پذیرش و چاپ مقاله isi فوری و تضمینی

خانه » پذیرش و چاپ » پذیرش و چاپ مقاله isi فوری و تضمینی

پذیرش و چاپ مقاله isi یکی از مراحل مهم و اصلی دوره آکادمیک هر دانشجو شده است. اگر اطلاعات کارفی در این زمینه نداشته باشید ممکن است فرایند تحصیلی شما چند سال  طول بکشد. برای مثال ممکن است در مرحله دفاع از پایان نامه خود باشید، برای دفاع حتما باید یک مقاله آی اس آی چاپ کنید. یا باید به استخراج مقاله از پایان نامه روی آورید. که البته روش کم هزینه ای می باشد. و شما می توانید ظرف دو روز یک مقاله آی اس آی با کیفیت از پایان نامه خود تهیه نمایید. و اما روش دوم نسبت به روش گفته شده کمی پرهزینه و زمانبر می باشد. نگارش مقاله isi راه حل شما می باشد. بنابراین قبل از اقدام برای انتشار مقاله آی اس آی لطفا خود را آماده نمایید.

اگر به هر دلیلی فرصت نکرده اید مقاله تهیه نمایید اصلا نگران نباشد. موسسه سفیر شما را در نوشتن مقاله isi یاری خواهد رساند. بنابراین جهت آموزش نحوه مقاله نویسی توسط خود شما چند مطلب مفید در قسمت مطالب بیشتر برایتان می گذارم. حتما از این مطالب استفاده کن و مقاله استانداری بنویس.

پذیرش و چاپ مقاله isi
پذیرش و چاپ مقاله isi

حالا اگه فرصت نوشتن مقاله را نداشتی با کارشناسان ما در واتساپ یا تلگرام پیام بده و شرایط تهیه، تالیف و نگارش مقاله را سوال کن. قطعا تفاوت های بسیاری با موسسات رقیب داریم. یکی از نکات مثبت نگارش مقاله در موسسه سفیر تالیف و نگارش مقاله شما به زبان انگلیسی می باشد. یعنی از ابتد، مقاله شما را به زبان انگلیسی خواهیم نوشت. دیگر هزینه های سرسام آور ترجمه را نخواهید داشت.

دیگر نگران نباش چرا که می توانید پذیرش و چاپ مقاله isi خود را با خیال راحت به ما بسپارید. جهت چاپ مقاله isi در کمترین زمان کافیست به کارشناسان ما اعتماد کنید.

پذیرش و چاپ مقاله isi

اگر به دنبال پذیرش و چاپ مقاله isi در یکی از ژورنال های ایندکس شده در پایگاه علمی مجلات علمی لیست شده در ای اس ای هستید، بهتر است سعی کنید با توجه به ایمپکت فاکتور ژورنال های ایندکس شده اقدام به انتخاب یکی از این مجلات نموده و در صورت نیاز پس از مشورت با دیگران مقالات خود را برای چاپ به ژورنال تخصصی مورد نظر ارسال نمایید.

اگر چه در مواردی دیده می شود عده ای از نویسندگان مقالات خود را در مجلات فاقد ایمپکت فاکتور به چاپ می رسانند. اما با در نظر گرفتن این موضوع که ایمپکت فاکتور ژورنال های علمی بسیار مهم بوده و در دانشگاه های معتبر تاکید زیادی روی آن می شود بهتر است توجه بیشتری به این موضوع داشته باشید.

همان طور که در ادامه خواهیم گفت موسسه علمی پژوهشی سفیر آماده است تا در صورت نیاز به پذیرش مقالات شما و چاپ آن ها در هر یک از ژورنال های ایندکس شده در پایگاه علمی ای اس ای خدمات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد.

پذیرش و چاپ مقاله isi با ایمپکت فاکتور

Impact factor که در فارسی با نام ایمپکت فاکتور از آن یاد می شود معیاری برای رتبه بندی بسیاری از ژورنال های علمی در دنیا می باشد. شاید شما هم مانند تعداد زیادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا حدودی با این عبارت آشنایی داشته باشند.

در صورتی که قصد پذیرش و چاپ مقاله isi در یکی از ژورنال های ای اس ای که دارای ایمپکت فاکتور بالایی هستند را داشته باشید باید تلاش بیشتری برای نگارش آن به عمل آورده و پژوهش ها و شبیه سازی های کاربردی تری را انجام داده باشید.

