افزایش یا کاهش تعداد واژگان مقاله

خانه » مقاله » افزایش یا کاهش تعداد واژگان مقاله

حتما تا به حال با این مساله مواجه شده اید که هنگام ارسال مقاله به ژورنال، متوجه می شوید که ژورنال مقالاتی را می پذیرد که تعداد کلمات آنها کمتر از سقف تعداد کلمات ژورنال باشد. خدمات افزایش یا کاهش تعداد واژگان مقاله را انتخاب نمایید. به عنوان مثال، حداکثر تعداد کلمات مقاله بدون در نظر گرفتن چکیده، منابع و بخش تقدیر و تشکر در ژورنال های انتشارات Wiley می بایست 5000 کلمه باشد. بنابراین بسیاری از دانشجویان، نیاز به کاهش حجم مطلب مقاله پژوهشی  خود دارند. کار بسیار دشواری پیش رو خواهید داشت. چرا که شما نمی خواهید کل محتوی مقاله خود را از دست دهید. بنابراین برای حل این مشکل گزینه های بسیاری را پیش رو نخواهید داشت.

برعکس ممکن است هنگام ارسال مقاله به ژورنال، متوجه می شوید که تعداد کلمات مقاله شما کمتر از سقف تعداد کلمات ژورنال می باشد. این شانس پذیرش مقاله شما را در ژورنال کم خواهد کرد. بنابراین با انتخاب خدمات “افزایش تعداد واژگان مقاله”  متخصصین موسسه ما قادر خواهند بود با افزودن قسمت هایی که ارتباط بیشتری با موضوع اصلی مقاله داشته و یا قسمت هایی به ادبیات و مبانی تحقیق،  تعداد کلمات مقاله شما را تا حداکثر 20 درصد افزایش داده و مقاله را برای ارسال به ژورنال مورد نظر شما آماده کنند.

کاهش تعداد وازگان
کاهش تعداد وازگان

روش موثر در تغییر حجم پایان نامه

علاوه بر این، معمولا مقاله هایی که از پایان نامه استخراج می شوند طولانی تر از سایر انواع مقاله ها است. زمان استخراج مقاله از پایان نامه معمولا این گرایش وجود دارد که همه بیان مسئله تحقیق در مقاله گنجانده شود. کوتاه کردن طول بیان مسئله به معنی چسب و قیچی کردن مطلب نیست بلکه به معنی انتخاب نکات مهم و نگارش مجدد آنها به فرمی خلاصه و دارای روندی پیوسته و منطقی است. مهم این است که مایه کلام را حفظ کرده و اضافات را قیچی کرد.

اینجا دقیقا همان جایی است که موسسه علمی پژوهشی سفیر می تواند شما را با ارئه خدمت “کاهش تعداد واژگان مقاله” یاری رساند. متخصصین موسسه ما قادر خواهند بود با حذف قسمت هایی که ارتباط کمتری با موضوع اصلی مقاله داشته. و همچنین بازنویسی بخش هایی از مقاله که قابلیت حذف نداشته، تعداد کلمات مقاله شما را تا حداکثر 20 درصد کاهش دهند. و مقاله را برای ارسال به ژورنال مورد نظر شما آماده کنند.

خدمات افزایش یا کاهش تعداد واژگان مقاله برای چه افرادی مناسب است؟

خدمات افزایش یا کاهش تعداد واژگان مقاله برای آن دسته از محققان، دانشجویان و نویسندگان مناسب می باشد که به دنبال ارائه مقاله ای متناسب با سقف تعداد کلمات ژورنال هستند.

این سرویس  کلیه خدمات مرتبط با افزایش یا کاهش تعداد واژگان  مقاله را در اختیار تان قرار می دهد. و کمک می کند مقاله تان را به صورت صحیح و متناسب با ژورنال از نظر حجم مطلب درآورید .

در خصوص خدمات افزایش یا کاهش تعداد واژگان مقاله به چه نکاتی باید توجه داشت؟

  • حداکثر تعداد کلمات مقاله بدون چکیده، منابع و بخش تشکر در اکثر ژورنال ها می بایست 5000 کلمه باشد.
  • در بیان مسئله به صورت انتخابی تر برخورد کنید.
  • در کاهش حجم مطلب باید توجه داشت که قسمت های اصلی مقاله حذف نشوند.  اگر قرار است قسمت های اصلی مقاله حذف شود سعی کنید آن قسمت را بازنویسی کنید.
  • سعی کنید نتایج را کنترل کنید. اغلب در مقاله همه چیز گزارش می شود که شامل نتایج نسبتا مهم نیز هست. اینگونه نتایج در مقاله به صورت مختصر بیان شده و در ضمیمه در صورت نیاز با جزئیات آورده می شوند.
  • از تکرار اشتباهات رایجی که نویسنده های تازه کار مرتکب می شوند، اجتناب کنید.
  • اگر مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و یا رساله دکتری استخراج شده است. بخش های خاصی از پایان نامه جایی در مقاله ندارند و نبایستی در مقاله گنجانده شوند. برای مثال تعریف واژه ها و متغیرها که در پایان نامه مرسوم است.  بخصوص در رساله دکتری به صورت تعریف عملیاتی و تعریف نظری آورده می شود. بیان تعریف واژه ها در مقاله نشانه تازه کار بودن مولف است.

 

حذف شرط چاپ مقاله دانشجویان دکتری
نحوه قالب بندی مقاله برای ژورنال مورد نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.