ساختار و فرمت مقاله jcr

خانه » پذیرش و چاپ » ساختار و فرمت مقاله jcr

ساختار و فرمت مقاله jcr همانگونه که گفته شد باید طبق دستورالعمل نگارشی مجله جی سی آر باشد. جهت چاپ مقاله jcr حتما باید به آیین نگارش توجه کنید. بنابراین شما باید ابتدا وارد سایت مجله مورد نظر شود و آیین نگارش آن مجله را مطالعه کنید. در نهایت و با آگاهی از فرمت بندی و حروف چینی مجله jcr اقدام به اخذ پذیرش و چاپ نمایید. حتی مقاله خود را طبق این شرایط تالیف نمایید. بنابراین ابتدا قواعد نوشتن مقاله رامطالعه فرمایید.

ساختار و فرمت مقاله jcr
ساختار و فرمت مقاله jcr

نکات مهم در ساختار و فرمت مقاله jcr

1. در مقاله باید نوآوری وجود داشته باشد و موضوع مقاله نیز باید جدید، کیفی و کاربردی باشد
2. بیان مساله و ضرورت و اهمیت انجام تحقیق باید کاملا واضح، روشن و قوی باشد
3. برای فرضیه های تحقیق و همچنین جهت تحلیل و بررسی نتایج باید از نرم افزارهای مرتبط و قدرتمند استفاده شود
4. در نتیجه گیری مقاله و دستیابی به نتایج کاربردی باید از مدل ها و تئوری های مناسب و مرتبط استفاده کرد
5. مقاله شما چه گره ای از مشکلات جامعه را حل خواهد کرد و کاربرد نتایج پژوهش در کجا و به چه صورت هست (بایستی زمانی که داور و خواننده مقاله شما را مطالعه می کند به این نتیجه پی ببرد که نتایج این تحقیق ارزش مطالعه برای خواننده دارد و می تواند در بطن جامعه کاربردی و مورد استفاده واقع شود)
6. منابع و ارجاع از مقالات مجلات، نشریات و پایگاه های معتبرISI و JCR (آی اس آی و جی سی آر) تخصصی رشته باید جدید و به روز باشد

چند نکته مهم در مورد ساختاربندی مقاله jcr:

برای نشریات خوب چند نکته مهم هست که شامل:
• منابع معتبر و به روز
• نتایج قوی
• کیفیت بحث
• کاربردی و به روز بودن مقاله
• رعایت کپی رایت از منابع
• عدم سرقت علمی در متن و پلاژیاریزم

رشته های مرتبط

موسسه سفیر این توانایی و ظرفیت را دارد که در تمامی رشته های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، هنر و پزشکی  خدمات ساختار و فرمت مقاله jcr را در رشته های زیر ارائه نماید:

رشته حقوق شافعی، رشته کارشناسی فقه، رشته کاردانی امور حقوقی و کنسولی، رشته پلیس قضایی، رشته حکمت اسلامی و فلسفه، رشته فلسفه، رشته علوم اجتماعی، رشته علوم اقتصادی، رشته علوم صنعتی، رشته اقتصاد حمل و نقل، رشته حسابداری، رشته امور گمرکی، رشته بانکداری، رشته امور بانکی، رشته صنایع چاپ، رشته مدیریت، رشته مدیریت دولتی، رشته مدیریت جهانگردی، رشته مدیریت امور گمرکی ، رشته مدیریت مسافرتی و جهانگردی، رشته مدیریت صنعتی، رشته مدیریت بیمه، رشته کاردانی امور بیمه، رشته مدیریت بیمه

کلام آخر

ساختار و فرمت مقاله jcr یکی از مهمترین رکن قواعد و اصول مقاله نویسی محسوب می شود. این اصول برای چاپ مقاله در مجلات خارجی واجب است. که اگر رعایت نشود امکان پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر jcr وجود ندارد.

تهیه و ساخت پاورپوینت از کتاب
کنفرانس ملی فناوری های نوین مهندسی مکانیک و برق ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.