نتایج آزمایشات و یا مشاهدات علمی شما باید به گونه ای باشد که یک مجله دارای ایمپکت فاکتور بالا بتواند مقاله شما را به عنوان بک مقاله غنی و دارای نتایج ارزشمند معرفی نموده و به پذیرش و چاپ آن در ژورنال های علمی معتبر کمک بنماید.

پذیرش و چاپ مقاله isi در مجلات فاقد ایمپکت فاکتور

برای پذیرش مقاله در یکی از مجلاتی که دارای ایمپکت فاکتور نیستند نیازی به دست یافتن به نتایج علمی خیره کننده نیست و مقالات شما در صورت داشتن معیارهای مشخص که قابل حصول هستند، امکان چاپ پس از دریافت هزینه مشخص شده توسط ژورنال مربوطه را خواهند داشت.

شما می توانید برای انتخاب هر یک از ژورنال های تخصصی، سعی کنید با صرف کمی وقت نسبت به تصمیم گیری بهتر برای انتخاب مجله علمی متناسب با سطح مقاله خود اقدام کنید.

چرا برای پذیرش و چاپ مقاله isi باید دقت بیشتری نمود؟

هر پژوهشگری که قصد انتشار مقالات خود را داشته باشد در صورتی که با ژورنال های علمی آشنایی داشته باشد ممکن است برای مدتی درگیر انتخاب بهترین آن ها متناسب با مقاصد خود باشد.

برای همین است که بسیاری هستند برای پذیرش مقالات خود در هر یک از ژورنال های خارجی نیازمند هستند تا مدت زمان کوتاهی را صبر و مطالعه کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. زیرا که اگر چه می توان به راحتی عدد ایمپکت فاکتور یک مجله علمی را یافت، اما انتخاب یک ژورنال معتبر و یا متناسب با نیاز شما کار سختی خواهد بود.

در بسیاری از کشورهای خارجی نیز محققان برای چاپ مقالات خود در مورد ایمپکت فاکتور مجلات لیست شده در ای اس ای گاهی دچار سردرگمی می شوند و به خوبی امکان تصمیم گیری در مدت زمان کوتاه را ندارند.

ایمپکت فاکتور و پذیرش و چاپ مقاله isi

اگر قصد پذیرش و چاپ مقاله isi در یکی از ژورنال های ایندکس شده در آن را داشته باشید باید بدانید که ایمپکت فاکتور فرکانس یا تناوب ارجاع به مقالات چاپ شده در آن ژورنال در یک سال خاص محسوب می شود (که نشان دهنده اهمیت آن ژورنال خواهد بود).

بیش از هزاران ژورنال در ای اس ای وجود دارند که ایمپکت فاکتور آن ها محاسبه شده است و هر یک در رشته های خاصی اقدام به چاپ مقاله می کنند. شما می توانید به طور اختصاصی لیست مربوط به هر یک از علوم اجتماعی، مهندسی و … را برای چاپ و پذیرش مقاله ای اس ای به دست آورید.

پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال های لیست شده در isi

اگر چه منایع زیادی هستند که می توانند شما را در انتخاب یک ژورنال مناسب یاری کنند، اما مهم تر از هر چیز محتوای مقاله شما و سطح کیفی یا موضوعی است که در ارتباط با آن مقالات خود را نوشته اید، برای همین بهتر است به طور موردی و با مشورت با افراد خبره در حوزه تخصصی فعالیت خود اقدام به انتخاب یکی از این ژورنال ها بنمایید.

حدود بیست و هفت لیست را می توان به طور جداگانه یافت که هر یک از آن ها در رسته خاصی در حال چاپ مقالات علمی در دنیا می باشند و دارای ایمپکت فاکتورهای مختلفی می باشند. در صورتی که قصد پذیرش و چاپ مقاله isi در هر یک از ژورنال های قرار گرفته در این لیست ها را داشته باشید بهتر است در صورت عدم دارا بودن تجربه در مورد بهترین ایمپکت فاکتور و یا امکان چاپ مقاله در آن ها با موسسات علمی مشورت نمایید.

