تماس با ما

در گروه علمی پژوهشی سفیر،‌ “تماس با ما” از ساعت 11 ظهر الی 7 عصر می باشد.  ما همواره آماده پاسخگویی به نیازها و ارائه خدمات مختلف هستیم. خدماتی همچون مشاوره مقاله، استخراج مقاله از پایان نامه و یا رساله و همچنین ترجمه نیتیو و تخصصی مقاله، و در پایان پذیرش و چاپ مقاله شما هستیم.

در گروه علمی پژوهشی سفیر شما می توانید از طریق تلفن مستقیم با کارشناسان ما صحبت نمایید. همچنین می توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با مشاورین آنلاین ما گفتگو کنید. در گروه سفیر بهترین و سریع ترین راههای ارتباطی را برای شما انتخاب نماییم.

وجه تمایز گروه علمی پژوهشی سفیر با دیگر موسسات از نظر کانال های ارتباطی و تماس با ما

در گروه پژوهشی سفیر مفتخر هستیم به مولفین و محققین فرهیخته خدمات مشاوره ای دهیم. یکی از افتخارات ما این است که مشتریان در اولین تماس موفق به گفتگو با کارشناسان ما شده اند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. با موسسات مختلف تماس گرفته باشید و بنا به دلایل مختلف موفق به برقراری ارتباط نشده باشید. برای مثال یا خط ثابت قطع بوده و یا اینکه جوابگوی تعداد مراجعات نمی باشد. یا اینکه در شبکه های اجتماعی پاسخگوی شما نیستند. دپارتمان سفیر افتخار دارد در تمامی کانال های ارتباطی پاسخگوی شما باشد. در شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی داخلی نظیر ایتا و روبیکا مرکز سفیر فعال می باشد.

شماره تماس پشتیبانی آنلاین :

09199777946

شماره تماس جهت گفتگو در واتساپ یا تلگرام

09199777946

ایمیل واحد ترجمه و ثبت سفارش

 

 تضمین خدمات:

برخی از خدمات گروه علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی می باشد.

توجه: تماس با ما در مرکزسفیر به راحت ترین شکل انجام می پذیرد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط ما می باشد. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید. به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

    تماس با موسسه علمی پژوهشی سفیر

    نام شما (الزامی)

    آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

    موضوع

    پیام شما