نوشتن مقاله علمی پژوهشی

خانه » مقاله » نوشتن مقاله علمی پژوهشی

در این مقاله به نحوه نوشتن مقاله علمی پژوهشی برای اکسپت گرفتن سریع از مجلات معتبر می پردازیم تا اگر به فکر چاپ مقاله در مجلات معتبر به ویژه موسسه ISI هستید، مقاله‌ی علمی پژوهشی بنویسید که به هیچ وجه ریجکت نشود. البته دقت داشته باشید که نوشتن مقاله علمی و پژوهشی نیاز به تجربه و مهارت نویسندگی مقاله هم دارد و نمی توان فقط با چند نکته اقدام به نگارش مقاله علمی پژوهشی کرد که با توجه به این موضوع، به مسئله نوشتن مقاله توسط موسسه سفیر نیز می پردازیم.

موسسه سفیر به عنوان برترین سایت نوشتن مقاله توانسته نسبت به دیگر موسسات نوشتن مقاله علمی برتری یابد و در راس سه سایت استخراج مقاله و مقاله نویسی برتر قرار گیرد.

نوشتن مقاله علمی پژوهشی
نوشتن مقاله علمی پژوهشی

چرا نوشتن مقاله علمی پژوهشی مهم است؟

قبل از این که به موضوع نوشتن مقاله علمی پژوهشی بپردازیم، بد نیست که به اهمیت این نوع از مقالات نیز به صورت مختصر بپردازیم. مقالات علمی پژوهشی معتبرترین نوع مقالات هستند که در صورت چاپ در مجلات معتبر، می توانند رزومه نویسنده یا نویسندگان را بسیار قدرتمند کنند. چاپ مقالات علمی پژوهشی در مصاحبه دکتری از می تواند تاثیر بسیار بالایی در قبولی شما داشته باشد.

مقالات علمی پژوهشی ارزش بیشتری دارند یا مقالات علمی ترویجی؟

نوع دیگه مقالات که از اعتبار کمتری نسبت به مقالات علمی پژوهشی برخوردار هستند، مقالات علمی ترویجی‌اند که در این مقالات به ترجمه و نگارش دستاورد های سایر پژوهشگران در زمینه های مختلف و جدید علمی پرداخته می شود. به طور کلی ارزش چاپ مقاله در مجلات علمی ترویجی با توجه به این که در این مدل مقالات مطالعه جدیدی انجام نمی شود، کمتر از مقالات علمی و پژوهشی می باشد.

سفارش مقاله علمی پژوهشی

اگر می خواهید رزومه خود را به واسطه مقالات علمی پژوهشی ارتقا دهید ولی به دلایل مختلف نمی توانید مقاله علمی پژوهشی نگارش و چاپ کنید، می توانید با سفارش مقاله علمی پژوهشی از موسسه سفیر، در کمترین زمان ممکن استاندارد ترین مقاله علمی و پژوهشی که مخصوص اکسپت گرفتن از مجلات معتبر است را دریافت و اقدام به سابمیت مقاله کنید.
به علاوه شما می توانید با هزینه بسیار کمی، سابمیت مقاله در معتبرترین مجلات حوزه مطالعاتی خود را نیز از موسسه سفیر بخواهید تا شانس اکسپت شدن مقاله شما در این مجلات که بهترین بازدهی برای رزومه شما را دارند، افزایش پیدا کند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی به صورت تضمینی

یکی از مسائل مهم در چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی، ارائه تضمین است که با توجه به تجربه موسسه سفیر و شیوه اکسپت شدن مقالات در مجلات مختلف، می توان گفت هیچ نوع خدماتی با نام چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی به صورت تضمینی وجود ندارد و موسسه‌ای نمی تواند مقاله شما را به صورت تضمینی در یک مجله مشخص چاپ کند.

البته ما مقاله شما را به شکلی نگارش و استاندارد سازی می کنیم که با کمترین میزان ریسک بتوانید از مجله اکسپت دریافت کنید ولی نمی توان گفت که شما به طور 100 درصد از مجله مربوطه اکسپت می گیرید، زیرا مجلات مختلف با توجه به دلایل مختلفی می توانند مقاله شما را ریجکت کنند که همین موضوع باعث می شود، هیچ گونه تضمینی برای چاپ مقاله در یک مجله به خصوص وجود نداشته باشد.

