پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

خانه » پذیرش و چاپ » پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

پذیرش فوری مقاله jcr و isi چگونه است؟ این سوالی است که در اغلب دوره‌های آموزشی موسسه سفیر مطرح می‌شود. دلیل این موضوع بسیار مفصل است. بر خلاف تصور، چاپ مقاله در یک مجله معتبر و مرتبط با رشته تحصیلی پژوهشگر، کاری بسیار تخصصی است. یک پژوهشگر باید بتواند وبسایت یک مجله را از لحاظ فنی ارزیابی کند. تا از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کند. همچنین باید توانایی این را داشته باشد که با استفاده از ابزارهای موجود، بتواند یک مجله مناسب، با کیفیت بالا و دارای کمترین زمان پاسخ‌گویی را انتخاب کند. سپس باید مجله مورد نظر را با لیست‌های بسیاری که در داخل کشور وجود دارد انطباق دهد.

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI
پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

پذیرش و چاپ مقاله فوری امکان پذیر است؟

خیر: متاسفانه چاپ و اکسپت گرفتن مقاله یک کار تخصصی است و نمی توان گفت که شما می توانید در یک مدت کم از مجله مدنظر خود اکسپت دریافت کنید. بد نیست بدانید که زمان اکسپت مقاله در بعضی از مجلات ممکن از یک سال هم بیشتر شود که با توجه به این موضوع باید گفت که اگر به دنبال اکسپت فوری مقاله هستید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • فقط به سراغ مجلات مرتبط با موضوع مقاله خود بروید
  • از مجلاتی که مقالاتی با موضوع مقاله شما را ریجکت کرده‌اند استفاده نکنید
  • مقاله خود را به صورت اصولی و استاندارد شده با توجه به استاندارد های مجله سابمیت کنید
  • از خدمات موسسه سفیر استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن مقاله شما به چاپ برسد

هزینه پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر چقدر است؟

سیاست هر مجله در تعیین هزینه دریافتی برای چاپ مقاله متفاوت است و نمی توان هزینه دقیقی برای چاپ مقاله در نظر گرفت. به علاوه بعضی از مجلات مانند مجلات JCR، بدون دریافت هزینه مقالات شما را به صورت رایگان به چاپ می رسانند. بهتر بگم برای بررسی هزینه چاپ مقاله باید در ابتدا مجله مدنظر خود را مشخص کنید و سپس از طریق مشاورین ما هزینه دقیق چاپ مقاله را جویا شوید.

پذیرش و چاپ مقاله ارزان قیمت

اگر به دنبال چاپ مقاله با قیمت پایین هستید ولی در عین حال می خواهید که در بهترین مجلات ممکن مقاله‌اتان به چاپ برسد، بهترین گزینه استفاده از خدمات موسسه علمی پژوهشی سفیر است که مقالات شما را با بالاترین استاندارد در مجلاتی با کم ترین هزینه سابمیت می کند تا نه تنها با کمترین هزینه، بلکه در سریع ترین زمان ممکن، مقاله شما به چاپ برسد.

نقش موسسات در پذیرش فوری مقاله

در صورتی که قصد استفاده از خدمات موسسات علمی در مراحل آماده سازی و یا ارسال مقاله خود برای ژورنال های علمی را داشته باشید، باید به طور حتم دقت کنید که نقش موسسه ای که برای دریافت این خدمات اکسپت برای پذیرش فوری مقاله خود انتخاب می کنید بسیار مهم است.

ارتقای سطح کیفی مقاله را می توان از مهم ترین خدماتی دانست که باعث پذیرش هر چه زودتر آن در ژورنال مدنظر شما خواهد شد. در داخل کشور موسسه های علمی مختلفی هستند که امکان ارائه خدمات پذیرش فوری مقاله را در ژورنال های علمی در داخل و یا در خارج از کشور دارند. اما به طور حتم کیفیت خدمات این موسسات با هم تفاوت هایی دارد.

خدماتی که یک موسسه معتبر در اختیار شما قرار خواهد داد را به راحتی نمی توانید در موسسات دیگر پیدا کنید. به همین دلیل است که در صورت نیاز به پذیرش فوری مقاله خود (با رعایت نکات ذکر شده را داشته باشید)، باید از خدمات موسسات علمی معتبر که دارای سابقه درخشانی هستند استفاده کنید.

به این منظور باید نگاهی به کارنامه موسسه علمی انداخته و با توجه به کارنامه کاری یک موسسه اقدام به دریافت خدمات ذکر شده بنمایید. علاوه بر این در صورتی که به دنبال انتخاب بهترین ژورنال هایی هستید که داوری آن ها چندان سخت نیست امکان استفاده از مشاوره موسسه های علمی معتبر که سابقه همکاری طولانی با مجلات علمی در داخل و خارج از کشور دارند وجود دارد.

مراحل پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI طی پنج مرحله انجام می پذیرد. شما می توانید طی این مراحل به پذیرش فوری برسید.

