اکسپت فوری مقاله isi و jcr

خانه » پذیرش و چاپ » اکسپت فوری مقاله isi و jcr

اکسپت فوری مقاله isi و jcr در مجلات معتبر مختلفی از جمله آی اس آی و جی سی آر در کمترین زمان انجام می شود. کارشناسان ما با 10 سال سابقه در زمینه اکسپت فوری مقاله در مجلات معتبر آی اس آی و جی سی آر شما را در اخذ اکسپت مقاله یاری خواهند رساند. همانگونه که میدانید پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات دارای تفاوت هایی می باشد. البته در قسمت های مختلفی به این تفاوت ها اشاره کردیم. اکسپت فوری در مجلات isi امکان پذیر می باشد. زمان را شما می توانید مشخص نمایید. برای مثال در برخی مجلات ظرف کمتر از 10 روز می توانید پذیرش را بگیرید.

در مجلات jcr نمی توان اکسپت فوری گرفت. اما نگران نباشید. اگر موسسه پذیرش مقاله jcr دارای تجربه کافی در زمینه مجلات جی سی آر باشد می شود اکسپت فوری گرفت. شاید بپرسید چگونه؟ برای مثال موسسه علمی پژوشی سفیر چندین سال سابقه در این زمینه، با اکثر مجلات jcr کار کرده است. به عبارت دیگر می داند که احتمال گرفتن پذیرش در کدام مجله بیشتر می باشد. پس  نیازی به آزمون و خطای مجلات نیست. این کار را به کارشناسان ما بسپارید.

هزینه اکسپت مقاله در موسسه سفیر با سایر موسسات اکسپت مقاله علمی پژوهشی رقابتی می باشد. کافیست قیمت و زمان اخذ اکسپت موسسه ما را با دیگر موسسات مقایسه نمایید.

اکسپت فوری مقاله isi و jcr
اکسپت فوری مقاله isi و jcr

اکسپت فوری مقاله در چه مجلاتی ممکن است؟

ناگفته نماند مجلات JCR هیچگونه نماینده و یا واسطه ای در ایران ندارند. پس مراقب باشید که گول کلاهبران را به واسطه دریافت اکسپ فوری از مجلات جی سی آر نخورید. مجلات  JCR معمولا محتوی محور هستند. یعنی کیفیت مقاله شما تعیین کننده نهایی می باشد که آیا مقاله شما ریجکت می شود یا پذیرش. البته بهتر است در مورد تفاوت مجلات ISI و JCR هم مطالعه بیشتری داشته باشید.

اکسپت سریع مقاله در مجلات jcr ممکن است؟

توجه فرمایید که مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر طی شناخت ویژه از نشریات و مجلات jcr موجب شده است فرایند پذیرش و چاپ مقالات با اطمینان بیشتر اما هزینه و زمان کمتر نسبت به سایر موسسات و شرکت ها انجام گردد.

اکسپت فوری مقاله در دوره دکتری

دانشجویان در دوره دکتری تجربه بیشتری در مقایسه با دوره ارشد دارند و به روند ارسال مقاله به ژورنال های علمی و چاپ یا پذیرش مقاله بیشتر آشنا هستند. به همین دلیل در این دوره ما شاهد مشکلات کمتری هستیم. علاوه بر این طول دوره دکتری بسیار بیشتر از دوره کارشناسی ارشد است و به همین دلیل دانشجویان دکترا فرصت بیشتری برای آماده سازی مقالات خود و ارسال آن برای پذیرش در ژورنال های داخلی و یا خارجی دارند.

اما در این دوره نیز مشکلات مختلفی مانند سنگین بودن حجم کارهای تحقیقاتی باعث خواهد شد که تعدادی از دانشجویان دکتری نتوانند به خوبی موفق به پیگیری مقاله های ارسالی به ژورنال های خارجی شوند. مشکلات دیگری مانند عدم تسلط به زبان خارجی که در ترجمه مقالات آن ها به زبان خارجی ممکن است وجود داشته باشد نیز باعث طولانی شدن پروسه آماده سازی و ارسال مقاله به مجلات علمی خارج از کشور خواهد شد.

