پذیرش و چاپ مقاله jcr فوری و تضمینی

خانه » پذیرش و چاپ » پذیرش و چاپ مقاله jcr فوری و تضمینی

پذیرش و چاپ مقاله jcr یکی از خدمات مورد نیاز دانشجویان و پژوهشگران گرامی در موسسه سفیر می باشد. اگر مقاله شما آماده می باشد لطفا ابتدا جهت ترجمه با کیفیت مقاله خود اقدام نمایید. در صورتی که موفق به ترجمه مقاله خود نشده اید می توانید از خدمات ترجمه نیتیو و تخصصی ما استفاده نمایید. مجلات جی سی آر فقط ترجمه در سطح نیتیو را می پذیرد. بعد از ترجمه تخصصی و نیتیو مقاله خود بهتر است اطلاعاتی در مورد تفاوت مجلات جی سی آر و آی اس آی بدست آوردید.

اگر زمان کافی برای جستجو و کنجکاو را ندارید نگران نباشید. لینک مطالب مورد نیاز شما را در قسمت زیر (مطالب و مقالات مرتبط بیشتری بخوانید) خواهم گذاشت. پس عجله نکنید و قبل از اینکه وارد مرحله پذیرش و چاپ مقاله jcr شوید ابتدا دانش خود را در مورد این مجلات افزایش دهید. جهت اخذ پذیرش فوری و تضمینی مقاله JCR و ISI با ما تماس بگیرید.

پذیرش و چاپ مقاله jcr
پذیرش و چاپ مقاله jcr

 

برای چاپ مقاله در مجلات جی سی آر از کجا شروع کنیم؟

قبل از شروع مراحل مختلف پذیرش و چاپ مقاله jcr بهتر است مقاله خود را از نظر موارد زیر چک کنید و در هر مورد ایراد و یا ابهامی داشتید روی همان موضوع کلیک کنید. وارد مطلبی خواهید شد که شما را کمک خواهد کرد.

در هر یک از موارد فوق اگر ایرادی در مقاله شما بود می توانید از خدمات موسسه سفیر برای ارتقاء کیفیت مقاله خود استفاده نمایید. ارتقاء کیفیت مقاله شانس شما را در پذیرش نهایی مقاله جی سی آر افزایش می دهد. نشریات jcr به کیفیت مقاله نویسی بسیار اهمیت می دهند و از اکسپت مقاله جی سی آر با کیفیت پایین خودداری می کنند.

آیا به موسسات چاپ مقاله جی سی آر اطمینان کنم؟

توجه داشته باشید اگر در زمینه پذیرش و چاپ مقاله isi و تفاوت نشریات و ریزه کاری های انتشار مقاله اطلاعت کافی نداشته باشید در دام موسسات سود جو گرفتار خواهید شد. در چشم بهم زنی چندین میلیون متضرر خواهید شد و چندین ماه از زمان ارزشمند خود را نیز از دست خواهید داد. پس با ما همراه باشید و نگران چیزی نباشید. کافیست ابتدا مقالات زیر را بخوانید و سپس اقدام به اخذ پذیرش نمایید.

بعد از اینکه ایرادات مقاله خود را پیدا کردید. سعی به برطرف کردن آنها نمایید. اگر فرصت کافی و تخصص لازم را نداشتید فورا بروی ثبت سفارش فوری بزنید. دیگر نگران چیزی نباشد.  چرا که می توانید پذیرش و چاپ مقاله jcr خود را با خیال راحت توسط کاشناسان خبره سفیر انجام دهید.

جهت پذیرش مقاله در مجلات خارجی کافیست به کارشناسان خبره ما اعتماد کنید. از مشاوره رایگان موسسه سفیر کمال استفاده را ببرید. چرا که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم که شگفت زده خواهید شد. شما را با دنیای واقعی عرصه نگارش مقاله و پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر آشنا خواهیم کرد.

مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر مقاله‌ی شما را تا اکسپت نهایی و چاپ پیگیری خواهد کرد و مکاتبه‌های مرتبط با ارسال مقاله و پاسخ به داوران و ویراستاران مجله‌ ی مورد نظر شما را انجام خواهد داد.

پذیرش و چاپ تضمینی مقاله jcr در ایران

آیا می شود از مجلات و ژورنال های jcr پذیرش و چاپ تضمینی گرفت؟ نظر شما چیه؟ میخوای بدونی میشه یا نه پس با ما همراه باشید.

پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر
پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر

قبل از اینکه اقدام به پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر کنید بهتر است مطلبی که موسسه سفیر در بالا در اختیار شما قرار داده را خوب مطالعه کنید. در این مقاله پیرامون تفاوت مجلات جی سی آر و آی اس ای، به نکات بسیار خوبی اشاره شده است. متاسفانه دنیایی که موسسات سود جود پیش پای شما قرار می دهند با دنیای واقعی مجلات متفاوت می باشد. تا اینجا تفاوت ها رو خوب متوجه شدی؟ اگه متوجه نشدی باز برو اون مطلب رو بخون و برگرد. منتظرتم.

پس تا اینجا فهمیدیم که مجلات isi پول میگیرند و مقاله مارو چاپ میکنند. اما مجلات jcr محتوی محور هستند نه پولی. یعنی چی؟ یعنی به کیفیت مقاله شما و ساختاربندی مقاله شما نگاه میکنن نه پول شما. البته به این معنی نیست که همه مجلات جی سی آر رایگان هستند. بعضی از این مجلات هم هزینه چاپ دریافت میکنند. اما باز به کیفیت مقاله نگاه میکنند.

تضمین پذیرش و چاپ شدن مقاله شما در مجلات jcr  بیشتر به تجربه موسسه ای که برای شما کار  انجام می دهد بستگی دارد. چطور؟ بتوانند لیستی از مجلاتی که اخذ پذیرش از آنها راحت می باشد را در اختیار شما قرار بدهند.

معیار انتخاب مجله jcr جهت اخذ پذیرش کدامند؟

معیارهای بسیاری انتخاب مجله جهت پذیرش و چاپ مقاله jcr را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر اطلاعات و آشنایی کافی از مجلات جی سی آر و لیست وزارت علوم را دارید می توانید خودتام مجله مورد نظر را انتخاب کنید. اگر دانش کافی در این خصوص نداری بهتر است وارد فرایند آزمون و خطا نشوی. یعنی برای چندین مجله بفرستی و اگه ریجکت شد بری سراغ مجله بعدی. اینجوری اسم شما و مقاله شما وارد بلک لیست مجلات می شود.

سیستم ثبت مقاله در مجلات jcr چگونه است؟

سیستم ثبت مقاله یا همان سابمیت مقاله در مجلات جی سی آر معمولا سیستم جامع و واحدی می باشد. اگر دقت لازم را نداشته باشید ممکن است اسم شما وارد بلک لیست مجلات شود. بنابراین در هنگام سابمیت مقاله توجه داشته باشید یک مقاله را در دو مجله جی سی آر ثبت نکنید. چرا که داری سیستم واحدی جهت سابمیت مقاله هستند. اگر هم قصد چنین کاری را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

قیمت پذیرش و چاپ مقاله jcr در سال 2021 چگونه است؟

 هزینه و مدت زمان پیش فرض برای اخذ پذیرش و چاپ مقاله jcr از ژورنال‌های معتبر:

نوع ژورنال JCR زمان اخذ پذیرش زمان چاپ
مجلات عمومی (میان رشته ای) ۲ تا ۴ هفته ۴ تا ۶ هفته
مجلات تخصصی ۲ تا ۴ هفته ۴ تا ۶ هفته

 نکته بسیار مهم: توجه فرمایید که مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر طی قرارداد همکاری ویژه با بسیاری از نشریات و مجلات JCR موجب شده است فرایند پذیرش و چاپ مقالات با اطمینان بیشتر اما هزینه و زمان کمتر نسبت به سایر موسسات و شرکت ها انجام گردد.

 ویژگی های مجلات jcr پیشنهادی موسسه سفیر :

  • مجلات پیشنهادی مرتبط با موضوع و اهداف مقاله  JCR و رشته تحصیلی شما می باشند
  • مجلات پیشنهادی عمدتاً اروپایی و امریکایی می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای نمایه و ضرایب معتبر و قابل استناد می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای هزینه چاپ معقول و منصفانه یا بعضاً رایگان می باشند
  • مجلات پیشنهادی جزء نشریات معتبر و خارج از لیست سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان پذیرش کوتاه می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان چاپ کوتاه می باشند

خدمات مرتبط با پذیرش مقاله جی سی آر:

