نگارش مقاله علمی پژوهشی از آموزش تا سفارش

خانه » مقاله » نگارش مقاله علمی پژوهشی از آموزش تا سفارش

نگارش مقاله علمی پژوهشی در ارتقاءرزومه تحصیلی امتیاز بسیاری دارد. لذا ممکن است که شما برای دریافت آن امتیاز اقدام به نوشتن مقاله نمایید. پس از اهمیت نگارش مقاله علمی پژوهشی و نگارش مقاله isi، تالیف مقاله علمی و پژوهشی قافل نشوید. امروزه در جوامع آکادمیک و علمی به نگارش مقاله امتیاز بسیاری می دهند. پس بهتر است اصول تهیه مقاله را ابتدا یاد بگیرد. در غیر این صورت به دنبال موسسه مقاله نویسی باشید.

سریعترین و ارزانترین راه دسترسی به مقاله علمی پژوهشی، استخراج مقاله از پایان نامه می باشد. بعد می توانید مقاله را ترجمه نمایید و جهت چاپ مقاله در مجلات خارجی اقدام نمایید.

نگارش مقاله علمی پژوهشی
نگارش مقاله علمی پژوهشی

قواعد نگارش مقاله علمی پژوهشی چیست؟

قواعد نگارش مقاله علمی پژوهشی اشراف کامل بر نحوه نگارش می باشد. آشنایی کامل با اصول، قواعد، روش ها، قوانین و مراحل انجام مقاله می باشد. برای این کار می توانید از سایت نوشتن مقاله کمک بگیرید. کارشناسان موسسه سفیر به طور رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

چرا به موسسه تالیف مقاله داخلی نیاز داریم؟

از آنجا که نگارش مقاله علمی پژوهشی کار ساده ای برای بسیاری از دانشجویان نیست. برای این کار تلاش بسیاری لازم است. تمام دانشجویان آمادگی لازم برای استفاده از تجربیات خود برای انجام این کار را ندارند. لذا نمی توان مطمئن بود که در نهایت مقاله مورد نظر به نحو مناسب توسط دانشجو تهیه و ارائه می شود. در این شرایط دانشجویان برای نگارش مقاله های خود قطعا نیاز به دریافت خدمات حرفه ای دارند.

تحقیقی که محقق انجام می دهد از اهمیت زیادی برخوردار است و ممکن است افراد زیادی آن را مطالعه کنند. روی این اصل مقاله ای که از کار محقق منتشر می شود باید به شکل قابل قبول و منطقی تنظیم و همه استانداردهای لازم در آن رعایت شود. به عبارت دیگر یه مقاله علمی ره آورد تجربه و تمرین در سازماندهی فکری است. یعنی نویسنده مقاله می آموزد تا نتایج پژوهش های خود را به شکل منظم  طبقه بندی کند و به ساده ترین روش بیان نماید.

ما با توجه به زمینه کاری اصلی خود که همان نگارش مقاله علمی پژوهشی در سطح پیشرفته می باشد. برای آن دسته از مشتریانی که به مقاله برای چاپ در مجلات داخلی و خارجی نیاز دارند این امکان را فراهم نمودیم که بتوانند نگارش و چاپ مقالات را بدون مراجعه به موسسه دیگری با بالاترین کیفیت به انجام برسانند.

این امکان برای دیگر مشتریان وجود دارد که نگارش مقاله شان را به متخصصین ما بسپارند. جدا از نوع مقالات و تعریف آن بایستی بدانید که کلیه مقالات جهت نگارش به اساتید دانشگاه سپرده میگردد. به هیچ عنوان این مهم به افراد کم سابقه سپرده نخواهد شد. این بدین دلیل است که مقاله بایستی برای چاپ در انظار عمومی و بین اللملی تهیه گردد. بنابراین نمیتوان به استفاده از تجارب کم محتوای ناب خلق نمود.

نگارش مقاله علمی پژوهشی
نگارش مقاله علمی پژوهشی

نگارش مقاله علمی و پژوهشی برای چه افرادی مناسب است؟

در طی تحصیلات تکمیلی، دانشجویان ملزم به نگارش مقاله علمی پژوهشی در رشته تخصصی خود هستند. با این حال اغلب دانشجویان، با توجه به سبک زندگی مدرن و مشغله های روز افزونشان، جهت نگارش مقاله تخصصی به زبان انگلیسی که اغلب کاری بسیار زمان بر و تخصصی است با مشکل مواجه هستند. به همین خاطر متاسفانه تعداد زیادی از پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی علیرغم کیفیت بالای آنها به دلیل عدم آشنایی نویسنده با فن نگارش حرفه ای مقالات و ضعف های نگارشی، در ژورنال های معتبر ISI  و یا  ISC به چاپ نمی رسند.