برای همین دانشجویان دکتری هم در بسیاری از موارد نیازمند اکسپت فوری مقاله در یکی از ژورنال های خارجی هستند که باید پس از انجام سایر مراحل آماده سازی مقاله و ادیت نهایی به ژورنال مدنظر ارسال شود تا مورد داوری قرار گیرد. اما با توجه به این که این پروسه ممکن است چند ماه طول بکشد و در نهایت نیز دانشجویان شاهد رد شدن مقاله خود باشند، چاپ تضمینی و فوری این مقالات به دغدغه ای برای بسیاری از آن ها تبدیل شده است.

زمان مورد نیاز برای اکسپت فوری مقاله

با توجه به این که هدف همه تلاش های صورت گرفته کاهش زمان مورد نیاز برای اکسپت مقالات علمی دانشجویان می باشد، برای بسیاری از آن ها سوال است که تا چه میزان می توان شاهد کاهش مدت زمان مورد نیاز برای اکسپت فوری مقاله در یک ژورنال علمی در داخل و یا در خارج از کشور بود؟

در مورد ژورنال های داخلی که خود شما می توانید با کمی جست و جو در فضای مجازی و در سایت های داخلی به زمان مورد نیاز برای پذیرش مقالات علمی تا حدودی پی ببرید. اما در مورد ژورنال های خارجی تخمین این زمان به سادگی امکان پذیر نیست. مگر این که اطلاعات کاملی در مورد ژورنال علمی که قصد ارسال مقاله خود برای آن را دارید داشته باشید. به طور معمول گفته می شود که باید حداقل دو ماه برای پذیرش مقاله خود در یکی از این ژورنال ها در خارج از کشور منتظر بمانید. اما این بازه می تواند بسیار طولانی تر باشد.

عوامل متعددی هستند که بر این زمان تاثیر گذار هستند و شما می توانید با مشورت موسسات علمی که سابقه طولانی در همکاری با ژورنال های داخلی و خارجی دارند بهتر به میزان تاثیر هر یک از این عوامل بر طول دوره پذیرش مقاله آگاه شوید. در صورت نیاز کارشناسان موسسه علمی و پژوهشی سفیر در صورت نیاز آماده ارائه سایر اطلاعات لازم در مورد بهترین نشریات داخلی و خارجی و فرایند پذیرش مقاله در هر یک از آن ها به شما خواهند بود.

اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی

کیفیت مقاله جهت اخذ پذیرش و چاپ مقاله و حتی اکسپت فوری مقاله هیچ تفاوتی با هم ندارد. یعنی مقاله ای که برای اکسپت فوری تهیه می شود با مقاله ای که جهت پذیرش و چاپ مقاله در روال عادی خود هیچ فرقی ندارد.

شرایط پذیرش فوری مقاله چیست؟

اکسپت فوری مقاله داری شرایط خاص خود می باشد. در مقاله تمامی اصول و قواعد مقاله نویسی باید رعایت شده باشد تا پذیرش فوری مقاله انجام شود.

اکسپت مقاله فوری

برای اکسپت مقاله فوری نیاز به در نظر گرفتن شرایط پذیرش مقاله در ژورنال های ای اس ای می باشد و علاوه بر این ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های بیشتری باشد تا بتوان موفق به پذیرش مقالات در این ژورنال ها در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

موسسه علمی پژوهشی سفیر از ارائه دهندگان خدمات اکسپت فوری مقاله در ژورنال های علمی در خارج از کشور می باشد که امکان چاپ مقالات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم خواهد نمود.

مزایای اکسپت مقاله فوری

وقتی کسی برای انجام کاری عجله داشته باشد، هر چه سریع تر آن کار به سرانجام برسد برای او بهتر خواهد بود. در زمان نیاز به چاپ یک مقاله علمی پژوهشی و یا هر مقاله دیگری در صورتی که شما برای پذیرش مقالات خود عجله داشته باشید، طبیعی است که اکسپت مقاله فوری و در کوتاه ترین زمان یکی از مهم ترین مزایایی است که یک موسسه علمی و یا یک مجله علمی پژوهشی می تواند در اختیار شما قرار دهد.

