ویرایش مقاله انگلیسی و رفع ایرادات داوری

خانه » مقاله » ویرایش مقاله انگلیسی و رفع ایرادات داوری

ویرایش مقاله انگلیسی یکی از امور تخصصی برای چاپ مقالات در مجلات معتبر خارجی و داخلی است که اگر به درستی انجام نشود، باعث ریجکت مقاله می‌شود. با توجه به این موضوع، ما به شما خدمات ویرایش مقاله انگلیسی isi موسسه سفیر را در این مقاله معرفی می‌کنیم تا به واسطه این خدمات، بتوانید در کمترین زمان ممکن و البته با بهترین هزینه، مقالات خود را به صورت تخصصی ویرایش و آماده کنید.

ویرایش مقاله یکی از خدمات تاثیر گذار موسسه سفیر در جهت پذیرش و چاپ مقاله شما می باشد. بهترین پژوهش ها و مقالات علمی اگر در نگاه اول حاوی اشکالات نگارشی یا ضعف در ساختار جملات باشد، توسط داوران تایید نمی شود. مهم نیست که مطالعه شما چه قدر دارای نوآوری در موضوع یا روش تحقیق باشد، همین که در مقاله ایرادات نگارشی به چشم بخورد، شانس جلب نظر داوران و البته خوانندگان را از دست می دهید. موسسه علمی پژوهشی سفیر سایت نوشتن مقاله در خدمت شماست.

مقاله شما حاصل مدتها پژوهش و صرف زمان برای تهیه گزارش تحقیقات است. بنابراین بسیار مهم است که توسط افراد متخصص بازبینی شده و عاری از اشکالات زبانی باشد. بنابراین ادیت مقالات خود را به بهترین نحو انجام دهید.

ویرایش مقاله انگلیسی
ویرایش مقاله انگلیسی

ویرایش مقاله انگلیسی چیست؟

در خدمات ویرایش مقاله انگلیسی ضمن اینکه ویراستار در زمینه‌ی موضوعی شما متخصص است، با رعایت تمام راهنماهای مهمی که برای تولید یک نوشته‌ی دانشگاهی خوب مورد نیاز هستند، از دیدگاه زبان انگلیسی در مواردی مانند دستور زبان، سبک، انتخاب واژه، و غیره تغییراتی انجام می‌دهد. یک ویراستار باتجربه و صاحب تخصص در زمینه‌ی موضوعی، متن را به دقت بررسی و ویرایش می‌کند. در این نوع خدمات، یک ویراستار متن را ویرایش می‌نماید.

اهمیت ویرایش مقاله انگلیسی
اهمیت ویرایش مقاله انگلیسی

ویرایش مقاله انگلیسی چه اهمیتی دارد؟

به طور کلی ویرایش مقاله علمی پژوهشی، یکی از مهم‌ترین مراحل و شرایط برای اکسپت مقاله توسط مجلات معتبر به ویژه مجلات معتبری مثل ISI می‌باشد. بهتر بگم تا زمانی که مقاله شما از نظر ساختاری و محتوایی ایراد و مشکلات مختلفی داشته باشد، نمی‌توانید مقالات خود را چاپ کنید و به همین علت باید مقالات خود را به صورت تخصصی ویرایش کنید. مقالات انگلیسی با توجه به این که به زبانی دیگر نوشته شده‌اند، مطمئنا فرآیند و مراحل سخت‌تری را برای ویرایش به دنبال دارند که باید توسط متخصصینی انجام شود که مدرک معتبر زبان داشته باشند.

نکته مهم: فرقی ندارد که شما مقاله فارسی می‌خواهید ادیت کنید یا مقالات انگلیسی، به هر حال باید مراحل ویرایش مقاله isi و فارسی را به طور دقیق و اصولی انجام دهید تا مقالات شما اکسپت از مجلات معتبر دریافت کنند.

آیا ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی کار سختی است؟

بله: قطعاً ترجمه مقاله و ویرایش مقاله انگلیسی کار سختی است که اگر به درستی انجام نشود شانس موفقیت و چاپ مقاله را به حداقل می‌رساند. دقت داشته باشید که اصطلاحات ویژه مقالات علمی باید به بهترین شکل ترجمه شوند تا مقاله توسط مجلات معتبر اکسپت شود. با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنم اگر به دنبال ترجمه فارسی به انگلیسی یا ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات علمی هستید، حتماً با مشاورین ما در ارتباط باشید.

چگونه مقاله انگلیسی خود را ویرایش کنیم؟
چگونه مقاله انگلیسی خود را ویرایش کنیم؟

چگونه مقالات انگلیسی خود را ویرایش کنیم؟

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردم، ویراستاری مقاله انگلیسی امری تخصصی است و حتماً باید توسط افراد حرفه‌ای که تخصص و مدرک معتبر زبان دارند انجام شود که با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنم برای ویرایش مقالات انگلیسی خود از خدمات موسسه سفیر استفاده کنید.