  1. مشاوره تخصصی در زمینه انجام و نوشتن مقاله جی سی آر و مقاله نویسی برای JCR
  2. تالیف و نگارش مقاله برای مجلات معتبر جی سی آر
  3. ترجمه تخصصی و نیتیو مقاله برای مجلات  JCR
  4. ویرایش، بازنویسی و ویراستاری تخصصی مقاله JCR
  5. استخراج مقاله JCR از پایان نامه
  6. سابمیت، ارسال و ثبت فوری مقاله در مجلات JCR
  7. ارتقاء و به روز رسانی رفرنس های مقاله  JCR
  8. حروف چینی و صفحه آرایی و فرمت بندی مقاله  JCR
وجه تمایز مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر با سایر موسسات
  • نگارش، تالیف و تهیه مقالات جی سی آر توسط کارشناسان و متخصصین رشته شما انجام می شود.
  • ترجمه و ویراستاری و بازنویسی مقالات JCR در تمامی رشته ها توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • برای تمامی خدمات موسسه گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • حد الامکان از رفرنس های بروز و معتبر همان ژورنال که قرار است مقاله در آن چاپ شود استفاده می شود.
  • در زمان نگارش، ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • تمامی سفارشات در بالاترین کیفیت و در موعد مقرر تحویل می گردند.
  • نام و مشخصات مجلات jcr قبل از سابمیت مقاله به منظور اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی، اعتبارسنجی و تاییدیه دانشگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.
گارانتی خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

 نتیجه گیری:

پس بهتر در پایان بریم سراغ اصل مطلب و نتیجه گیری کنیم. اصل مطلب اینه که اصلا مجلات jcr در ایران هیچ گونه موسسه و یا واسطه ای ندارند. پس مسئله پذیرش و چاپ تضمینی در مجلات و ژورنال های jcr منتفی می شود. پس فهمیدیم که شانس پذیرش و چاپ مقاله jcr  به تجربه و تخصص موسسه پذیرش و چاپ مقاله جی سی آر بستگی دارد. بنابراین ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که شانس شما را با بررسی دقیق مقاله و معرفی مجلات مرتبط و مناسب افزایش خواهیم داد.

جهت ثبت سفارش فوری کلیک نمایید.

استخراج مقاله isi از پایان نامه قیمت
پذیرش و چاپ مقاله WOS

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • احمد مرادپور
    2022-10-17 22:02

    با سلام . بنده سال های قبل دو مقاله با موسسه سفیر کار کردم و از خدمات بطور صد در صد راضی هستم .

    پاسخ
  • سلام برای رشته میکروبیولوژی مقاله من آماده س فقط پذیرش سریعjcr می خواستم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-10-11 16:23

      سلام
      جهت مشاوره و راهنمایی در زمینه پذیرش سریعjcr لطفا واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید. 09199777946

      پاسخ
  • الهه
    2022-01-25 01:36

    سلام.
    تا حالا کاری در حوزه ادبیات هم برای پذیرش در مجلات ی سی آر انجام داده اید؟
    می شه نتیجه گرفت؟

    پاسخ
  • مهشید صفایی
    2021-04-23 00:57

    سلام
    شما مجلات جی سی آر وزارت علوم علوم هم دارید؟؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 16:24

      سلام
      بله داریم. جهت دریافت لیست بروز وزارت علوم و مجلات پیشنهادی موسسه سفیر و مجلات jcr وزارت علوم و فهرست مجلات جی سی آر مورد تایید وزارت علوم با کارشناس ما تماس بیرید یا در واتساپ به ایشان پیام دهید: 09199777946

      پاسخ
  • محمد عطاری
    2021-04-09 16:09

    سلام
    لطفا لیست مجلات 2021 jcr و حتی isi رو واسم میفرستید. مجلات مرتبط با یکی از رشته های زیر باشه
    علوم کشاورزی
    منابع طبیعی
    محیط زیست

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 23:33

      سلام
      در هر سه رشته اعلام شده موسسه سفیر می تواند پذیرش و چاپ مقاله jcr را به صورت فوری و تضمینی انجام دهد. جهت دریافت لیست مجلات 2021 jcr و حتی isi با کارشناسان ما در واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • روزبه
    2021-04-07 15:53

    سلام
    ببخشید پذیرش و چاپ مقاله jcr را به صورت فوری و تضمینی انجام می دهید. من رشته مدیریت هستم دانشگاه آزاد مرکزی تهران. برای دفاع نیاز داشتم. لطفا مراحل انجام کار را بفرمایید. مقاله ام آماده می باشد اما هنوز ترجمه نکردم. اگر خودتون هم کار ترجمه تخصصی و نیتیو رو انجام می دهید بفرمایید. لطفا زمان و قیمت رو بگین

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 23:34

      سلام
      در رشته مدیریت پذیرش و چاپ مقاله jcr را نیز انجام می دهیم. بله کار ترجمه تخصصی و نیتیو را نیز انجام می دهیم. لطفا جهت استعلام قیمت و زمان انجام هر یک از خدمات در واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.