اما مهم است به این نکته هم توجه داشته باشید که آیا با اکسپت فوری مقاله می توانید به هدف خود دست پیدا کنید یا خیر. برای این که بیشتر متوجه منظور ما شوید بهتر است در بخش های بعد با ما همراه باشید.

آیا اکسپت مقاله فوری مورد تایید وزارت علوم می باشد؟

ما در بخش قبل گفتیم که یکی از مزایای چاپ سریع مقاله امکان دست یافتن به اهداف خود در مدت زمان کوتاه تر خواهد بود. اما این را هم گفتیم که آیا اکسپت مقاله فوری می تواند ما را به هدف مان نزدیک کند یا خیر؟

روشن بگوییم در صورتی که اگر به عنوان مثال قصد چاپ مقاله فوری در یکی از ژورنال های علمی ای اس ای را داشته باشید، در صورتی که آن ژورنال مورد تایید وزارت علوم نباشد، حتی در صورت موفقیت در چاپ مقاله نمی توانید به امتیازاتی که توسط این وزارت خانه به چاپ مقاله در ژورنال های علمی خارجی اختصاص می یابد دست پیدا کنید.

در این حالت اگر چه  شما موفق به چاپ فوری مقالات خود خواهید شد، اما اگر هدف شما برخورداری از امتیازات اختصاص یافته توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان برتر می باشد نخواهید توانست به هدف خود دست پیدا کنید. زیرا که مجله ای که برای چاپ مقاله انتخاب کرده اید مورد تایید این وزارت خانه نیست.

اکسپت مقاله فوری در ژورنال های مورد تایید وزارت علوم

با توجه به این که در بخش قبل گفتیم ژورنال انتخابی شما باید مورد تایید وزارت علوم باشد تا از مزایای چاپ مقاله در آن برخوردار شوید. به همین دلیل باید سعی در انتخاب یکی از ژورنال های مورد تایید این وزارت خانه برای چاپ مقالات خود داشته باشید. توصیه می کنیم پس از یافتن لیست مجلات تخصصی که امکان چاپ مقاله علمی شما را دارند، مجلاتی را که در حال پذیرش مقاله هستند را از بین سایر ژورنال ها انتخاب کنید. این مجلات در بازه کوتاه تری می توانند مقالات شما را چاپ کنند.

آیا برای اکسپت مقاله فوری تنها باید از ژورنال های مورد تایید وزارت علوم استفاده شود؟

در صورتی که مورد تایید بودن مجله پذیرش کننده مقاله شما توسط وزارت علوم برای شما اهمیتی نداشته باشد، لزومی به انتخاب یک ژورنال که در لیست مورد تایید این وزارت خانه قرار گرفته باشد وجود ندارد.

همان طور که گفتیم باید با توجه به هدف اصلی خود اقدام به چاپ مقاله کنید و اگر معیارهای دیگری به جز تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای شما مهم است می توانید به معیارهای خودتان اهمیت بدهید.

اکسپت مقاله فوری در ژورنال های در حال پذیرش مقاله

هر گاه شما مقاله ای را به نگارش در اورده باشید و به مراحل نهایی تدوین آن رسیده باشید، می توانید با انتخاب مجلاتی که در حال پذیرش مقاله در رشته تخصصی شما می باشند زودتر شاهد پذیرش مقالات تان شوید.

برای یافتن این مجلات چند راه وجود دارد. یک راه بررسی لیست مجلات در حال پذیرش مقاله در فضای مجازی می باشد. البته در صورتی که تجربه چاپ مقاله را داشته باشید ممکن است نیازی به این لیست ها نداشته و خودتان آشنایی مناسب با ژورنال هایی که امکان چاپ مقالات شما را دارند داشته باشید.

