پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

خانه » پذیرش و چاپ » پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در موسسه علمی پژوهشی سفیر در کمترین زمان و به صورت فوری و با هزینه پایین و با داوری سریع در مجلات علمی پژوهشی داخلی انجام می شود.   برای آن دسته از افرادی می باشد که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی تالیف کرده اند یا در حال آماده سازی و یا بروزرسانی مقاله علمی پژوهشی  خود هستند اما زمان و حوصله کافی و تخصص لازم جهت چاپ مقاله علمی پژوهشی و حروف چینی و صفحه آرایی مقاله جهت سابمیت مقاله و پیگیری مراحل پذیرش مقاله در نشریات علمی پژوهشی را ندارند بسیار مناسب می باشد.

جهت آشنایی با نحوه پذیرش مقاله علمی پژوهشی و مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین جهت انتخاب مجلاتی با مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی و مجلات علمی پژوهشی با داوری سریع و مجله علمی پژوهشی چاپ سریع با ما تماس بگیرید.

بنابراین دیگر نگران نباشید چرا که می توانید پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی خود را با خیال راحت به ما بسپارید. اگر هنوز مقاله ای تهیه نکرده اید می توانید سفارش تالیف و نگارش مقاله خود را به کارشناسان سفیر بسپارید.

مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر مقاله‌ی شما را تا اکسپت نهایی و چاپ پیگیری خواهد کرد و مکاتبه‌های مرتبط با ارسال مقاله و پاسخ به داوران و ویراستاران مجله‌ ی مورد نظر شما را انجام خواهد داد.

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

دانشجویان نخبه در داخل کشور در دوره های تحصیلی مختلف در مقاطع آموزش عالی این توان را دارند که با استفاده از یافته های علمی خود اقدام به نگارش مقاله علمی پژوهشی در موضوعات به روز دنیا بنمایند. این دانشجویان به طور معمول در کنار نگارش مقاله، نیاز دارند تا برای بهره مندی از امتیازات علمی که به چاپ مقالات آن ها تعلق خواهد گرفت اقدام به چاپ مقالات خود در یکی از ژورنال های علمی مرتبط و مورد تایید نهادهای علمی بنمایند.

موسسه علمی پژوهشی سفیر اماده است تا خدمات پذیرش و ارسال مقاله برای این ژورنال ها را در اختیار این دانشجویان قرار دهد تا بتوانند نتایج زحماتی را که برای دست یافتن به یافته های جدید علمی کشیده اند قبل از اتمام دوره تحصیل خود ببینند.

مراحل پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

مراحل متعددی را می توان قبل از ارسال مقاله برای ژورنال های علمی ذکر کرد که جزو عوامل تاثیرگذار بر روی پذیرش مقالات شما خواهند بود. ما در این متن خواهیم گفت که شما می توانید با کمی تلاش مقاله خود را به بهترین نحو به نگارش در آورید تا شانس پذیرش آن ها را بیشتر کنید. اما در نهایت این داوران هستند که مقاله شما را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و در صورت تایید امکان چاپ آن را فراهم خواهند نمود.

اما این مرحله در ژورنال های مختلف تفاوت هایی دارد، برای مثال تعدادی از ژورنال های علمی در خارج از کشور به دلیل جایگاه علمی برتر خود سخت گیری های بیشتری در پذیرش مقالات شما به خرج خواهند داد. برای در صورت توان همین بهتر است قبل از ارسال مقالات خود اطلاعات جامعی در مورد هر یک از آن ها کسب کنید که این موضوع را در بخش بعد مورد بررسی قرا خواهیم داد.

آیا امکان بررسی جامع همه ژورنال های خارجی برای پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی وجود دارد؟

با توجه به این که در بخش قبل اشاره شد که مجلات خارجی با توجه به جایگاه علمی خود سخت گیری های متفاوتی را در مرحله پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی ارسالی به عمل خواهند اورد، به نظر شما آیا امکان بررسی جامع همه این ژورنال ها برای انتخاب یکی از مجلات علمی مناسب برای چاپ مقالات شما وجود دارد؟

امکان بررسی جامع ژورنال های علمی در خارج از کشور با صرف وقت فراوان وجود دارد و این کار غیر ممکن نیست. اما شاید برای این کار نیاز به آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشید تا به خواندن منابع موجود در سایت های خارجی بپردازید. به همین دلیل به طور معمول دانشجویان وقت خود را صرف یافتن یک ژورنال علمی در خارج از کشور با مطالعه این منابع نمی کنند.

