تبدیل پایان نامه به مقاله

خانه » پایان نامه » تبدیل پایان نامه به مقاله

تبدیل پایان نامه به مقاله همان استخراج مقاله از پایان نامه می باشد و در مراحل مختلفی انجام می پذیرد. حالا ممکن است منظور استخراج مقاله isi باشد. در اینجا قرار است صفر تا صد مقاله نویسی از پایان نامه را برای شما توضیح دهیم. شما دو راه دارید. یا باید به موسسات اطمینان کنید و رساله خود را در اختیار آنها قرار دهید. یا اینکه خودتان مشغول به تهیه مقاله از پایان نامه شوید.

تبدیل پایان نامه به مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله

تبدیل پایان نامه به مقاله، فرآیندی است که برای ارائه یافتن نتایج و محتوای پژوهشی در قالب مقاله علمی از پایان نامه های دانشجویی استفاده می شود. در این فرآیند، پایان نامه به شکلی قابل قبول برای انتشار در مجلات علمی تجدید نظر می شود.

تبدیل پایان نامه به مقاله، به دانشجوان کمک می کند تا نتایج پژوهشی خود را به صورتی مختصر و مفید به دیگران ارائه دهند. در این روند، موضوع پژوهش به صورت کلی، اهمیت آن، متدولوژی استفاده شده، داده های جمع آوری شده، نتایج و نتیجه گیری ها به صورت مختصری در قالب یک مقاله علمی معرفی می شود.

اگرچه تبدیل پایان نامه به مقاله به نظر می رسد کاری ساده باشد، اما برای انجام این کار نیاز به ارائه نتایج کیفی و کمی به صورت دقیق و بیانیه هایی برای پشتیبانی از آن دارید. بنابراین، تبدیل پایان نامه به مقاله به یک فرآیند مستلزم تحقیق، بررسی و بازنگری دقیق برای انتشار نتایج پژوهشی در مجلات علمی تجدید نظر شده تبدیل می شود.

در این مرحله شما می توانید قوانین حفظ محرمانگی آثار خود را در سایت رسمی موسسه علمی پژوهشی سفیر مطالعه نمایید. با این قوانین شما در شرایط خوبی قرار خواهید گرفت و از تجارب متخصصین و کارشناسان ما بهرمند خواهید شد. توجه نمایید که ما رساله شما را در اختیار کارشناسان مجرب و هم رشته شما قرار می دهیم تا رساله شما را تبدیل به مقاله با کیفیتی نمایند.

تبدیل پایان نامه به مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله

نحوه تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی

تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی یکی از مسائلی می باشد که همه دانشجویان با آن مواجه هستند. هزینه تبدیل رساله به مقاله گاهی اوقات برای دانشجویان بسیار زیاد می باشد و آنها تصمیم می گیرند که خود به تهیه مقاله از پایان نامه بپردازند. در اینجا به شما یاد می دهیم تا در ظرف کمتر از چند ساعت پایان نامه خود را به مقاله قابل چاپ در مجلات معتبر آی اس آی یا جی سی آر و یا اسکوپوس تبدیل نمایید. بنابراین تهیه مقاله از پایان نامه را فقط می توانید در چند مرحله انجام دهید. اگر هزینه تهیه مقاله از پایان نامه برای شما سرسام آمور می باشد با ما همراه باشید.

تبدیل پایان نامه به مقاله isi

تبدیل پایان نامه به مقاله علمی، فرآیندی است که برای انتشار نتایج پژوهشی دانشجویان در مجلات علمی تجدید نظر شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این فرآیند، پایان نامه از یک گزارش طولانی و جامع به یک مقاله علمی کوتاه تر و قابلیت خواندن بیشتر تبدیل می‌شود. تبدیل پایان نامه به مقاله، چندین فایده دارد که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم :

فوائد تبدیل پایان نامه به مقاله توضیحات
افزایش فرصت‌های شغلی ارائه نتایج پژوهشی به صورت مقاله علمی، فرصت‌های شغلی در علوم پایه و کاربردی را به شما افزایش می‌دهد.
افزایش شانس برنده شدن در یک پرداخت نشریه برای ارائه نتایج پژوهشی در مجلات علمی تجدید نظر شده، شما باید از کیفیت عالی نوشتاری و استدلالی برخوردار باشید. تهیه مقاله، به شما کمک می‌کند که این هدف را به راحتی دستیابی پیدا کنید.
افزایش شانس قبولی مقاله مقالات کوتاه تر، به دلیل اینکه بیانیه‌های مطمئن تری دارند، از نظر مدیران مجلات علمی پذیرفته شدن در مقایسه با پایان نامه های طولانی تر، بیشتر است.

برای انجام تبدیل پایان نامه به مقاله، محقق باید بتواند نتایج پژوهشی خود را به صورت مفید و کوتاه تر بیان کند. برای این کار، شما باید بتوانید تمرکز خود را بر روی اصلی‌ترین نتایج پژوهش خود بگذارید و متدولوژی استفاده شده در پایان نامه را به یک روش کوتاه‌تر و ساده‌تر تبدیل کنید. علاوه بر این، باید از نوشتاری دقیق و کامل استفاده کرده و به جزئیات پژوهشی بپردازید. برای این کار، می‌توانید از این راهکارهای زیر استفاده کنید :

نکات مهم جزئیات پژوهشی
انتخاب مطالب مهم برای تهیه مقاله، ابتدا باید از پایان نامه خودتان یک خلاصه کوتاه بسازید و بهترین مطالب را انتخاب کنید. در انتخاب مطالب، باید به نتایج پژوهشی و روش‌های استفاده شده در پایان نامه خودتان تمرکز کنید.
استفاده از نوشتاری دقیق برای نوشتن مقاله علمی، باید از نوشتاری دقیق و کامل استفاده کنید. باید مطالب را به صورت خلاصه و روان بیان کرده و از جزئیات پژوهشی بپردازید.
استفاده از یک فرمت مقاله علمی برای تهیه مقاله، باید از یک فرمت مقاله علمی استفاده کنید. این فرمت باید شامل عنوان مقاله، چکیده، واژگان کلیدی، مقدمه، متدولوژی، نتایج، بحث، نتیجه‌گیری و منابع باشد.
استفاده از شیوه‌نامه نشریه قبل از نوشتن مقاله علمی، باید به شیوه‌نامه نشریه ای که قصد ارسال مقاله به آن را دارید، رجوع کنید. این شیوه‌نامه معمولاً دستورالعمل‌هایی برای نوشتن مقاله علمی شامل عنوان، چکیده، فرمت متن، ارجاعات، نمودارها و جداول، و… را فراهم می‌کند.
توجه به نتایج پژوهش در مقاله علمی، باید به نتایج پژوهش خود توجه کنید و به صورت دقیق و کامل آن‌ها را بیان کنید. در بحث، باید به نتایج پژوهش خود پرداخته و آن‌ها را با نتایج پژوهش‌های دیگر مقایسه کنید و توضیح دهید که چگونه این نتایج می‌توانند به نتایج پژوهش‌های دیگر اضافه شوند.
ارجاعات برای ارجاع به مطالب مرتبط با پژوهش خود، باید از روش ارجاع دادن در مقالات علمی استفاده کنید. این روش شامل نام نویسنده، سال انتشار و صفحات مورد نظر است.
ویرایش پس از نوشتن مقاله، باید آن را به صورت دقیق و دقیق ویرایش کنید. در این مرحله، باید به نحوه استفاده از زبان، قواعد گرامری، املای صحیح کلمات، استفاده از فرمت مناسب و… توجه کنید.

در نهایت، برای ارسال مقاله علمی به یک نشریه علمی، باید به دقت شیوه‌نامه نشریه را بخوانید و به تمامی دستورالعمل‌های آن عمل کنید. همچنین، باید به صورت دقیق از زبان، استفاده از مفاهیم و اصطلاحات متناسب با حوزه پژوهشی، و استفاده از مطالب جدید و نوآوری‌های خود در پژوهش‌های دیگر، پیروی کنید.