اما اکثر دانشجویان و حتی اساتید تعامل زیادی با ژورنال های علمی ندارند (به خصوص در خارج از کشور که تعداد آن ها زیاد است)، برای همین در هر صورت باید از این لیست ها استفاده کنند تا با مقایسه آن ها مجلاتی که امکان اکسپت مقاله فوری را دارد انتخاب کنند.

خدمات اکسپت مقاله فوری توسط موسسات علمی

موسسات علمی در داخل کشور هر روزه درگیر ارسال مقاله به ژورنال های خارجی هستند و برای همین با بسیاری از ژورنال های علمی که در رشته های تخصصی در حال اکسپت مقاله می باشند آشنایی دارند.

به همین دلیل است که در اکثر مواقع به خوبی می دانند که کدام یک از مجلات در حال پذیرش مقاله هستند و امکان پذیرش فوری مقاله شما را خواهند داشت. توصیه می کنیم که با توجه به سهولت برقراری ارتباط با این موسسات سعی کنید در این مواقع برای اکسپت مقاله فوری در کوتاه ترین بازه زمانی حداقل از مشاوره این موسسات برخوردار شوید.

اکسپت سریع در مجلات خارجی

اکسپت سریع در مجلات داخلی

کیفیت مقاله جهت اکسپت فوری

ویژگی های مجلات پیشنهادی برای پذیرش فوری مقاله آی اس آی:

  • مجلات پیشنهادی ISI مرتبط با موضوع، چکیده و رشته تحصیلی شما می باشند
  • مجلات پیشنهادی عمدتاً اروپایی و امریکایی می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای نمایه و ضرایب معتبر و قابل استناد می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای هزینه چاپ معقول و منصفانه یا بعضاً رایگان می باشند
  • مجلات پیشنهادی جزء نشریات معتبر و خارج از لیست سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان اکسپت کوتاه می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان چاپ کوتاه می باشند

 ویژگی های مجلات پیشنهادی برای پذیرش جی سی آر:

  • مجلات پیشنهادی JCR مرتبط با موضوع و اهداف مقاله شما می باشند
  • مجلات پیشنهادی JCR عمدتاً دارای شاخص Q1 می باشند
  • مجلات پیشنهادی JCR دارای نمایه و ضرایب معتبر و قابل استناد می باشند
  • مجلات پیشنهادی JCR بعضاً رایگان می باشند
  • مجلات پیشنهادی JCR  خارج از بلک لیست وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور هستند
  • مجلات پیشنهادی JCR نسبت به دیگر مجلات مدت زمان اکسپت کوتاهتری  دارند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان چاپ کوتاه می باشند
 خدمات مرتبط:
  1. مشاوره تخصصی در زمینه نگارش، تالیف و تهیه مقاله isi و jcr
  2. ترجمه تخصصی مقاله  isi و jcr
  3. ویرایش نیتیو مقاله  isi و jcr
  4. استخراج مقاله isi و jcr از پایان نامه
  5. بازنویسی محتوایی مقاله  isi و jcr
  6. ویرایش ادبی و دستوری مقاله  آی اس آی و جی سی آر
  7. سابمیت، ارسال و ثبت مقاله  isi و jcr
  8. ارتقاء و به روز رسانی رفرنس های مقاله آی اس آی و جی سی آر
  9. تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی و فرمت بندی مقاله آی اس آی و جی سی آر
  10. تبدیل مقاله ISI به Power Point
  11. خلاصه سازی مقاله آی اس آی و جی سی آر
وجه تمایز مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر با سایر موسسات
  • نگارش، تالیف و تهیه مقالات توسط کارشناسان و متخصصین همان رشته انجام می شود.
  • ترجمه و ویراستاری و بازنویسی مقالات تمامی رشته ها توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • برای تمامی خدمات موسسه گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • حد الامکان از رفرنس های بروز و معتبر همان ژورنال که قرار است مقاله در آن چاپ شود استفاده می شود.
  • در زمان نگارش، ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • تمامی سفارشات در بالاترین کیفیت و در موعد مقرر تحویل می گردند.
  • نام و مشخصات مجلات قبل از سابمیت مقاله به منظور اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی، اعتبارسنجی و تاییدیه دانشگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.
 تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد. نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