نکته مهم: زمانی که مقاله شما به درستی ویرایش نشده باشد و توسط مجله معتبری ریجکت شود، شانس شما برای چاپ مقاله بسیار کاهش می‌یابد به ویژه در حوزه‌هایی که مجلات معتبر کمتری دارند؛ از این رو نباید ریسک کرد و بدون رفع ایرادات مقاله انگلیسی اقدام به سابمیت مقاله در مجلات معتبر علمی کرد.

چرا از خدمات ویرایش مقاله انگلیسی رایگان استفاده نکنیم!

یکی از سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود، این است که چرا نباید از ویرایش مقاله انگلیسی رایگان استفاده کنیم؟ بهتر است این سؤال را به این شکل بپرسیم اصلاً چرا باید از خدمات ویرایش مقاله انگلیسی رایگان استفاده کنیم و آیا همچنین خدماتی به صورت رایگان ارائه می‌شود؟

مسلماً پاسخ این سؤال بسیار واضح است، زیرا هیچ کس خدمات تخصصی مثل ویرایش نیتیو مقاله انگلیسی را به صورت رایگان انجام نمی‌دهد مگر با هدفی خاص که می‌تواند سرقت مقاله علمی شما باشد. البته اهداف مختلفی پشت این گونه خدمات می‌باشد، مثل تبلیغات گول زننده ولی باید بگم که هیچ گونه از خدمات ویرایش مقالات انگلیسی یا فارسی و حتی خدمات ترجمه مقالات و ادیت جزئی هم به صورت رایگان انجام نمی‌شود، پس گول این گونه تبلیغات که اهداف مشخصی ندارند را نخورید و از خدمات مؤسسات معتبر مثل موسسه سفیر استفاده کنید.

هزینه ویرایش مقاله انگلیسی
هزینه ویرایش مقاله انگلیسی

هزینه ویرایش مقاله انگلیسی

ویرایش نیتیو مقالات علمی و پژوهشی انگلیسی هزینه بر بوده که البته با توجه به ویراستاری تخصصی (Professional Editing) این گونه مقالات، می‌توان نتیجه گرفت تعرفه ویرایش مقاله انگلیسی بالا باشد. ولی اگر شما به دنبال ویرایش مقاله انگلیسی ارزان قیمت ولی با کیفیت هستید، بهترین گزینه خدمات موسسه سفیر است.

ویراستاری مقالات انگلیسی چقدر زمان می‌برد؟

ویرایش نیتیو انگلیسی کاری زمان بر است که نباید در آن عجله کرد. البته این که دقیقاً چقدر طول می‌کشد تا مقاله شما ویرایش شود، بستگی به حجم موضوعات مقاله شما دارد که البته ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن انجام شود، پس اگر به دنبال خدمات ویرایش مقاله انگلیسی فوری هستید با ما تماس بگیرید.

ویرایش مقاله انگلیسی isi تضمینی

فرقی نداره که شما به دنبال ویرایش مقالات انگلیسی پزشکی باشید یا هر رشته‌ی دیگری، به هر حال خدمات موسسه سفیر با ضمانت کیفیت ارائه می‌شود تا شما بدون هیچ مشکلی از جانب مقاله ویرایش شده، بتوانید مراحل چاپ را دنبال کنید و در کمترین زمان ممکن مقالات خود را به چاپ برسانید.

دقت داشته باشید که اگر به هر نحوه و به دلیل ویرایش اشتباه مقاله از سمت موسسه، مقاله شما ریجکت شود، ما بدون هیچ هزینه‌ای مقاله شما را به صورت تخصصی ویرایش دوباره می‌کنیم و تمام مشکلات احتمالی را رفع می‌کنیم. البته خدمات ما به شکلی است که نیاز به ویرایش دوباره مقالات نخواهید داشت، ولی به هر حال ما خدمات ویراستاری مقالات انگلیسی خود را ضمانت 100 درصدی می‌کنیم.

از چه نرم افزایی برای ویرایش استفاده می‌کنید؟

یکی از نکات مهم که باید درباره خدمات ویرایش مقالات انگلیسی موسسه سفیر باید بدانید، استفاده از بهترین نرم افزار ادیت مقالات انگلیسی در کنار ویرایش دستی مقالات است که باعث می‌شود، هیچ گونه خطایی در ویرایش مقاله ایجاد نشود. جهت اطلاع بیشتر از نحوه ترجمه مقالات و سفارش ویرایش مقاله انگلیسی با متخصصین ما در ارتباط باشید.