هزینه تبدیل پایان نامه به مقاله

تبدیل پایان نامه به مقاله یک فرآیند زمان‌بر و پیچیده است که می‌تواند به عنوان یکی از گام‌های ارائه نتایج پژوهشی در مقالات علمی و تحقیقاتی باشد. هزینه تبدیل پایان نامه به مقاله ممکن است به دلیل موارد زیر متفاوت باشد :

  • محتوای پایان نامه : پایان نامه‌هایی با محتوای پژوهشی بیشتر، اطلاعات دقیق‌تر و بررسی‌های دقیق‌تر معمولاً به دلیل نیاز به انجام تحقیقات بیشتر برای تبدیل به مقاله هزینه بیشتری دارند.
  • زمان مورد نیاز : تهیه مقاله نیازمند زمان و تلاش زیادی است. در نتیجه، مدت زمان مورد نیاز برای تبدیل پایان نامه به مقاله می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد.
  • تعداد صفحات : هزینه تبدیل پایان نامه به مقاله ممکن است بر اساس تعداد صفحات پایان نامه محاسبه شود. برای پایان نامه‌های با تعداد صفحات بیشتر، هزینه بیشتری نیاز است.
  • سطح خدمات : موسسات تهیه مقاله ممکن است خدمات مختلفی از جمله خدمات اصلاح مقاله، ترجمه، چاپ و انتشار مقاله و… ارائه دهند. با توجه به سطح خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه آن‌ها متفاوت خواهد بود.

در کل، هزینه تبدیل پایان نامه به مقاله بر اساس موارد فوق متفاوت است و ممکن است بین موسسات مختلف تفاوت داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، بهتر است با موسسات مختلف تماس بگیرید و هزینه ها را با آن‌ها مشاوره بگیرید تا بتوانید بر اساس نیاز‌های خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بعضی از موسسات تبدیل پایان نامه به مقاله خدمات رایگانی مانند بررسی اولیه پایان نامه، تغییر فرمت و مشاوره رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. اما برای خدمات پیشرفته‌تر مانند اصلاح مقاله، ترجمه، چاپ و انتشار مقاله، هزینه‌های بیشتری لازم است.

در نهایت، برای اطمینان از انتخاب بهترین گزینه، بهتر است قبل از انتخاب هر موسسه، معیارهای مختلف مانند کیفیت خدمات، قیمت، تجربه کاربران و نظرات آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

تهیه مقاله از پایان نامه در 8 مرحله

به طور خلاصه در اینجا به شما نشان خواهیم داد که طی 8 مرحله  مقاله با کیفیتی از رساله خود تهیه نمایید.

هر مقاله دارای قسمت های اصلی زیر می باشد:

  1. عنوان
  2. چکیده
  3. مقدمه
  4. پیشینه یا ادبیات تحقیق
  5. روش شناسی
  6. نتایج
  7. بحث و نتیجه گیری
  8. منابع

خب کمی دقت کنید اکثر قسمت های مقاله در پایان نامه شما وجود دارد. شما فقط با کمی دقت باید قسمت ها و توضیحات اضافی را حذف نمایید. پایان نامه همانند یک درخت تنومند و پر شاخ و برگ می باشد و مقاله نیز تنه آن درخت می باشد. شما کافیست تنه را حفظ کنید و شاخ و برگ اضافی را هرس نمایید.

تبدیل پایان نامه به مقاله در رشته های مختلف

در قسمت بالا یاد گرفتیم که پایان نامه همان مقاله می باشد اما با توضیحات اضافی. شما در 8 مرحله استخراج مقاله  را یاد گرفتید. حالا باید به تفاوت هایی توجه نمایید که در رشته های مختلف به چشم می خورد. شاید تا کنون مقالاتی را دیده باشید که دارای قسمت مقدمه هستند و فاقد بخش پیشینه تحقیق می باشند. در اصل تفاوت تبدیل پایان نامه به مقاله در رشته های مختلف متفاوت می باشد. در رشته پزشکی پیشینه تحقیق در یک یا دو پاراگراف در آخر بخش مقدمه می آید. بنابراین قیمت تهیه مقاله را از کارشناسان ما استعلام فرمایید و آنلاین سفارش دهید.