کلام آخر

اکسپت فوری مقاله isi و jcr از نظر زمان و قیمت بسیار متفاوت می باشند. همانگون که در مقاله تفاوت مجلات isi و jcr گفتیم، اکسپت و پذیرش از مجلات آی اس آی در زمان مشخص امکان پذیر می باشد. زیرا بواسطه عاملینی که این مجلات در ایران دارند، می توان زمان اکسپت و پذیرش دقیقی معین و مشخص نمود. در مقابل در مجلات جی سی آر این امکان وجود ندارد. یعنی زمان اخذ اکسپت و پذیرش مقاله مشخص نیست. اما ناامید نشوید. موسسه علمی پژوهشی سفیر این امکان را برای شما فراهم آورده است.

خوشبختانه موسسه سفیر حدود چندین سال در زمینه مجلات jcr سابقه دارد. نیازی به آزمون و خطای مجلات نیست. چرا که ما با اکثر مجلتا مندرج در لیست مجلات jcr مورد تایید وزارت علوم کار کرده ایم. برای مجلات مختلف جی سی آر با اعتبار q مقالات بسیاری در رشته های مختلف ارسال کرده ایم. جهت ثبت سفارش فوری اینجا کلیک کنید. پس در اصل دیگر نیازی نیست که شانس خود را بیازمایید. به کارشاسان موسسه سفیر اعتماد کنید و با ما تماس بگیرید.

رتبه بندی مجلات JCR و ISI
لینک های چاپ مقاله ISI

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ظریف
    2022-04-29 17:09

    سلام روز بخیر.من برای مصاحبه دکترا نیاز دارم فوری مقاله م رو تو مجلات معتبر چاپ کنم امکانش هست؟؟؟وهزینه ش چقدره؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-05-08 18:37

      درود
      جهت استعلام هزینه چاپ مقاله لطفا در واتساپ پیام دهید. همکاران راهنمایی خواهند کرد. 09199777946

      پاسخ
  • امیر
    2022-01-24 01:01

    کوتاه ترین زمان برای اکسپت مقاله برای مجله isi علمی پژوهشی خارجی مورد تایید وزارت بهداشت چقدره حدودا؟

    پاسخ
  • محبی
    2021-04-09 15:53

    اکسپت فوری در زمینه روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی نیاز داشتم. میتونید از مجلات isi و jcr و اسکوپوس برام پذیرش نامه رو بگیرید.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 23:00

      سلام
      در موسسه سفیر اکسپت فوری مقاله در رشته روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی از مجلات isi و jcr و اسکوپوس قابل دریافت می باشد.

      پاسخ
  • حسینی تبار
    2021-04-07 16:09

    سلام
    ببخشید من یه مقاله از رسالم استخراج کردم. حتما باید پذیرششو بگیرم. بنظرتون شما میتونید واسه من پذیرش فوری بگیرید. رشته مدیریت گرایش بازرگانی هستم. لطفا راهنمایی کنید که باید چکار کنم؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:57

      سلام
      از اینکه موسسه سفیر را انتخاب کرده اید ممنونیم. بله اکسپت فوری مقاله در مجلات معتبر خارجی از جمله isi و jcr امکان پذیر می باشد. موسسه سفیر در تمامی رشته ها موفق بوده و در رشته شما نیز مجلات بسیاری را داریم که می توانیم اکسپت و پذیرش فوری بگیریم. لطفا جهت دریافت لیست مجلات در واتساپ به ما پیام دهید.

      پاسخ
  • علی اکبری
    2021-03-11 00:56

    سلام
    ببخشید امکان اکسپت فوری در مجلات isi معتبر وجود دارد. برای دفاع از پایان نامه نیازش دارم. ۲ نمره در گرو اکسپت مقاله هست. لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-03-11 10:18

      سلام و عرض ادب
      احتراما بله می شود در مجلات معتبر isi در زمان کوتاه پذیرش گرفت و مقاله ارزشمند شما را چاپ کرد. جهت مشاوره رایگان و دریافت لیست لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.