مرحله اول: ثبت سفارش

ابتدا قبل از هرچیزی باید در سایت موسسه علمی پژوهشی سفیر سفارش خود را ثبت نمایید. ابتدا از طریق ثبت فوری سفارش و یا واتساپ موسسه سفارش خود را مبنی بر پذیرش فوری  مقاله JCR و ISI ثبت نمایید.

مرحله دوم: ارسال عنوان مقاله یا چکیده مقاله

بعد از ثبت فوری سفارش، چکیده و یا عنوان مقاله خود را برای ما در هنگام ثبت سفارش ارسال نمایید.

مرحله سوم: معرفی مجله

کارشناسان سابمیت در موسسه سفیر بر اساس تجربه چندین ساله خود در امر ثبت مقاله بر اساس عنوان، چکیده و رشته تحصیلی مجلات مناسب و مرتبطی را به شما معرفی می کنند. تمامی مجلات معرفی شده از لیست معروف وزارت علوم بوده و همگی مجلات داری ضریب تاثیر بالا می باشد. برای هر مقاله تقریبا 10 مجله مرتبط و معتبر به مشتری پیشنهاد می شود.

مرحله چهارم: اعتبارسنجی مجلات و تاییدیه دانشگاه

از آنجا که کارشناسان سابمیت مقاله در موسسه سفیر قبل از معرفی مجله، اعتبار مجلات را چک میکنند. مجلات معفی شده نباید داخل بلک لیست دانشگاههای یافت شود. بدین منظور خود مشتری هم می تواند مجله را از طریق کد 8 رقمی هر مجله (ISSN) در داخل سایت impact factor چک کند. هم چنین دانشجو باید مجلات معرفی شده را به واحد تحقیقات دانشگاه خود اراسل نماید و تایید دانشگاه را دریافت کند. البته تمامی دانشگاه ها در این باره یکسان عمل نمی کنند. بعضی دانشگاه فقط به دانشجو میگویند که مجله فقط داخل لیست وزارت علوم باشد. اما برخی دانشگاهها و موسسات عالی سخت گیری بیشتری دارند. پس بهتر است قبل از اقدام جهت پذیرش فوری مقاله JCR و ISI ابتدا از دانشگاه تاییدیه مجلات معرفی شده را دریافت نمایید.

مرحله پنجم: حروف چینی و ثبت مقاله در مجلات

متاسفانه اکثر دانشجویان برای اینکه پول حروف چینی و ثبت مقاله را در مجلات ندهند خودشان اقدام به سابمیت مقاله میکنند. حروف چینی و ثبت مقاله به ظاهر کار آسانی می باشد. اما اگر استاندارد و دستورالعمل مجلات بروی مقاله اعمال نشود فورا منجر به ریجکت شدن مقاله می شود. اگر مقاله شما هم چندین بار ریجکت شود مقاله شما وارد بلک لیست مجلات می شود. سیستم ثبت مقاله در اکثر مجلات سیستم یکپارچه می باشد. بنابراین لطفا قبل از اقدام از کارشناسان ما کمک بگیرید.

نکته پایانی:

پس از انتخاب مجله، طی کردن فرایند سابمیت مقاله، رفع اصلاحات مورد نیاز و در نهایت گرفتن پذیرش آن نیز بسیار مهم است. بنابراین استفاده از خدمات تخصصی در این زمینه و کمک گرفتن از تجربه یک تیم مورد اعتماد یک نیاز ضروری برای پژوهشگران در جهت پذیرش فوری و تضمینی مقاله  است. بنابراین مطمئن باشید کمترین هزینه را ما به شما خواهیم گفت. فقط کافیست روش و قیمت پذیرش فوری مقاله ما را با موسسات دیگر مقایسه کنید.

خدمات موسسه سفیر در زمینه پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

موسسه علمی پژوهشی سفیر مفتخر است با ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان در زمینه پذیرش تضمینی مقاله JCR و ISI با شما همکاری نماید. برخی از خدماتی که در زمینه پذیرش مقاله در موسسه قابل ارائه است عبارتند از:

– انجام تمامی مراحل مربوط به پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

– معرفی مجلات معتبر ISI و JCR به دانشجویان و پژوهشگران

– ارزیابی کیفی مجله از جوانب مختلف برای تایید اعتبار آن

– ترجمه مقاله مورد نظر برای چاپ در مجلات

– انجام تمامی اصلاحات مورد نیاز برای چاپ مقاله

– پذیرش و چاپ مقاله ISI و JCR در زمان بین یک هفته تا یک ماه

– ساخت پروفایل در سیستم جامع سابمیت مقاله در سایت رویترز

– ارسال مقاله برای مجلات توسط ایمیل دانشجو و یا اساتید

– دریافت نامه پذیرش توسط ایمیل خود دانشجو و یا استاد

نحوه همکاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و JCR

پژوهشگران گرامی می‌توانند با ثبت سفارش یا تماس با موسسه از خدمات ما در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC استفاده نمایند. تمامی درخواست‌های مربوط با پذیرش مقاله به صورت کامل توسط موسسه قابل انجام است. همچنین فرایند انجام کار بسیار شفاف بوده و پژوهشگران می‌توانند به صورت کامل در جریان مقاله خود قرار گیرند.