تالیف مقاله از روی رساله به روش موسسه سفیر

تبدیل پایان نامه به مقاله به روش موسسه سفیر یعنی اینکه شما چگونه رساله یا پایان نامه خودتان را به مقاله با کیفیتی تبدیل کنید و بتوانید هر چه سریعتر آن را در یکی از مجلات و ژورنال های معتبر و مورد تایید وزارت علوم به چاپ برسانید. خب خیلی سریع میریم سراغ اصل مطلب. شما باید ابتدا مشخص کنید که قرار است مقاله خود را در چه ژورنالی به چاپ برسانید. منظورم این است که آیا مقاله تهیه شده از پایان نامه را می خواهید در مجلات علمی پژوهشی داخلی منتشر کنید یا در مجلات علمی پژوهشی خارجی؟ آیا مقاله تهیه شده از رساله را می خواهید در مجلات معتبر JCR  و یا ISI چاپ کنید یا در ژورنال های پامبد یا اسکوپوس؟ پس مرحله اول این است که مجله یا ژورنال هدف را مشخص کنید.

استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه

دستورالعمل تهیه مقاله یا قالب آماده مقاله  (Paper template)

در مرحله بعدی شما قالب آماده مقاله(Paper template)  را از مجله هدف دانلود نمایید. فایل قالب آماده مقاله در ژورنال هایی که دارای دستورالعمل خاصی برای مقاله نویسی هستند موجود می باشد. بنابراین زمانی که فایل Paper template را دانلود می کنید مسیر اصلی برای شما هموار می شود. خواهید فهمید مقاله ای که می خواهید از پایان نامه خود تهیه نمایید دارای چه بخش هایی می باشد.

وقتی شما پایان نامه خود را به موسسات می سپارید تا برای شما مقاله ای تهیه نمایند بعد از آماده شدن مقاله و ترجمه، آن را در مجلات مورد نظر سابمیت می کنید. اینجاست که شما بعد از ترجمه مقاله آن را در مجله ثبت و یا سابمیت می کنید  و بلافاصله ریجکت می شوید.

نکته مهم در تبدیل پایان نامه به مقاله

در تبدیل پایان نامه به مقاله بهتر است شما ابتدا Paper template را از مجله هدف تهیه نمایید. و سپس منطبق بر آن مقاله را تهیه نمایید. اینگونه هزینه و وقت شما هدر نخواهد رفت.

نکته پایانی در تبدیل پایان نامه به مقاله

موسسه علمی پژوهشی سفیر با کارشناسان و متخصصین مجرب و متعهد خود افتخار ارائه خدماتی در زمینه تبدیل پایان نامه به مقاله را دارد. و همچنین شما را در استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و تهیه مقاله از پایان نامه دکتری کمک می کند. بنابراین پیشنهاد ما اینست که شما تهیه مقاله از رساله را به کارشناسان ما واگذار کنید. اینگونه در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. جهت مشاوره و استعلام قیمت تهیه مقاله از پایان نامه به کارشناسان ما در واتساپ پیام دهید.

جهت ثبت سفارش فوری اینجا کلیک کنید.

جمع بندی

در این موضوع، توضیح دادیم که تبدیل پایان نامه به مقاله چه مزایا و فوایدی دارد و چگونه می‌توان این کار را انجام داد. همچنین، به بررسی مراحل تبدیل پایان نامه به مقاله، نحوه انتخاب موسسه تبدیل پایان نامه به مقاله، هزینه‌های مربوط به این فرآیند و همچنین مهمترین نکاتی که باید در نظر داشت، پرداختیم. با توجه به اینکه تبدیل پایان نامه به مقاله به طور گسترده‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران مفید است، مطالعه و آشنایی با این موضوع برای آن‌ها مفید واقع خواهد شد.