همچنین بسیاری از افراد به دلایل مختلف، از جمله چاپ مقاله برای قبولی بدون آزمون در دکتری، اقدام به نگارش مقاله علمی پژوهشی می کنند. این نگاه شاید برای مجلات داخل جواب بدهد. اما برای مجلات خارج بویژه آی اس آی، به هیچ عنوان درست نیست. برای چاپ مقاله در مجلات داخل، کافی است که با یکی از اساتید صاحب نفوذ اقدام به تالیف مقاله نمایید. زیرا مجلات داخل بیشتر به اعتبار استاد بها می دهند تا به اصل مقاله یا کاربردی بودن مقاله.  اما برای مجلات آی اس آی حتما باید یه چیز درست و حسابی آماده کرده باشید.  بعضی از دوستان نگران زبان انگلیسی هستند، درست است که مسلط بودن به زبان انگلیسی خیلی کمک می کند. اما می توان همان فرمت ارایه اطلاعات را در فارسی رعایت کرد و بعد مقاله را هم ترجمه و هم ویرایش زبانی کرد .

بنابراین نگارش مقاله علمی پژوهشی را می‌توان از تخصصی‌ترین امور دانست. چرا که میزان دانش نگارنده آن باید بسیار زیاد باشد. از یک سو نگارش مقاله علمی پژوهشی نیازمند داشتن دانش کافی در زمینه مورد نظر است. و از سوی دیگر فرد باید به مرز دانش برسد تا بتواند دانشی نو ارائه دهد. همکاران ما در دپارتمان نگارش مقاله با همکاری پژوهشگران برتر رشته‌های مختلف آماده ارائه خدمات نگارش مقاله به شما هستند.

در خصوص تالیف مقاله برای مجلات داخلی به چه نکاتی باید توجه داشت؟

به منظور نوشتن مقاله ISI  و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی یا ISI رعایت برخی نکات الزامی است. پژوهش علمی را با روش صحیح پژوهش می شناسند و بخاطر داشته باشید همیشه روش پژوهش از موضوع پژوهش مهمتر است. بهترین موضوع اگر با روش صحیح مورد پژوهش قرار نگیرد و با روش صحیح نگارش نشود فاقد هرگونه اعتبار و ارزش علمی است. در تهیه مقاله علمی پژوهشی ابتدا ایده کلی را مطرح کنید و سپس وارد جزییات شوید. حتی هنگام تالیف جزییات تلاش کنید به صورت بالا به پایین بنویسید.

اصول نگارش مقاله علمی و پژوهشی

  • از نگارش پاراگراف‌های یک جمله‌ای به پرهیزید. جملات نوشته شده در هر پاراگراف ترتیب و ترکیب منطقی داشته و مرتبط با موضوع اصلی باش. همچنین ارتباط معناداری با پاراگراف‌های قبل و بعد خود داشته باشد.
  • خود را در جایگاه خواننده مقاله بگذارید و مقاله را برای خواننده بنویسید نه برای خودتان! تلاش کنید مختصر و مفید بنویسید و برای درست، دقیق، کامل و مختصر نگارش وقت بگذارید.
  • با نگارش جملاتی خواننده را در مراحل مختلف داستان همراهی کنید تا بداند در کجای داستان قرار دارد و سردرگم نشود.. با شکستن جملات طولانی، آنان را در قالب جملات کوتاه بازنویسی کنید.
  • پشت سرهم متن بنویسید و سعی کنید از شکل‌ها، نمودارها و جداول برای توضیح استفاده کنید. توجه کنید که تعداد زیاد شکل و نمودار نیز می‌تواند موجب سردرگمی خواننده شود. پس از شکل‌هایی که حاوی نکات مهم هستند، در نگارش داستان خود استفاده کنید.
  • در قسمت بیان نتایج، با دقت فرض‌های استفاده شده را توضیح دهید. توجه کنید تا مطالب و اطلاعات کافی برای انجام مجدد آزمایشات واقعی و یا شبیه سازی‌های کامپیوتری در اختیار خواننده قرار گرفته باشد.
  • نگارش به زبانی ساده و قابل فهم کمک می‌کند که مقالات شما در مجلات معتبر چاپ شود.
  • پس از نوشتن مقاله علمی پژوهشی، حتما وقتی را برای مرور و اصلاح مقاله در نظر بگیرید. مقاله را در اختیار اساتید، دوستان و یا افرادی که تجربه خوبی در انجام مقاله دارند، قرار دهید و از دیدگاه آنان مطلع شوید.