اصول نوشتن مقاله علمی پژوهشی به چه شکل است؟

حقیقت امر این است که هیچ نمی تواند به شما آموزش نوشتن مقاله علمی پژوهشی به شما بدهد؛ زیرا نگارش یک مقاله مستلزم داشتن دانش علمی است و نهایت کاری که موسسات آموزشی می توانند برای شما بکنند، آموزش ساختار مقاله علمی پژوهشی است و در صورتی که شما علم و تجربه لازم برای نوشتن مقاله را نداشته باشید، دانستن اصول نوشتن مقاله علمی پژوهشی هم به درد شما نمی خورد، پس اگر به دنبال کم هزینه و سریع ترین راه برای چاپ مقاله هستید، با متخصصین موسسه سفیر در ارتباط باشید.

خدمات موسسه سفیر در زمینه چاپ مقاله

موسسه نگارش مقاله علمی پژوهشی سفیر در زمینه چاپ مقاله، استخراج مقاله از پایان نامه، تالیف و چاپ کتاب و خدماتی که می تواند رزومه علمی شما را به شدت افزایش دهد فعالیت می کند و در صورتی که نیاز به خدمات مختلف نظیر نوشتن مقاله علمی پژوهشی روانشناسی داشته باشید، متخصصین ما با کمترین هزینه، در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خدمات مورد نیاز شما را انجام می دهند.

هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی
هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی

هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی

تعرفه چاپ و پذیرش مقاله علمی پژوهشی با توجه به موضوع مقاله و حجم مطالعات مشخص می شود و نمی توان یک قیمت مشخص برای آن مشخص نمود. بهتر بگم یک مقاله علمی پژوهشی با توجه به میزان جزئیات، مطالعات و موضوعی که دارد قیمت گذاری می شود. بد نیست بدانید که هزینه ترجمه و سابمیت مقاله در مجلات معتبر با نگارش مقاله علمی پژوهشی قیمت متفاوتی دارد.

نگارش مقالات علمی پژوهشی چقدر زمان می بره؟

زمان مورد نیاز برای نگارش مقالات علمی پژوهشی مانند هزینه آن متغیر می باشد و نمی توان یک زمان دقیق برای آن مشخص نمود. البته با توجه به این که مقاله شما چقدر جزئیات داشته باشد و حول محور چه موضوعاتی باشد، می توان زمان تقریبی مقاله را مشخص کرد. به طور کلی باید گفت که اگر به دنبال چاپ مقاله isi در کمترین زمان و قیمت پایین هستید، بهترین گزینه موسسه سفیر است. برای اطلاع بیشتر از شرایط نگارش و چاپ مقاله با متخصصین ما در ارتباط باشید.

نگارش مقاله علمی و پژوهشی داخلی

مراحل نوشتن مقاله علمی پژوهشی داخلی با خارجی در ساختار کلی متفاوت نیست ولی زمانی که پای سیاست های مجلات به میان بیاید، ترتیب نوشتن مقاله علمی پژوهشی و نکاتی که باید در آن رعایت کنید، بسیار متفاوت خواهد بود. با توجه به این موضوع توصیه می کنیم از خدمات موسسه سفیر که جزو معتبرترین موسسات داخلی در زمینه چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا است استفاده کنید تا با استاندارد ترین روش ممکن مقاله شما به نگارش و چاپ برسد.

مقالات علمی پژوهشی را در کدام مجلات چاپ کنیم؟

نکته بسیار مهم در چاپ مقاله که باید حتما به آن دقت کنید، چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی معتبر و مرتبط است. مقالاتی که در مجلات غیر مرتبط با حوزه رشته دکتری شما باشد، هیچ ارزشی نمی تواند در قبولی شما داشته باشید و با توجه به این موضوع توصیه می کنیم سعی کنید مقالات خود را در مجلات خارجی معتبر و البته مرتبط چاپ کنید.

نوشتن مقاله علمی
پذیرش مقاله برای دفاع دکتری

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درود
    نوشتن مقاله علمی پژوهشی روانشناسی در مقطع دکتری انجام می دهید؟
    زمان و قیمت رو لطفا اعلام کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.