با توجه به اینکه تبدیل پایان نامه به مقاله برای ارتقاء سطح تحصیلات، شرکت در آزمون‌ها و ارتقاء شغلی نیز اهمیت بسیاری دارد، لازم است دانشجویان و پژوهشگرانی که قصد تبدیل پایان نامه به مقاله را دارند، با رعایت نکات مطرح شده، این کار را با دقت و تمرکز انجام دهند. همچنین، بهتر است این کار را به محض پایان پایان نامه شروع کنند تا هم محتوای پایان نامه تازه در ذهنشان باقی باشد و هم مشکلات فنی و اداری زمان ترمیمی داشته باشند.

همچنین، باید توجه داشت که تهیه مقاله، نیازمند مراعات دقیق فرمت‌ها، نوع نگارش و انجام تحلیل دقیق داده‌ها است. بنابراین، بهتر است که در صورت عدم آشنایی کافی با این موضوعات، از خدمات موسسات متخصص در این زمینه استفاده کنید.

در نهایت، می‌توان گفت که تبدیل پایان نامه به مقاله یک فرآیند حیاتی برای دانشجویان و پژوهشگران است که به آن‌ها کمک می‌کند تا نتایج تحقیقات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و در نهایت به پیشرفت علمی و فرهنگی کشور و جهان کمک کنند.

لیست کنفرانس ها و همایش های داخلی
پذیرش و چاپ مقاله

11 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • حافظ مهدوی
    2023-01-18 13:09

    درخواست همکاری در نگارش رساله دکتر آموزش ریاضی، مقاله

    پاسخ
  • سارا دادگر
    2022-08-09 11:27

    اگر امکانش هست هزینه تبدیل به مقاله رو هم بفرمایید. ممنون.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-08-21 16:53

      سلام
      لطفا جهت استعلام قیمت و هزینه تبدیل به مقاله در واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • سارا دادگر
    2022-08-09 11:26

    سلام وقت بخیر. رشته جغرافیا و برنامه ریزی خوندم و سه سال از دفاعم گذشته، امکان اینکه پایان نامم تبدیل به مقاله بشه، هست؟دیر نشده؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-08-21 16:52

      سلام
      با توجه به این زمان زیادی از دفاع شما نگذشته بله امکان تبدیل پایان نامه به مقاله در رشته جغرافیا و برنامه ریزی هم وجود دارد.

      پاسخ
  • خجسته همدانی
    2021-04-27 02:39

    سلام
    رشته معماری هستم
    خواستم ببینم میتونید پایان نامه منو به کتاب تبدیل کنید برای امتیاز پژوهشی نیاز داشتم. اگه لطف کنید ممنون میشم هزینه و قیمتشو بگید
    البته مجوزهای کتاب رو هم خودتون بگیرید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 14:12

      سلام خانم همدانی
      بله می شود. جهت استعلام قیمت و هزینه های تبدیل رساله به کتاب و همچنین هزینه های اخذ مجوز های لازم جهت چپ کتاب و زمان اخذ مجوز های لازم و چاپ نهایی کتاب با شماره زیر تماس بگیرید یا در واتساپ و یا تلگرام پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • هدی دادرس
    2021-04-27 02:35

    سلام
    رشته زبان انگلیسی هستم
    میتونید پایان نامه ارشد منو مقاله تبدیل کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 14:19

      سلام خانم دادرس عزیز
      بله در موسسه سفیر خدمات استخراج مقاله از پایان نامه و دیگر خدمات مرتبط همچون ترجمه مقاله، پذیرش فوری مقاله، چاپ فوری مقاله، اکپست فوری و تضمینی مقاله، ویرایش مقاله را انجام می دهید. جهت اطلاع بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید یا در واتساپ و یا تلگرام پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • پازل
    2021-04-09 16:33

    سلام
    من رشته مهندسی عمران و سازه هستم. رساله من تمام شده. میتونید تبدیلش به مقاله کنید. لطفا قیمتشو میگید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:22

      سلام
      در موسسه سفیر تبدیل پایان نامه به مقاله در تمامی رشته ها از جمله مهندسی عمران و سازه با کمترین قیمت و هزینه در اسرع وقت انجام می شود. جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. 09199777946

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.