تفاوت مقاله علمی پژوهشی و مقاله علمی ترویجی در چیست؟

قبل از اینکه به تفاوت های این دو نوع مقاله بپردازیم بهتر است دانش کافی در مورد هر یک از این مقالات داشته باشید. رفته رفته خودتان به تفاوت های پی خواهید برد.

نحوه ثبت سفارش نگارش

اگر به هردلیلی موفق نگارش مقاله علمی پژوهشی نشدید نگران نباشید چرا که ما در کنار شما هستیم. کارشناسان خبره دپارتمان مقاله شما را در تهیه یک مقاله با کیفیت و قابل چاپ در تمامی مجلات مورد تایید وزارت علوم یاری خواهند رساند. جهت ثبت سفارش فوری کلیک نمایید.

نتیجه گیری

نگارش مقاله علمی پژوهشی یکی از نیازهای تمامی دانشجویان و پژوهشگران ارشد و دکتری می باشد. موسسه سفیر شما را در این امر یاری می رساند. مولفین ما همگی اساتید برتر کشوری هستند که مسلط به زبان انگلیسی در سطح بالا هست. بنابراین در موسسه سفیر نوشتن مقاله انگلیسی با قیمت پایین انجام می شود.

ویرایش مقاله انگلیسی و رفع ایرادات داوری
نوشتن مقاله isi به صورت تضمینی و فوری

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ظهره
    2021-04-23 22:26

    سلام
    نگارش مقاله علمی پژوهشی انجام می دهید.
    لطفا نگارش مقالا انگلیسی رو بر اساس رشته معماری مقطع دکتری بفرمایید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 15:52

      سلام

      سلام

      نوشتن مقاله علمی پژوهشی در تمامی شهر های ایران قابل انجام می باشد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. در ضمن در موسسه سفیر کلیه خدمات مرتبط با نوشتن مقاله علمی پژوهشی از جمله خدمات زیر ارائه می شود:

      نوشتن مقاله علمی و پژوهشی
      چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی به صورت تضمینی
      نوشتن مقاله isi
      نوشتن مقاله علمی ترویجی
      نوشتن مقاله مروری
      نوشتن مقاله علمی
      نوشتن مقاله کنفرانسی
      نوشتن مقاله برای بورسیه
      نوشتن مقاله علمی پژوهشی
      نوشتن مقاله با کمترین هزینه
      مقاله تحقیقی
      مقاله علمی
      نوشتن مقاله برای مهاجرت
      جهت کسب اطلاع از هزینه نگارش مقاله علمی پژوهشی و مراحل و شرایط انجام لطفا با شماره زیر تماس بگیرید یا در واتساپ و یا تلگرام پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • علی زمانی
    2021-04-17 23:08

    سلام
    من دوره دکتری هستم. رشته معماری، شهرسازی
    نگارش مقاله علمی پژوهشی در این زمینه میخواستم. البته در زمینه مهندسی عمران گرابش بتن و سازه هم باشه مشکلی نیست. از توانایی محققین موسسه شما بر میاد؟؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 19:36

      سلام
      نگارش مقاله علمی پژوهشی در تمامی گرایشات رشته مهندسی معماری و شهرسازی انجام می شود. می توانید در واتساپ جهت مشاوره رایگان در زمینه تالیف و انتخاب موضوع پیام دهید.

      پاسخ
  • ریحانه پارسا
    2021-04-17 00:26

    سلام
    لطفا هزینه نوشتن مقاله علمی پژوهشی برای فصلنامه فیزیک را بفرمایید. مقاله چند روزه آماده می شود. هزینه و نحوه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوعشی داخلی رو هم بگید.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 19:45

      سلام
      نوشتن مقاله علمی پژوهشی برای تمامی مجلات و نشریات داخلی و خارجی از جمله فصلنامه فیزیک که مورد نیاز شما می باشد در سطوح بسیار عالی انجام می شود. جهت استعلام هزینه و مراحل پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی می توانید در واتساپ پیام دهید.

      پاسخ
  • زینت
    2021-04-09 16:06

    سلام
    من از خدمات نگارش مقاله علمی پژوهشی در زمینه دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی نیاز دارم. میتونید دوتا مقاله در این حیطه واسم بنویسید. ولش مهم نیست. فقط فوری بهم برسونید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 23:18

      سلام
      در موسسه سفیر کلیه خدمات مقاله از جمله نگارش مقاله علمی پژوهشی برای تمامی رشته ها با کمترین قیمت و در کمترین زمان انجام می شود. جهت استعلام از قیمت و زمان انجام مقاله لطفا تماس بگیرید. 09199777946

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.