چاپ مقاله در مجلات داخلی

خانه » پذیرش و چاپ » چاپ مقاله در مجلات داخلی

چاپ مقاله در مجلات داخلی، یکی از شیوه های چاپ مقالات با سرعت بالا، کم هزینه و البته معتبر است که در این مقاله به طور کامل به آن می پردازیم. اگر به فکر چاپ مقاله فوری در مجلات هستید که هزینه بسیار کمی هم برای شما داشته باشد تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

چاپ مقاله در مجلات به نشریاتی دلالت دارد که مورد تایید وزات علوم می باشند. میتوان این مجلات را به مجلات علمی پژوهشی و مجلات علمی ترویجی دسته بندی کرد. در دانشگاه های ایران  از جمله دانشگاه های آزاد و دانشگاه های دولتی، چاپ مقاله در این نشریات و مجلات داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین معمولا دانشجو یان و اساتید در حال رقابت با هم هستند تا بتوانند مقاله خود را در این مجلات منتشر نمایند.

چندین سوال همواره ذهن دانشجویان و اساتید را به خود مشغول کرده است. از جمله این سوالات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آیا چاپ رایگان مقاله در نشریات داخلی امکان پذیر است؟

کوتاهترین زمان اخذ پذیرش مقالات در این مجلات داخلی چقدر است؟

آیا چاپ فوری مقاله در مجلات داخلی امکان پذیر هست؟

انتشار مقاله در کدام مجلات راحتر می باشد؟ چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی یا چاپ مقاله در مجلات علمی ترویجی

برای پاسخ به این سوال و آشنایی با این دسته از مجلات با ما همراه باشید و از کلیه آموزش ها و خدمات موسسه سفیر بهرمند شود.

چاپ مقاله در مجلات داخلی
چاپ مقاله در مجلات داخلی

چاپ مقاله در مجلات داخلی

چاپ مقاله در مجلات داخلی، می تواند یک گزینه مناسب و جایگزین چاپ مقاله در مجلات خارجی باشد. با توجه به مشکلات و محدودیت های مختلف در مجلات خارجی اعم از هزینه بسیار بالا، چاپ مقاله در ژورنال های داخلی، گزینه بسیار بهتر و معقول تری می باشد.

البته بد نیست بدانید که تمام ژورنال های داخلی رایگان نیستند و باید هزینه‌ چاپ مقاله‌ی خود را با توجه به سیاست های مجله بپردازید ولی مطمئنا از هزینه خیلی مقالات خارجی که چیزی بالغ بر 3 الی 4 هزار دلار است بسیار کمتر می باشد. به علاوه با توجه به اعتبار مقالات خارجی، خیلی سخت تر می توان مقالات را در این ژورنال های به چاپ رساند که این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل چاپ مقاله در ژورنال های داخلی است که در ادامه به این موضوع نیز می پردازیم.

آیا مجلات داخلی برای چاپ معتبر هستند؟

مجلات داخلی که مورد تایید وزارت علوم باشند، برای چاپ مقاله معتبر هستند و شما می توانید به جای مراجعه به مجلات خارجی، اقدام به چاپ مقاله در مجلات داخلی معتبر کنید. مجلات علمی معتبر در ایران به دو دسته علمی پژوهشی و علمی ترویجی تقسیم می شوند. در ادامه‌ی مقاله به مهم و معتبر ترین مجلات داخلی اشاره می کنیم.

مزایای چاپ مقاله در مجلات داخلی

همانطور که گفته شد، چاپ مقاله در مجلات داخلی از هزینه پایینی برخوردار است، ولی این تنها دلیل اهمیت چاپ مقاله در مجلات داخلی نیست؛ بلکه شما با چاپ مقاله در مجلات علمی داخلی از فرصت های ویژه‌ای بهرهمند می شوید که در ادامه به این نکات می پردازیم.

  • امکان جذب به عنوان هیئت علمی در دانشگاه های مختلف
  • ارتقا رزومه علمی که باعث ایجاد فرصت های مختلف می شود
  • معافیت سربازی برای افرادی که مقالات علمی پژوهشی دارند
  • کسب عنوان استعداد درخشان و امکان استفاده از سهمیه استعداد درخشان

امکان مصاحبه مقطع دکتری بدون کنکور در رشته های علوم انسانی و هنر

نحوه چاپ مقاله در مجلات داخلی

برای چاپ مقاله در مجلات داخلی باید به چند فاکتور مهم دقت داشته باشید که باعث می شود بهترین مجله داخلی ممکن را برای مقاله خود انتخاب کنید. به علاوه بررسی و دقت به نکاتی که در ادامه گفته می شود، باعث می شود که درصد اکسپت مقاله شما بسیار افزایش پیدا کند.

