چاپ فوری مقاله isi

خانه » پذیرش و چاپ » چاپ فوری مقاله isi

چاپ فوری مقاله isi برای دانشجویان و فرهیختگان و پژوهشگران گرامی در موسسه تخصصی سفیر در کمترین زمان ممکن به صورت تضمینی و با عقد قرارداد انجام می پذیرد.  مقالات شما را در ژورنالهای isi مورد تایید وزارت علوم طبق آخرین بخشنامه چاپ می کنیم.  چاپ مقالات مشتریان عزیز در تمام رشته های مهندسی، پزشکی، علوم انسانی و … امکانپذیر می باشد. حتی برای دوستانی که چند سالی از فارغ التحصیلی آنها گدشته و تمایل به چاپ مقاله دارند.

نکته ای که همه دوستان باید توجه داشته باشند نحوه درج اسامی نویسندگان مقاله و آدرس دادن در مقاله است. تا حد ممکن سعی نمایید اسامی به صورتی که در پاسپورت شما ذکر شده درج شود. در مورد آدرس دانشگاهی هم حتما حتما قبل از سابمیت نحوه صحیح آدرس دهی را از پژوهش دانشکده خود استعلام نمایید. تا بعدا سر این مساله دچار مشکل نشوید. طبق آن فرمت مد نظر پژوهش نباشد (حتی یک کلمه تفاوت) بعدا مقاله را از شما نخواهند پذیرفت. و متاسفانه موارد زیادی از این قبیل مشاهده شده است

چاپ-فوری-مقاله
چاپ-فوری-مقاله

.

چاپ فوری مقاله isi با کمترین قیمت و زمان

چاپ فوری مقاله isi با کمترین قیمت و زمان فقط در موسسه علمی پژوهشی سفیر انجام می پذیرد. قبل از هر اقدام از مشاوره رایگان بهره مند شوید، سوالات خود را بپرسید و از کارشناسان خبره پاسخ بگیرید. در هر لحظه از شبانه روز درخواست خود را مطرح نمایید. جهت مشاوره رایگان در زمینه چاپ مقاله isi میتوانید تماس بگیرید.

 تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی می باشد. ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

رشته های مرتبط با چاپ فوری مقاله

موسسه سفیر این توانایی و ظرفیت را دارد که در تمامی رشته های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، هنر و پزشکی  خدمات چاپ فوری مقاله را در رشته های زیر ارائه نماید:

رشته خدمات امور اداری، رشته مدیریت امور بانکی، رشته مدیریت و کمیسر دریایی، رشته مدیریت و بازرگانی دریایی، رشته مدیریت فرهنگی و هنری، رشته کارشناسی خبرنگاری، رشته کاردانی امور دفتری، رشته کارشناسی تولید سیما، رشته مدیریت بانکداری، رشته علوم سیاسی، رشته روابط سیاسی، رشته علوم سیاسی ، رشته کاردانی عملیات کشوری، رشته اطلاعات نظامی، رشته علوم انتظامی، رشته اطلاعات و ضد اطلاعات، رشته جغرافیای سیاسی، رشته جغرافیا، رشته تاریخ، رشته باستان شناسی، رشته آماد، رشته روانشناسی، رشته علوم تربیتی، رشته راهنمایی و مشاوره، رشته مطالعات خانواده، رشته کتابداری، رشته دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی، رشته ادبيات داستانى، کلیه رشته‌های فنی و مهندسی، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کشاورزی، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر، کلیه رشته های علوم پایه، ریاضی، فیزیک، شیمی، آمار، زمین شناسی، زیست شناسی، کلیه رشته های علوم پزشکی، پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، پرستاری.

کلام آخر

جهت چاپ فوری مقاله isi ابتدا شناخت کافی از این دسته مجلات داشته باشید. متاسفانه در حوزه مجلات آی اس آی تقلب بسیاری انجام می پذیرد. و این دسته مجلات به طور معمول یعنی به صورت هفتگی و یا ماهانه بروزرسانی می شوند. و وزارت علوم همواره مصر بوده که یک دسته از این مجلات را وارد بلک لیست کند. توجه نمایید همواره موسسه سفیر مجلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم را به دانشجویان دکتری و حتی کارشناسی ارشد پیشنهاد می کند. این مجلات jcr هستند. لطفا جهت آشنایی بیشتر با این دسته مجلات، مقاله مذکور را با دقت مطالعه فرمایید.

اگر به نتیجه نرسیدین، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها کمک بگیرید. شما می توانید با تماس با ما با ما در ارتباط باشید. یا در شبکه های اجتماعی واتساپ و تلگرام پیام دهید. اینجا “ثبت سفارش فوری” کلیک کنید.

ترجمه تخصصی مقاله
اکسپت تقلبی مقاله isi و jcr

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • دیرباز
    2021-05-08 16:46

    سلام
    چاپ فوری مقاله آی اس آی رشته علوم سیاسی چه مدت طول می کشد؟

    پاسخ
  • حیاطی
    2021-04-09 15:48

    ببخشید من یه مقاله چاپ شده در زمینه مدیریت امور مالی، تجارت، بانک، اقتصاد و حسابداری نیاز دارم. میتونید نوشتن و چاپ مقاله رو انجام بدید؟ هزینه و زمان مورد نیاز رو بفرمایید.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 23:22

      سلام.
      موسسه سفیر خوشبختانه توانایی نوشتن و چاپ فوری مقاله isi را در تمامی زمینه ها و رشته ها دارد. میتوانید جهت استعلام هزینه و زمان انجام با کارشناسان ما تماس و یا در واتساپ پیام دهید. 09199777946

      پاسخ
  • سولماز غنی
    2021-03-11 00:48

    سلام
    ببخشید من دانشجوی دکتری هستم و در رشته صنایع تحصیل میکنم. یه مقاله آماده دارم و خواستم ببینم چند ماهه میتونید واسم مقاله رو چاپ کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-03-11 10:34

      سلام و عرض ادب
      احتراما جهت مشاوره رایگان و دریافت لیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتس اپ پیام دهید.

      پاسخ
  • علي آبادی
    2020-12-22 18:21

    با عرض سلام اگر بخواهیم مقاله ام در مجلات علمی پژوهشی و مورد تایید وزارتین در عرض دو هفته اکسپت وچاپ بشه هزینه ش چنده علوم قرآن وحدیث هستم در کدوم مجله چاپ می کنین

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2020-12-24 11:32

      با سلام و عرض احترام
      لطفا جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در تلگرام و واتساپ به ما پیام دهید. شماره تماس 09199777946

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.