خدمات ویراستاری مقالات انگلیسی موسسه سفیر شامل چه مراحلی می‌شود؟

مقالاتی که قرار است توسط موسسه سفیر ویرایش و آماده سازی شود، باید مراحل مختلفی در سپری کند تا آماده شده و تحویل شما شود. بهتر بگم، ما مقالات شما را با توجه به الگویی خاص ویرایش و آماده می‌کنیم که از مهم‌ترین مراحل آن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ویرایش فنی متن و بررسی اشکالات ظاهری آن
  • ویرایش ساختاری و بررسی قواعد و ساختار متن
  • ویرایش محتوایی و بررسی مفهومی متن نگارش‌شده
  • بررسی چندباره مقاله توسط تیم موسسه سفیر
  • استفاده بهترین نرم افزارهای ویرایش مثل گراملی
  • ویرایش نیتیو و سپردن مقاله به ویراستار خارجی یا داخلی

ادیت و ویراستاری مقاله برای چه کسانی مفید می باشد؟

ویرایش مقالات انگلیسی، ادیت و ویراستاری یکی از مهمترین مراحل نوشتن مقاله علمی به مقاله قابل پذیرش مجلات معتبر است. بدون شک ارسال مقاله به مجلات معتبر با ایمپکت فاکتور بالا، نیازمند ویرایش دقیق و صحیح زبان انگلیسی می‌باشد. حتی ممکن است مقاله مورد نظر توسط مترجمین بسیار خوب ترجمه شده باشد. بسیاری از مجلات برتر جهان Elsevier، Emerald insight و یا Wiley و … هستند. اکثر این مجلات زمان ارسال مقاله درخواست می‌نمایند که متن مقاله را توسط ویراستار انگلیسی زبان ویرایش نمایید. اگر هدف شما، ارسال مقاله به یک ژورنال با نمایه  ISI، JCR ،  IEEE، PubMed و … می باشد. و یا هدف ارائه پروپزال برای دریافت پذیرش، ارائه پایان نامه و رساله در یک دانشگاه خارجی دارید. این نوع از خدمات ما را انتخاب نمایید.

همچنین در بسیاری از موارد در مرحله Revision مقالات بین المللی، داوران از نویسندگان مقاله می خواهند متن را توسط یک ویراستار نیتیو انگلیسی زبان، ویرایش نمایند. که این نوع خدمات ما میتواند نیاز معتبرترین ژورنالها را، به طور کامل و تضمینی رفع نماید.

اگر قصد دارید مقاله توسط يک اديتور حرفه ای انگلیسی زبان و یا زير نظر اساتيد دانشگاه همان رشته ويرايش و اديت شود. مي‌توانيد از خدمات ويرايش انگلیسی موسسه علمی پژوهشی سفیر برای مقالات ISI استفاده کنيد.

اگر مقاله شما توسط تيم اديتوري ژورنال به دليل مشکلات نگارشي و نوشتاري و پايين بودن سطح زبان انگليسي ریجکت شده باشد. و یا از شما خواسته باشند ويرايش و بازبيني مقاله توسط يک ادیتور نیتیو انجام شود. مي‌توانيد از خدمات ويرايش مقالات ISI مجموعه ما بهره‌مند شويد.  ما برای ویرایش مقالات ISI از ادیتورهای انگلیسی زبان استفاده می کنیم. به همین دلیل تمام کارهاي ويرايش مقالات ISI موسسه همانند خدمات ترجمه مقالات ISI تضمین کیفیت 100% داشته و از پشتيباني رايگان تا مرحله چاپ برخوردار هستند.

در ادیت مقاله به چه نکاتی توجه می شود؟

ما بر این باوریم که بسیاری از دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم، توانمندی لازم برای نگارش مقالات علمی را در رشته تخصصی خود را دارند. اما در عین حال ویرایش مقالات آنها توسط یکی از متخصصان همان رشته که علاوه بر تخصص در رشته مربوطه، زبان مادری ویرایشگر، انگلیسی است (ویرایش بومی)، می تواند در بهبود کیفیت مقاله تاثیر بسزایی داشته باشد. بی شک پذیرش و چاپ مقالات در نشریات و مجلات بین المللی ISI نیازمند متنی روان و نگارشی درست می باشد. آیا می دانید، بیش از هفتاد درصد مقالات علمی که توسط متخصصان نگارش می شوند، نیازمند ویرایش مقاله انگلیسی توسط افراد انگلیسی زبان هستند.

