ برای کلیه سفارشات رایگان است.

2-10 تنها هزینه ذکر شده در قرارداد به عنوان هزینه انجام سفارش معتبر شناخته می شود و هرگونه برآورد شفاهی احتمالی ناشی از برقراری تماس های تلفنی و سایر موارد غیر قابل استناد است؛ بنابراین اعلام هزینه حدودی بوده و فقط جهت اطلاع و راهنمایی کاربر مورد نظر می باشد.

  1. تحویل سفارش، لغو، مرجوعی و خدمات پس از فروش

3-1 تحویل سفارش

3-1-1 تاریخ و زمان پرداخت و تائید مالی، ملاک زمان آغاز پروژه می باشد.

3-1-2 در صورت تغییر در حجم و محتوای سفارش، گروه سفیر مجاز است نسبت به تغییر تاریخ تحویل سفارش اقدام نموده و موظف است در اسرع وقت نسبت به اعلام مراتب از طریق پست الکترونیک و یا شماره تلفن موجود (قراردادهای مجازی) و اپلیکیشن های پیام رسان داخلی و خارجی اقدام نماید.

3-1-3  هیچگونه مسئولیتی نظیر مسئولیت خسارت وارده بر اثر تأخیر یا عدم تحویل پروژه انجام شده ناشی از اشکالات و اختلالات خطوط مخابراتی، اینترنت، پست الکترونیک  و غیره بر عهده دارالترجمه نمی باشد.

3-1-4 صرفنظر از حوادث غیرمترقبه و پیش بینی نشده که خارج از اراده و کنترل گروه سفیر می‌باشد، در صورت تأخیر در تحویل سفارش مطابق با برنامه زمان‌بندی اعلام شده در قرارداد، طرفین ملزم به هماهنگ نمودن زمان جدید تحویل سفارش هستند.

3-1-5 تمامی خسارات ناشی از عدم تحویل به موقع سفارش، گروه سفیر دارای مسئولیت پرداخت خسارت نمی باشد.

3-1-6 کلیه محتواها و اسناد ارسالی و دریافتی از مشتری توسط گروه سفیر و با مسئولیت مشتری تا یکسال بعد از تحویل نگهداری می شود و هیچگونه مسئولیتی در صورت فقدان یا خسارت به آنها بر عهده گروه سفیر نمی باشد و بعد از یکسال امحاء می شود.

3-2 شرایط لغو سفارش

3-2-1  گروه سفیر می­تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با اعلان قبلی لغو نماید. این اعلان می­تواند به صورت ایمیل، سیستم پیغام گذاری گروه سفیر ، تلفن، و شبکه های اجتماعی … باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی گروه سفیر لغو گردد دارالترجمه کل مبلغ آن سفارش را به کاربر باز خواهد گرداند در واقع چنانچه در هر زمان از انجام پروژه مشخص گردد که محتوای پروژه مغایر با قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد، مجری خدمات پروژه را به صورت یک طرفه لغو نموده و هزینه خدمات ارائه شده + 15% کارمزد لغو پروژه + کلیه هزینه های انتقال وجه (کارمزد بانکی) را کسر نموده و باقیمانده را به حساب ایشان واریز می نماید.