  • انتخاب مجلاتی مشابه با موضوع مورد تحقیق شما
  • چاپ مقالات مرتبط با حوزه کاری مقاله شما در مجله
  • عدم درخواست در مجلاتی که مقالاتی با موضوع تحقیق شما را ریجکت می کنند
  • بررسی میزان محتوای مقاله با استانداردهای مجله
  • بررسی و استاندارد سازی ساختار مقاله با استانداردهای مجله

چه تفاوتی بین چاپ مقاله در مجلات داخلی و چاپ مقاله در مجلات خارجی وجود دارد؟ مجلات داخلی و خارجی ممکن است از نظر امتیازاتی که برای دانشجو و اساتید دارند متمایز باشند. البته امروزه مجلات خارجی اقبال بیشتری در بین دانشجویان دارند. و همچنین نمی توان از فرایند داوری و چاپ سریع در بازه زمانی کوتاه مدت آنها قافل شد. مجلات داخلی فرایند داوری بسیار طولانی و گاها یک سال تا دو سال دارند. در هنگام چاپ مقاله تقاضای وجه بسیار زیادتری نسبت به مجلات خارجی می کنند.

نحوه آماده سازی مقاله برای مجلات دخلی

به منظور انتشار مقاله در نشریات داخلی شما ابتدا باید دستورالعمل های نگارش مقاله علمی پژوهشی را بدانید. مقاله شما باید از نظر دستوری و محتوایی آماده باشد. اگر نیاز به بازخوانی مجدد دارد حتما این کار را انجام دهید.

در مجلات داخلی شما باید نکات ویراستاری را رعایت کنید. بیشتر به قواعد نگارشی و دستوری بپردازید. همچنین به ویرایش محتوایی متن توجه نمایید.

مقله شما باید بدون ایرادات دستور زبانی باشد. باید علائم نگارشی را به درستی استفاده نماید. باید از افعال و ساختارجمله بندی مناسب استفاده نماید.

اگر مقاله نیاز به ویراستاری حرفه ای دارد، حتما این ویرایش را انجام دهید. حتما مقاله را از نظر سرقت ادبی چک کنید. مجلات داخلی بروی این قضیه بسیار حساس هستند. و یکیاز دلایل ریجکت شدن مقاله همین موضوع می تواند باشد.

لیست مجلات داخلی برای انتشار مقاله

تعداد مجلات داخلی که شما برای چاپ فوری مقالات ISI می توانید از آن ها استفاده کنید، بسیار زیاد است و با توجه به این موضوع در این مقاله به لیست کامل مجلات داخلی اشاره نمی کنیم؛ ولی وب سایت «بانک اطلاعاتی نشریات علمی کشور» معرفی می کنیم که شما می توانید با مراجعه به سایت مذکور، به سادگی و البته با فیلترهای مختلفی به مجلات برتر و معتبر داخلی دسترسی داشته باشید.

موسسه سفیر همواره با مجلاتی همکری می کند که داره پروسه داوری بسیار کوتاه هستند. مجلاتی که داری چاپ فوری و سریع مقاله هستند انتخاب می شوند. چون اکثر دانشجویان برای مصاحبه نیاز دارند و تا زمان مصاحبه وقت کافی ندارند. لذا برای دریافت بروزترین لیست و فهرست مجلات و نشریات می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی

شاید برای شما هم سوال باشد که ایا چاپ مقاله هزينه دارد یا خیر؟ هزینه چاپ مقاله با توجه به سیاست ژورنال های مختلف تعیین می شود و نمی توان گفت که تمام مجلات یک هزینه دقیق و مشخصی را از شما بابت چاپ مقاله دریافت می کنند. به علاوه بعضی از مجلات علمی داخلی و البته خارجی، به صورت رایگان مجلات شما را چاپ می کنند که این موضوع هم ارتباط مستقیم به سیاست های مجله مذکور دارد.