آیا می دانید، علت اصلی عدم پذیرش و چاپ مقالات علمی بیش از هشتاد درصد متخصصان غیر انگلیسی زبان، ضعف در نگارش مقاله است نه کیفیت علمی آن.
بنابراین در فرایند ویرایش انگلیسی باید نکات زیر در نظر گرفته شود:
• اصلاح غلط های املایی، تصحیح کاربرد حروف تعریف ، سجاوندی و …
• اصلاح اشتباهات گرامری
• اصلاح ارتباطات فعل و فاعل ، معلوم و مجهوم و …
• تصحیح لحن بیان جملات
• ایجاد یکپارچگی و تصحیح درستی زمان افعال
• ایجاد تقارن زمانی مناسب با متن و جملات
• ایجاد ارتباط معقول و متاسب بین جملات
• ایجاد یکنواختی در ویرایش متن و ویرایش به یکی از سبک های انگلیسی یا آمریکایی

فرایند ادیت انگلیسی مقالات

فایل نهایی ویرایش که برای سفارش دهندگان ارسال می شود یک فایل Word است که حاوی تمامی تغییرات اعمال شده توسط ویراستار مقاله در قالب tracked changes می باشد. و در صورت لزوم نظرات و ابهامات موجود در مقاله می باشد.

توجه به این نکته ضرورت دارد که پیش از پاسخ به ابهامات ویراستار، کار ویرایش مقاله انگلیسی هنوز به اتمام نرسیده است. بنابراین، لازم است تا پس از درج توضیحات گویا برای ویراستار، مقاله را جهت نهایی سازی برای ویرایش ارسال کنید. در غیر این صورت، اگر مقاله توسط ژورنال موردنظر رد شود، مشمول استفاده از خدمات ویرایش مجدد رایگان خواهد بود. لازم به ذکر است ضمانت این نوع از خدمات ویرایش، هیچگونه محدودیت زمانی ندارد. و در هر زمانی در صورت وجود مشکل در ویرایش، میتوانید درخواست ویرایش مجدد را ارسال فرمایید.

جمع بندی

ویرایش مقاله انگلیسی یک فرآیند مهم در تولید مقالات علمی است که بهبود کیفیت و قابلیت قبولی آن‌ها را افزایش می‌دهد. در ادیت مقاله انگلیسی، تغییرات و بهبودهای متعددی در مقاله اعمال می‌شود که شامل بررسی و اصلاح ساختار مقاله، ارجاعات، استانداردهای زبانی و بهبود استنادپذیری می‌شوند.

ادیت مقاله انگلیسی به منظور ISI هماهنگ سازی نیز مهم است، زیرا ISI یک سازمان معتبر است که محصولات انتشاراتی و پژوهشی را ارزیابی می‌کند. با ادیت مقاله انگلیسی بر اساس استانداردهای ISI، احتمال قبولی و شناخته شدن مقاله در نشریات معتبر و دریافت استنادهای بیشتر افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، ویرایش نیتیو مقاله انگلیسی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. ویرایشگر نیتیو انگلیسی بهبودهای لازم را در زمینه صحت، دقت، روانی و قابل فهمی مقاله اعمال می‌کند و باعث می‌شود که مقاله شما با استفاده از عبارات و ساختار مناسب بهتر درک شود و بازخورد داوران و امتیاز آن بهبود یابد.

در نهایت، هدف ادیت مقاله انگلیسی بهبود کیفیت و قابلیت قبولی آن است، تا بتواند در نشریات علمی-تحقیقاتی مورد قبول قرار گیرد و به استنادهای بیشتری دست یابد. از این رو، استفاده از خدمات ویرایشگران حرفه‌ای و کسانی که دارای تخصص و تجربه در زمینه ویرایش مقاله انگلیسی هستند، برای دستیابی به نتیجه‌ای بهتر و مطلوب پیشنهاد می‌شود.

یکی از مراحل همیشگی برای چاپ مقاله که به هر حال به آن برمی خورید، ویرایش مقاله است و فرقی هم نداره که مقاله شما انگلیسی باشد یا فارسی، زیرا به هر دلیل نیاز به ویرایش مقاله فوری دارید. مسئله مهم درباره ویرایش مقاله این است که از خدمات افراد و تیمی تخصصی مثل موسسه سفیر استفاده کنید تا ویرایش مقاله انگلیسی شما در کمترین زمان ممکن و البته با بهترین هزینه انجام شود.

صفحه آرایی کتاب
نگارش مقاله علمی پژوهشی از آموزش تا سفارش

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Hamedani
    2021-04-09 16:31

    سلام
    من یه مقاله در زمینه میکروب شناسی و ویروس شناسی نوشتم. واسه یه مجله فرستادم. ریجکت شده. داور ایرادات دستوری و محتویی گرفته. میتونید ایرادات رو برطرف کنید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:21

      سلام
      در موسسه سفیر ویرایش مقاله فارسی و انگلیسی در تمامی رشته ها با کمترین قیمت و در کمترین زمان انجام می شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.