مراحل انتشار مقاله آی اس آی

به منظور چاپ مقاله آی اس آی ابتدا شما باید مقاله خود را در مجلات مختلف ثبت نمایید. 5 مرحله سابمیت مقاله را قبلا توضیح داده ایم. بعد از پذیرش مقاله شما چاپ خواهد شد. زمان نشر مقاله شما در نامه پذیرش مشخص می شود. قبل چاپ شدن مقاله، معمولا نشریات چنیدن با تقاضای ویرایش مقاله را دارند. اگر ویرایش مقاله هوشمندانه نباشد منجر به فرایند طولانی چاپ می شود.

کیفیت مقاله باید چگونه باشد؟

چگونگی اکسپت مقاله آی اس آی رایگان

آیا چاپ مقاله isi هزینه دارد؟ بله. اکثر مجلات isi برای چاپ مقاله شما هزینه دریافت می کنند. البته ممکن است در این میان مجلات محتوی محوری هم به چشم بخورد که هزینه ای دریافت نمی کنند. البته اکثر مجلات isi هزینه دریافت می کنند. قبلا به تفاوت مجلات پولی و رایگان اشاره کرده ایم. البته نمی شود مجلات را بر اساس هزینه چاپ قضاوت کرد. برای مثال بگوییم مجله ای که پول دریافت می کند اعتبار بیشتری دارد. معمولا خلاف واقع می باشد. اکثر مجلات محتوی محور و معتبر رایگان هستند و هیچ گونه پولی جهت چاپ دریافت نمی کنند. البته اگر قصد چاپ مقاله در مجلات محتوی محور را دارید ما پذیرش و چاپ مقاله jcr را به شما پیشنهاد میکنیم. مجلات جی سی آر دارای رتبه های کیو وان، کیو تو، ….. کیو فایو هستند.

ناگفته نماند برخی دیگر از مجلات هستند که پول چاپ را از خوانندگان دریافت می کنند. به عبارت دیگر open access نیستند. یعنی شما به عنوان خواننده مقاله ابتدا باید پول مقاله را واریز نمایید سپس به شما دسترسی می دهند. بنابراین تنوع مجلات و نشریات بسیار زیاد می باشد. در این خصوص گاهی ممکن است دچار سر در گمی شوید. پیشنهاد موسسه سفیر این است که قبل از هر چیزی ابتدا با کارشناسان و متخصصان امر مشورت نمایید. کارشناسان ما شبانه روز در خدمت شما هستند. مشاوره موسسه سفیر در جهت چاپ مقاله رایگان می باشد.

پذیرش فوری مقاله isi

گاهی اوقات شما زمان کافی برای چاپ مقاله را ندارید. نیاز است که فورا مقاله خود را به چاپ برسانید. در این مواقع شما باید بدنبال موسسات چاپ مقاله isi باشید. از آنها بخواهید که مقالات آماده چاپ را به شما معرفی نمایند. آنها مقالاتی دارند که پذیرش را گرفته اند و در نوبت چاپ هستند. می توانند اسم شما را به عنوان یک نویسنده به مقاله اضافه نمایند. البته مراقب باشید که در دام کلاهبرارن نیافتید. حتما از موسسه چاپ مقاله نامه پذیرش را درخواست کنید. حدالامکان از سر دبیر مجله استعلام بگیرید.

هزینه پذیرش و چاپ مقاله isi:

هزینه چاپ مقاله isi چقدر است؟ شاید این سوال برای همه شما مطرح شده باشد. هزینه پذیرش و چاپ مقاله isi در مجلات و  نشریات مختلف متفاوت می باشد. برای مثال هزینه چاپ سریع مقاله isi کمی بالاتر می باشد. هزینه چاپ مقاله در elsevier بالاتر از چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی می باشد. چاپ مقاله ایمپکت دار گرانتر از مجلات بدون ایمپکت می باشد.

