لیست مجلات isi

خانه » پذیرش و چاپ » لیست مجلات isi

لیست مجلات isi بروزترین فهرست نشریات آی اس آی می باشد که توسط وزارت علوم تهیه و منتشر شده است. بعد از نوشتن مقاله و بررسی های دستوری و محتویی باید بفکر انتخاب مجله مناسب و مرتبط باشید. قبل از اقدام به ارسال مقاله به مجلات مختلف از جمله آی اس آی، بهتر است اهداف خود را مشخص نمایید. با توجه به نیاز شما مجلات مختلفی پیش روی شما خواهد بود. بنابراین سعی کنید نیاز خود را از نوشتن و چاپ مقاله برای کارشناسان ما بیان کنید، تا با توجه به نیاز شما بهترین مجله به شما پیشنهاد شود.

گاها اتفاق می افتد که دانشجو بدون مشاوره و راهنمایی ممتخصصین این امر، یا از طریق موسسات و یا خودشان اقدام به اخذ پذیرش و چاپ مقاله می کنند. بعد از موفق شدن به اخذ اکسپت و یا پذیرش، آن را به دانشگاه یا موسسه مربوطه ارائه می کنند. دانشگاه یا موسسه از پذیرفتن آن مقاله چاپ شده یا پذیرش شده امتناء می کند. اینجاست که مشکلات اساسی دانشجو تازه شروع خواهد شد. یعنی دانشجو دارای یک مقاله چاپ شده درد نخور می باشد. باید تمامی مراحل را صفر تا صد از ابتدا شروع کند.

لیست مجلات isi
لیست مجلات isi

برای مثال یکی از مشکلاتی که همواره دانشجویان دانشگاه آزاد با آن مواجه هستند، این است که این دانشگاه بیشتر جهت امتیازدهی مجلات jcr معتبر را می پذیرد. دانشگاهای سراسری و دولتی مجلات isi و اسکوپوس را بشتر می پسندند.

برای آنکه چنین اتفای برای شما رخ ندهد، بهتر است قبل از هر گونه قدام با کارشناسان سابمیت و ثبت مقاله موسسه سفیر مشورت نمایید. نگران نباشد مشاوره در موسسه سفیر کاملا رایگان می باشد. جهت مشاوره در مورد مجلات و نشریات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لیست مجلات isi
لیست مجلات isi

لیست مجلات isi 2020

لیست 2020 مجلات آی اس آی بروزترین لیستی می باشد که مورد تایید وزرت علوم بوده است.  بعد از این لیست هنوز لیست 2021 ارائه نشده است. و بروز ترین و جدیدترین لیست همان فهرست نشریات 2020 یا 1399 می باشد.

بنابراین مواظب موسسات سود جو باشیبن، زیرا ممکن است لست مجلات را دستکاری کنند و به اسم مجلات 2021 به شما ارائه نمایند.

رشته های مرتبط

موسسه سفیر این توانایی و ظرفیت را دارد که در تمامی رشته های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، هنر و پزشکی  خدمات ارائه لیست مجلات isi را در رشته های زیر ارائه نماید:

مهندسي عمران، مهندسي مكانيك، مهندسي معدن، مهندسي مواد و متالورژي، نانوفناوري نانومواد، مهندسی فناوری اطلاعات IT، مهندسی کامپیوتر، مهندسي هوافضا، مهندسي نساجي، بيوتكنولوژي و داروسازي، مهندسي پليمر، مهندسي ابزار دقيق و اتوماسيون در صنايع نفت، مهندسي ايمني و بازرسي فني، شيمي بهداشت، ايمني و محيط زيست HSE، مهندسي منابع طبيعي، مهندسي كشاورزي، مهندسي منابع طبيعي، برنامه ريزي شهري و مدیریت شهری، مجموعه هنرهاي نمايشي و سينما، هنرهاي ساخت و معماري، طراحي صنعتي

کلام آخر

لیست مجلات isi معمولا توسط موسسات مختلفی ارائه شده است. توجه داشته باشید که این لیست باید بروزترین و آخرین لیست مورد تایید وزارت علوم باشد. مواظب موسسات سود جو باشید. زیرا لیست های مختلفی را به عنوان لیست بروزسانی شده مجلات آی اس آی ارائه می کنند.

آخرین فهرست نشریات isi که توسط وزارت علوم نیز مورد تایید قرار گرفته است، لیست مجلات isi 2020 می باشد. جهت دریافت این لیست لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید یا در تلگرام و واتس اپ پیام دهید. به محض دریافت پیام شما، کارشناسان ما آخرین لیست را در شبکه های اجتماعی واتس اپ برای شما خواهند فرستاد.

مجلات پولی و رایگان را بیشتر بشناسید
لیست مجلات jcr مورد تایید وزارت علوم کدامند؟

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ندا حسینی
    2021-03-11 00:50

    سلام
    لطفا لیست مجلات isi بروز و مورد تایید وزارت علوم را برایم ارسال می نمایید. آیا مجلات این لیست رو واحد تحقیقات دانشگاه قبول میکنه؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-03-11 10:33

      سلام و عرض ادب
      احتراما بله، جهت دریافت لیست لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس اپ پیام دهید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.