ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی

خانه » پذیرش و چاپ » ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی

ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی یا همان Native English article editing یکی از خدمات مهم و تخصصی موسسه علمی پژوهشی سفیر به عنوان موسسه ویرایش مقاله می باشد که یکی از مسائل بسیار مهم برای هر استاد ، دانشجو، محقق یا پژوهشگری می باشد. در بسیاری از مواقع متون و مقالات علمی و تحقیقاتی که به وسیله ی نویسندگان و پژوهشگران ایرانی و غیر انگلیسی زبان برای چاپ در ژورنال های خارجی و مجتلات معتبر بین المللی ارسال می شود.

بدلیل برخی مسائل توسط داوران آن ژورنال رد یا ریجکت می شوند. بیشترین دلیل عدم پذیرش مقالات انگلیسی ،عدم دقت و توجه به دستورات نگارشی ، گرامری و ساختاری زبان انگلیسی بوده است که این مسئله اهمیت ویرایش مقاله به روش نیتیو را دو چندان می سازد.

موسسه علمی پژوهشی سفیر با بهره گیری از افراد نیتیو توانسته بهترین خدمات ویرایش نیتیو مقاله را به دانشجویان و اساتید دوره ارشد و دکتری در تمامی رشته ها ارائه نماید.

ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی
ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی

ارتباط بین ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی و پذیرش مقاله

آیا تا به حال تجربه بد وتلخ رد یا همان ریجکت شدن (Reject)از سوی ژورنال های علمی و مجلات خارجی را داشتید؟!

اگر داشته باشید حتما می دانید که، احساس و حالات روحی ناشی از این قضیه بسیار ناراحت کننده و گاهی تلخ می باشد. نمی‌دانیم که تجربه ناخوشایند رد یا همان ریجکت شدن (reject) از سوی ژونال‌ها و مجلات علمی را دارید یا خیر. در حالی که با خود می گویید که : من تمام تلاشم و وقتم را برای ترجمه مقاله و نگارش آن بکار برده بودم، اما نتوانستم!و اگر باز هم تلاش کنم و ترجمه و ویرایش و تصحیح را خودم انجام بدهم هم وقتم ،هم انرژی ام تلف خواهد شد. اما همیشه برای حل هر مشکل راه حلی وجود دارد. وقتی شما با این مشکل مواجه شدید باید بدانید که همیشه افرادی هستند که بصورت تخصصی برای حل مشکلات وجود دارند و اگر آگاه باشید کافی است به ضرورت ویرایش مقاله انگلیسی isi (Native English Edit ) پی ببرید.

کارهایی که توسط ویراستار نیتیو مقالات انگلیسی روی متن انجام خواهد شد:

  • بازنویسی بر اساس نگارش ادبی
  • رفع ایرادها و نقایص تایپی و املایی
  • تصحیح شکل غلط ونادرست اسامی مهم وخاص …
  • بررسی روان و سلیس و خوانا بودن متن به‌گونه‌ای که برای مخاطب قابل‌درک باشد.
  • یافتن معادل دقیق کلمات تخصصی رشته های علمی مختلف
  • بررسی درستی و صحت تاریخ های مندرج در نوشته(تغییردادن تاریخ از شمسی به میلادی)
  • بررسی کردن جداول و نمودارها
  • تصحیح ایرادهای دستوری و نگارشی

ویراستار نیتیو کیست؟!!

در واقع ویراستار نیتیو مقالات انگلیسی جهت ویرایش مقاله انگلیسی، یعنی کسی است که زبان مادری اش انگلیسی است و می‌توانند کسی است که در همه زمینه های بالا تخصص و مهارت کافی را بدست آورده ، و با سرعت بالا و دقت کافی پروژه ای که به او سپرده شده را بصورت ریز و جزئی و دقیق بررسی و اصلاح میکند.

و در انتها باید این مقاله را به لحاظ شباهت و عدم مشابهت با سایر مقالات یا به اصطلاح سرقت ادبی غیر متقربه بررسی نمود. پس در این صورت باید برای انجام بهینه تر و سریع تر کارهایتان به سراغ مترجمان خبره و سپس ویرایش مقاله isi بروید.

هزینه ویرایش مقالات نیتیو چقدر است؟

یکی از دغدغه های بزرگ همه ما در هنگام برون سپاری ما هزینه ای است که بابت آن از ما دریافت می کنند و خروجی کار است . ما باتوجه به حجم پروژه شما و میزان کار انجام شده بر روی آن سعی میکنیم که این خدمات را با بهترین هزینه نسبت به کیفیت کار به شما عزیزان و پژوهشگران محترم ارائه دهیم.

جمع بندی و توضیحات تکمیلی

همانطور که در مقاله بالا خواندیم ، ویرایش نیتیو مقاله انگلیسی نیاز به تخصص و مهارت دارد و متخصصین تیم موسسه علمی پژوهشی سفیر تمام تلاش و تمرکز خود را برای انجام هرچه بهتر کارها انجام می دهد زیرا کیفیت مهم ترین ملاک ما برای انجام پروژه هاست.

ترجمه فوری
سوالات مصاحبه دکتری چیست؟

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اسلامی
    2021-05-08 17:18

    سلام
    ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی برای رشته مهندسی برق و الکترونیک چقدر زمان و هزینه نیاز داره؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.