مشورت با استاد راهنما برای پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

اساتید راهنما و سایر اساتید حاضر در دانشکده شما خواهند توانست به دلیل تجربه ای که در پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در ژورنال های خارجی دارند راهنمایی های مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. برای همین به جای بررسی منابع آنلاین موجود برای انتخاب یک ژورنال علمی در کشورهای خارجی بهتر است از راهنمایی های اساتید خود بهره ببرید. زیرا که اساتید هر رشته ای به خوبی می دانند که جایگاه هر مجله علمی از نظر علمی چقدر بالا است و چه سخت گیری هایی در پذیرش مقالات شما خواهد شد.

مشورت با موسسات علمی برای پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

یک راه دیگر که در صورت عدم امکان استفاده از راهنمایی های اساتید برای شما وجود دارد، استفاده از مشاوره های موسسات علمی معتبر در داخل کشور می باشد که با توجه به سابقه خود با ژورنال های متعددی در خارج از کشور هم کاری داشته و به میزان سخت گیری هر یک از آن ها برای پذیرش مقاله آگاهی بیشتری دارند. موسسات علمی به احتمال بالای نود درصد خواهند توانست ژورنال های معتبر را (که امکان دارد مقاله شما را با توجه به سطح علمی آن مورد پذیرش قرار دهند) به شما معرفی کنند.

آیا با مشورت دیگران می توان به طور 100 درصد از پذیرش مقاله خود مطمئن شد؟

پاسخ به این سوال روشن است. در صورتی که یک ژورنال علمی از مرحله داوری برای تایید مقالات علمی ارسال شده استفاده کند، به احتمال بسیار زیاد هیچ گاه نمی توان به طور 100 درصد گفت که پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی شما در آن مجله با موفقیت صورت خواهد گرفت.

اگر چه در مواردی می توان با احتمال بالای 70 و حتی 80 درصد نیز حدس زد که مقاله شما مورد پذیرش قرار خواهد گرفت، اما فرایند داوری به گونه ای است که از قبل امکان اظهار نظر برای آن وجود نخواهد داشت.

آیا می توان احتمال پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی خود را بالا برد؟

در بخش قبل گفته شد که به طور قطعی نمی توان در مورد احتمال پذیرش مقاله در مجلاتی که دارای مرحله داوری برای اکسپت هستند حرف زد، اما همه ما می دانیم که هر چه کیفیت یک مقاله بالاتر باشد احتمال پذیرش و چاپ آن نیز بالاتر می رود و برای همین باید همواره سعی خود را بر ارتقای کیفی مقالات خود قرار دهید تا شاهد پذیرش و چاپ آن ها در ژورنال های علمی در خارج از کشور باشید.

هزینه و مدت زمان پیش فرض برای اخذ پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی از ژورنال‌های معتبر:

نوع ژورنال علمی پژوهشی زمان اخذ پذیرش  مقاله علمی پژوهشی زمان چاپ مقاله علمی پژوهشی
مجلات عمومی (میان رشته ای) ۲ تا ۴ هفته ۴ تا ۶ هفته پس از اخذ پذیرش
مجلات تخصصی ۲ تا ۴ هفته ۴ تا ۶ هفته پس از اخذ پذیرش

 نکته بسیار مهم: توجه فرمایید که مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر طی قرارداد همکاری ویژه با بسیاری از نشریات و مجلات علمی– پژوهشی موجب شده است فرایند پذیرش و چاپ مقالات با اطمینان بیشتر اما هزینه و زمان کمتر نسبت به سایر موسسات و شرکت ها انجام گردد.

علت سخت گیری مجلات علمی پژوهشی داخلی چیست؟

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی معمولا بسیار سخت گیر هستند. این مجلات جزء مجلات گران قیمت هستند. بنابراین مقاله علمی که برای این گونه مجلات تهیه و تالیف می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. داوران این مجلات داخلی بسیار سخت گیر هستند. معمولا مقاله شما برای چندین بار نیاز به ادیت و ویراستاری دارد. بنابراین اگر قصد نوشتن مقاله و مقاله نویسی از صفر تا صد را دارید. سعی کنید مقاله ای بنویسید که تمام قواعد و اصول مقاله نویسی را در آن رعایت کرده باشید.

در چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی معمولا رقابت بالاست و برای حفط اعتبار و رتبه خود، مجلات در اکسپت و پذیرش مقاله ملاک های بسیاری را در نظر می گیرند. در این مجلات به سرقت ادبی یا پلاجریزم توجه بسیاری می شود.

ملاک و معیار مجلات و نشریات داخلی در اکسپت و پذیرش مقاله چیست؟

انتخاب مجله برای پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی:

  • مجلات پیشنهادی مرتبط با موضوع و اهداف مقاله علمی پژوهشی و رشته تحصیلی شما می باشند
  • مجلات پیشنهادی عمدتاً اروپایی و امریکایی می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای نمایه و ضرایب معتبر و قابل استناد می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای هزینه چاپ معقول و منصفانه یا بعضاً رایگان می باشند
  • مجلات پیشنهادی جزء نشریات معتبر و خارج از لیست سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان پذیرش کوتاه می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان چاپ کوتاه می باشند

خدمات مرتبط با اکسپت و نشر مقاله علمی پژوهشی:

  1. مشاوره تخصصی در زمینه نگارش، تالیف و تهیه مقاله علمی پژوهشی
  2. ترجمه تخصصی مقاله علمی پژوهشی
  3. ویرایش نیتیو مقاله علمی پژوهشی
  4. استخراج مقاله علمی پژوهشی از پایان نامه
  5. بازنویسی محتوایی مقاله علمی پژوهشی
  6. ویرایش ادبی، محتویی و دستوری مقاله علمی پژوهشی
  7. سابمیت، ارسال و ثبت مقاله علمی پژوهشی
  8. ارتقاء و به روز رسانی رفرنس های مقاله علمی پژوهشی
  9. تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی و فرمت بندی مقاله علمی پژوهشی
  10. تبدیل مقاله علمی پژوهشی به Power Point
  11. خلاصه سازی مقاله علمی پژوهشی
  12. خرید و دانلود مقالات چاپ شده مقاله علمی پژوهشی از سایت های داخلی و خارجی
وجه تمایز مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر با سایر موسسات
  • نگارش، تالیف و تهیه مقالات توسط کارشناسان و متخصصین همان رشته انجام می شود.
  • ترجمه و ویراستاری و بازنویسی مقالات تمامی رشته ها توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • برای تمامی خدمات موسسه گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • حد الامکان از رفرنس های بروز و معتبر همان ژورنال که قرار است مقاله در آن چاپ شود استفاده می شود.
  • در زمان نگارش، ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • تمامی سفارشات در بالاترین کیفیت و در موعد مقرر تحویل می گردند.
  • نام و مشخصات جلات قبل از سابمیت مقاله به منظور اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی، اعتبارسنجی و تاییدیه دانشگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.
تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

جمع بندی

برای دانشجویان نخبه در داخل کشور که با تلاش خود به یافته های علمی دست پیدا کرده اند که امکان عرضه آن ها در قالب یک مقاله به جامعه وجود دارد، پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی می تواند یک دستاورد بزرگ علمی محسوب شود.

برای همین است که این دانشجویان ممکن است نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد فرایند پذیرش مقالات خود در ژورنال های علمی داشته باشند.  ما در این مورد نکاتی را در این متن ذکر کردیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه علمی پژوهشی سفیر تماس بگیرید تا مشاوره های بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان و با کمترین قیمت به صورت تضمینی و فوری انجام می شود.

پذیرش و چاپ مقاله پابمد
پذیرش و چاپ مقاله کنفرانسی

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خانم موسوی
    2023-10-06 22:09

    سلام
    برای ارسال درخواست فوری نمیتونم فایل مقاله بفرستم، راهنمایی کنید. ممنون

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2023-10-10 22:52

      لطفا واتساپ یا تلگرام پیام دهید
      09199777946

      پاسخ
    • مدیر سایت
      2023-10-10 22:52

      سلام
      وقت بخیر
      لطفا واتساپ یا تلگرام پیام دهید
      09199777946

      پاسخ
  • فریده بیرانوند
    2022-08-24 13:14

    مطالب گویا و خوب تشریح شده است ممنونم

    پاسخ
  • فریده بیرانوند
    2022-08-24 13:13

    سلام
    برای پذیرش مقاله مروری مزاحم شدم لطفا راهنمایی بفرمائید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-08-27 23:22

      سلام
      برای اطلاع از پذیرش مقاله مروری لطفا واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.