جدول هزینه و قیمت پذیرش و چاپ مقاله isi

نوع ژورنال ISI قیمت پذیرش قیمت چاپ
مجلات عمومی (میان رشته ای) 1000000 100 تا 400 دلار
مجلات تخصصی 1200000 100 تا 400 دلار

زمان پذیرش و چاپ مقاله isi

جدول زمان پذیرش و چاپ مقاله isi

نوع ژورنال ISI زمان پذیرش زمان چاپ
مجلات عمومی (میان رشته ای) ۲ تا ۴ هفته 8 هفته
مجلات تخصصی ۲ تا ۴ هفته 12 هفته

 نکته بسیار مهم: توجه فرمایید که مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر طی قرارداد همکاری ویژه با بسیاری از نشریات و مجلات ISI موجب شده است فرایند چاپ مقاله isi تضمینی با اطمینان بیشتر اما هزینه و زمان کمتر نسبت به سایر موسسات و شرکت ها انجام گردد.

جهت استعلام آخرین لیست پیشنهادی مجلات آی اس آی لطفا با ما تماس بگرید و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید.

پذیرش و چاپ مقاله isi
چاپ مقاله آی اس آی

 ویژگی های مجلات isi خوب برای گرفتن پذیرش کداند؟

  • مجلات پیشنهادی مرتبط با موضوع و اهداف مقاله ISI و رشته تحصیلی شما می باشند
  • مجلات پیشنهادی عمدتاً اروپایی و امریکایی می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای نمایه و ضرایب معتبر و قابل استناد می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای هزینه چاپ معقول و منصفانه یا بعضاً رایگان می باشند
  • مجلات پیشنهادی جزء نشریات معتبر و خارج از لیست سیاه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان پذیرش کوتاه می باشند
  • مجلات پیشنهادی دارای مدت زمان چاپ کوتاه می باشند

 خدمات مرتبط با اکسپت و انتشار مقاله آی اس آی مورد نیاز شما:

  1.  نگاش مقاله ISI
  2. ترجمه تخصصی مقاله ISI
  3. ویرایش نیتیو مقاله ISI
  4. استخراج مقاله ISI از پایان نامه
  5. بازنویسی و ویرایش محتوایی مقاله ISI
  6. سابمیت، ارسال و ثبت مقاله ISI
  7. ارتقاء و به روز رسانی رفرنس های مقاله ISI
  8. حروف چینی و صفحه آرایی و فرمت بندی مقاله ISI

وجه تمایز موسسه‌ سفیر با سایر موسسات

  • نگارش، تالیف و تهیه مقالات توسط کارشناسان و متخصصین همان رشته انجام می شود.
  • ترجمه و ویراستاری و بازنویسی مقالات تمامی رشته ها توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • برای تمامی خدمات موسسه گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • حد الامکان از رفرنس های بروز و معتبر همان ژورنال که قرار است مقاله در آن چاپ شود استفاده می شود.
  • در زمان نگارش، ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • تمامی سفارشات در بالاترین کیفیت و در موعد مقرر تحویل می گردند.
  • نام و مشخصات جلات قبل از سابمیت مقاله به منظور اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی، اعتبارسنجی و تاییدیه دانشگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.
 تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات معتبر جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

نکته پایانی و نتیجه گیری

نوشتن مقالات اکادمیک کار ساده ای نیست و انتخاب یک ژورنال برای چاپ آن ها نیاز به دقت و صرف وقت دارد. برای همین شما نیاز به مطالعه بیشتر در این مورد دارید. در صورت نگارش یک مقاله علمی پژوهشی بهتر است از مشاوره های تخصصی افراد خبره استفاده کنید تا با در نظر گرفتن موضوع مقاله شما و سطح علمی آن راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند. موسسه علمی پژوهشی سفیر اماده است تا با توجه به تجربه و شناختی که از مجلات ای اس ای و ایمپکت فاکتور آن ها دارد مشاوره های لازم را برای پذیرش و چاپ مقاله isi در بهترین ژورنال ها در اختیار شما قرار دهد.

پذیرش و چاپ مقاله isi یکی از مراحل بسیار ضروری و مهم برای دانشجویان محسوب می شود.. توجه داشته باشید که تفاوت های بین مجلات پولی و رایگان وجود داشت که در بالا به آن اشاره کردیم. بنابراین گاهی اوقات دانشجویان عزیز به دلیل عجله ای که دارند، فرصت نمی کنند دانش و آگاهی خود را در مورد مجلات و نحوه سابمیت و زمان و هزینه پذیرش و چاپ بالا برند. بنابراین با موسسات چاپ مقاله مواجه می شوند که هیچ کمکی به دانشجو نمی کنند و هزینه و زمان دانشجو را از بین می برند.