در اکثر مجلات داخلی هزینه انتشار مقاله بسیاربالا می باشد. حتی هزینه آنها از مجلات خارجی بالاتر می باشد. جهت استعلام هزینه و قیمت انتشار در مجلات داخلی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چاپ رایگان مقاله در مجلات داخلی

همانطور که گفته شد، چاپ مقاله در بعضی از مجلات داخلی به صورت رایگان انجام می شود، زیرا مجلات مختلف با سیاست های مختلفی فعالیت می کنند که در اکثر موارد ارتباطی با هزینه ندارد. با توجه به این موضوع، شما می توانید با استفاده از خدمات موسسه علمی پژوهشی سفیر، در کمترین زمان ممکن مقالات خود را به صورت رایگان در معتبر ترین مجلات داخلی به چاپ برسانید.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی، یکی از مدل های چاپ مقاله است. همانطور که می دانید در مقالات علمی پژوهشی که بیشتر دانشجویان و اساتید به این مدل مقالات علاقه‌مند هستند، نتیجه کارهای و مطالعات علمی پژوهشی روی یک موضوع مشخص به شکل مقاله درآمده و چاپ می شود. در صورت چاپ این مدل مقالات، میزان اعتبار بالایی به نویسندگان مقاله می رسد. برای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی فوری، می توانید از خدمات موسسه سفیر استفاده کنید تا در کمترین زمان و هزینه، مقالات علمی پژوهشی شما در مجله‌ی معتبر و مرتبط چاپ شود.

چاپ مقاله در مجلات علمی ترویجی

اگر مقاله شما از نوع مروری است که به دستاوردها و ایده‌های دیگران به طور خلاصه می پردازد، باید به سراغ چاپ مقاله در مجلات علمی ترویجی بروید. برای این که بتوانید مقاله خود را در کمترین زمان ممکن در مجلات علمی ترویجی به چاپ برسانید، نیازمند رعایت نکات مهمی هستید که با توجه به این موضوع، توصیه می کنم از خدمات چاپ مقاله موسسه سفیر در مجلات علمی ترویجی استفاده کنید. «چاپ مقالات شما در موسسه سفیر در کمترین زمان ممکن و با بهترین هزینه انجام می شود.»

جمع بندی

چاپ مقاله در نشریات و مجلات داخلی، یک راه بسیار مناسب برای چاپ مقاله با هزینه کم و البته سرعت بیشتر است که به شما کمک می کند تا مقالات خود را با دردسر کمتری به چاپ برسانید. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنم که چاپ مقاله در برخی از مجلات داخلی رایگان است ولی شرایط چاپ مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی در این مدل مجلات کمی سخت تر از مجلاتی که هزینه دریافت می کنند.

موسسه علمی پژوهشی سفیر در جهت چاپ مقاله در مجلات معتبر خدمات بسیار متنوعی را دارد. ما با مجلات و نشریات داخلی بسیار متلفی همکاری می کنیم که می توانیم زمان چاپ را کاهش دهیم. شما با ثبت سفارش فوری می توانید از اعتلاف و هدر رفت زمان جلوگیری کنید. فورا مقاله ارزشمند خود را برای ما ارسال نمایید. تا مراحل ثبت مقاله در مجلات داخلی شروع شود.

چاپ مقاله در مجلات خارجی
چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مرضیه
    2024-04-18 19:44

    برای چاپ مقالات روانشناسی آماده در دسترس که شامل دیدگاه وبسط و نقد بعضی نتایج پژوهشی است باید در چه مرحله‌ای آنرا چاپ کنم ؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2024-04-22 13:44

      سلام
      وقت بخیر
      جهت مشاوره در خصوص هزینه و زمان چاپ مقالات روانشناسی آماده در دسترس که شامل دیدگاه وبسط و نقد بعضی نتایج پژوهشی میباشد لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ
  • عنایت
    2023-07-09 17:10

    سلام وقت بخیر
    دانشجوی دکتری ادبیات وزبان فارسی هستم، برای چاپ تضمینی مقاله خود در مجلات علمی پژوهشی داخلی می خواستم اقدام نمایم.مقاله را نوشته و آماده دارم. شرایط موسسه برای چاپ مقاله چیست؟
    لطفا شرایط را به اینجانب اعلام فرمایید.
    متشکرم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2023-08-17 17:27

      سلام
      وقت بخیر
      جهت مشاوره در زمینه چاپ تضمینی مقاله ادبیات وزبان فارسی لطفا واتساپ یا تلگرام پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
    • محمد
      2023-09-03 09:20

      باسلام
      دانشجوی دکتری مدیریت بازاریابی هستم، برای چاپ تضمینی مقاله خود در مجلات علمی پژوهشی داخلی می خواستم اقدام نمایم.مقاله را نوشته و آماده دارم. شرایط و هزینه چاپ موسسه برای چاپ مقاله چیست؟

      پاسخ
      • مدیر سایت
        2023-09-20 14:29

        سلام
        جهت چاپ تضمینی مقاله دکتری مدیریت بازاریابی لطفا تماس بگیرید.

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.