موسسه علمی پژوهشی سفیر www.safir-paper.com
فرایند پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI در کوتاه ترین زمان

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. تضمین دریافت 2 نمره پایان نامه با پذیرش فوری مقاله JCR و ISI در ژورنال های معتبر مورد تایید وزارت علوم.
جهت سفارش چاپ مقالات خود می توانید به منوی سفارش مقاله مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات مربوط به مقاله درخواستی خود ثبت سفارش نمایید. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات قابل ارائه توسط موسسه توانید به صفحات مقاله و چاپ تضمینی مقاله مراجعه نمایید.

پذیرش در مجلات ISC

پذیرش در مجلات داخلی

پذیرش فوری مقاله علمی پژوهشی

پذیرش فوری مقاله علمی پژوهشی در موسسه سفیر در کمترین زمان و به صورت فوری و سریع و با قیمت مناسب انجام می شود.

 تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد. نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

کلام آخر

ما در این متن به بیان نکات بسیار مهمی پرداختیم که نقش تعیین کننده ای در تسریع فرایند پذیرش و چاپ مقالات علمی خواهد داشت و با در نظر گرفتن این نکات به طور حتم خواهید توانست در مدت زمان بسیار کوتاه تری موفق به چاپ مقاله خود شوید. یکی از مهم ترین این نکات انتخاب ژورنال های علمی بود که فرایند داوری در آن ها سخت گیرانه نیست و برای همین بهتر می توانید موفق به چاپ مقاله خود در این ژورنال ها شوید.

در صورتی که اطلاعات کافی در مورد این ژورنال ها ندارید می توانید از دوستان خود در این زمینه کمک بگیرید که در سال های بالاتر مشغول به تحصیل هستند و تجربه بیشتری در مورد داوری مقالات دارند. پذیرش فوری مقاله JCR و ISI توسط کارشناسان سفیر در کمترین زمان و با کمترین قیمت به صورت تضمینی و فوری انجام می شود. چاپ فوری مقاله jcr در مجلات jcr وزارت علوم و وزارتین انجام می شود. جهت ثبت سفارش فوری اینجا کلیک کنید.

لینک های چاپ مقاله ISI
بروزرسانی رفرنس و محتوای مقاله

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • عبدالمجید یاوری پناه
    2021-04-23 01:11

    سلام
    پذیرش فوری مقاله جی سی آر مورد تایید وزارتین هم انجام میدین. پذیرش و چاپ تضمینی مقاله jcr در مجلاتی میخوام که مورد تایید وزارت علوم باشه. واسه مصاحبه دکتری میخوام. رشته حقوق بین الملل هستم. دانشگاه آزاد خیلی سخت گیر. لطفا مجلاتی رو معرفی کنید که پذیرش فوری مجلات jcr به همراه چاپ تضمینی مجلات jcr را شامل شود. بعضی موسسات فرستادم چند بار ریجکت شده. لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 16:20

      سلام
      بله انجام می دهیم. پذیرش فوری مقاله در مجلات jcr وزارت علوم و مورد تایید وزارتین هم انچام می دهیم. جهت اطلاع از شرایط و هزینه و زمان پذیرش فوری مقاله و همچنین چاپ فوری مقاله با کارشناس ما تماس بیرید یا در واتساپ به ایشان پیام دهید: 09199777946

      پاسخ
  • فریبرز اصلانی
    2021-04-09 15:55

    ببخشید یه مقاله دارم متناسب با مجلات مرتبط با دانش و فناوری مهندسی مکانیک و برق هست. میتونید از مجلات کیو 1 یا کیو 2 واسم پذیرش فوری رو بگیرید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:43

      سلام
      در صورتی که مقاله شما دارای کیفیت بالایی می باشد، می توانیم جهت سابمیت و اخذ پذیرش فوری برای رشته شما اقدام نماییم. جهت دریافت لیست مجلات مرتبط با موضوع و رشته خود به کارشناسان ما در واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • مریم بهرامی
    2021-03-11 00:53

    سلام و عرض خسته نباشی
    ببخشید من سه ماه دیگه مصاحبه دکتری دادم. خواستم ببینم امکان نوشتن مقاله و پذیرش و چاپ آن داخل مجلات معتبر jcr در سطح q1 و q2 در این زمان اندک وجود دارد؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-03-11 10:32

      سلام و عرض ادب
      احتراما بله،مقاله شما از صفر تا صد برایتان تالیف و نگارش می شود و در مجلات معتبر جی سی آر در زمان کوتاه پذیرش گرفته و چاپ می شود. جهت مشاوره رایگان و دریافت لیست لطفا تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.