بنابراین به شما توصیه می کنم جهت مشاوره رایگان و راهنمایی و افزایش آگاهی خود از انواع مختلف مجله، کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید. و یا در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و واتس آپ به ما پیام دهید. کارشناسان ما ابتدا یک آگاهی کامل از مجلات برای شما ایجاد می کنند. سپس بر اساس نیاز و زمان شما مجلاتی متناسب را پیشنهاد می کنند.

در نهایت به شما توصیه می کنم تا اطاعات کافی را از مجلات دست نیاورید اقدام به پذیرش و چاپ مقاله isi نکنید. جهت ثبت سفارش فوری کلیلک نمایید و اطلاعات مورد نظر ما را ارسال نمایید. در اسرع وقت به پیام شما پاسخ خواهیم داد.

استخراج مقاله از پایان نامه | فوری و 100 درصد تضمینی
تهیه مقاله

11 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • غزاله لرستانی
    2024-01-29 19:54

    سلام وقت بخیر من مقاله به زبان فارسی نوشتم با فرمت ژورنال رازی اماده کرده بودم اما الان میخوام در ژورنال معتبر با ایمپکت بالا چاپ بشه امکانش هست ؟ میشه راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2024-03-06 12:06

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت مشاوره مقاله به زبان فارسی نوشتم با فرمت ژورنال رازی تماس بگیرید.
      09199777946

      پاسخ
  • درود،دوعددمقاله،آی اس آی،درموردطراحی کنترل کننده های ترکیبی (بهینه بروش های انباشته وبازگشتی،)و(فازی بروش تاکاگی سوگنو)و مقایسه آنهاباهم،میخوام

    پاسخ
  • رامین
    2022-01-01 10:17

    سلام. من یک مقاله ISI در ژورنال با رتبه Q2 یا Q3 در حوزه مهندسی حمل و نقل ریلی می خوام. میخواستم ببینم هزینه و شرایطش به چه صورت است؟
    با تشکر

    پاسخ
  • engineer
    2021-05-08 16:36

    سلام
    پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی isi در مقطع دکتری و رشته مهندسی شیمی نیاز دارد. لطفا هزینه و زمان را اعلام فرمایید

    پاسخ
  • لیلا مرادی
    2021-04-23 01:01

    سلام
    ببخشید چاپ تضمینی مقاله isi ایمپکت بالا در کمترین زمان میگیرید. لطفا هزینه چاپ فوری مقاله رو هم بگید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 16:27

      سلام
      بله انجام می دهیم
      جهت استعلام هزینه و قیمت چاپ مقاله آی اس آی با با کارشناس ما تماس بیرید یا در واتساپ به ایشان پیام دهید: 09199777946
      دیگر خدمات مرتبط:
      نوشتن مقاله isi
      نگارش مقاله isi
      نوشتن مقاله انگلیسی isi
      چاپ فوری مقاله isi
      پذیرش فوری مقاله isi
      اکسپت فوری مقاله isi

      پاسخ
      • محمدجواد
        2023-11-18 20:20

        سلام
        مقاله انگلیسی در رشته زراعت از پایان‌نامه آماده کردم،جهت بازبینی و ویرایش متن انگلیسی و ارسال و چاپ مقاله isi با رتبه Q1یا Q2 چه کمکی به من می تونید بکنید؟

        پاسخ
        • مدیر سایت
          2023-11-26 01:52

          سلام
          وقت بخیر، جهت بازبینی و ویرایش متن انگلیسی در رشته زراعت لطفا واتساپ یا تلگرام پیام دهید.
          09199777946

          پاسخ
  • تیناساز
    2021-04-07 15:55

    سلام
    ببخشید من دانشجوی ارشد رشته مهندی مکانیک هستم. نیاز به یه مقاله آی اس آی هستم. آیا شما کار پذیرش و چاپ مقاله isi فوری مقالمو انجام می دهید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:49

      سلام
      پذیرش و چاپ مقاله isi فوری مقاله در تمامی رشته ها با کمترین قیمت و در کمترین زمان در موسسه سفیر انجام می شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.