ویرایش مقاله فوری و تضمینی

خانه » مقاله » ویرایش مقاله فوری و تضمینی

اهمیت ویرایش مقاله قبل از این که یک نفر بخواهد آن را برای پذیرش در مجلات و یا کنفرانس های علمی ارسال کند بر کسی پوشیده نیست. برای همین است که بسیاری از دانشجویان و اساتید روی این موضوع تاکید و حساسیت بسیار زیادی دارند. شما هم برای این که مقاله خود را برای پذیرش در مجلات علمی و یا کنفرانس ها ارسال کنید به طور حتم باید آن را به خوبی ویرایش کنید تا توسط نشریه داخلی و یا خارجی مد نظر شما مورد پذیرش قرار گرفته و چاپ شود.

با توجه به نیاز جامعه علمی کشور موسسه علمی پژوهشی سفیر آماده ویرایش تخصصی مقالات علمی شما به منظور ارسال آن ها به نشریات داخلی و خارجی می باشد.

ویرایش نیتیو مقاله انگلیسی برای دانشجویانی مفید می باشد که احیانا مقاله آنها توسط داوران مجلات ریجکت شده است. و یا مقاله دانشجویی بوده که توسط اساتید دانشگاهی مورد قبول واقع نشده است. لذا جهت اخذ پذیرش و چاپ مقاله حتما مقاله شما باید ویراستاری و از نظر دستوری و محتوایی ادیت شود. از آنجا که مقاله بسیار قوی و با کیفیت برای ژورنال‌های معتبر لارم است، توجه داشته باشید که ویرایش مقاله انگیسی و رفع ایرادات داوری، ویراستاری مقاله و بازنویسی مقاله فارسی را به افراد غیر‌فنی یا غیر‌متخصص ندهید. زیرا از بار علمی و غنای مفهومی مقاله می‌کاهد و نتیجه‌ی دلخواه را به همراه نخواهد داشت.

شما در صورتی که از ویرایش مقاله خود منصرف شده اید و یا هزینه آن برای شما بالاست، می توانید نگارش مقاله از صفر تا صد را به ما بسپارید. در این صورت دیگر دغدغه نوشتن و چاپ مقاله را نخواهید داشت. نوشتن مقاله از ابتدا طبق اصول و قواعد مجلات معتبر خواهد بود.

ویرایش مقاله
ویرایش مقاله

اهمیت ویرایش مقاله

گیرایی یک مقاله می تواند تا حد زیادی وابسته به ویرایش درست آن باشد. برای همین است که در صورتی که قصد دارید یک مقاله خوانا و روان را برای نشریه های داخلی و یا خارجی ارسال کنید. به طور حتم نیاز دارید تا آن را به صورت تخصصی ویرایش کنید. تا بتواند توسط هیئت داروی مورد تایید قرار گیرد و شاهد انتشار یافته های علمی خود در مجلات و کنفرانس های علمی باشید.

به خصوص در صورتی که قصد ارسال مقاله برای نشریه های علمی بین المللی را داشته باشید، به طور حتم نیاز است تا با توجه به زبان چاپ مقاله که در اکثر موارد زبان انگلیسی است اقدام به ویرایش کامل مقاله خود با توجه به اصول دستور زبان انگلیسی بنمایید.

نه تنها برای ارسال مقاله که برای هر کار دیگری مانند ارسال رزومه نیز توصیه می کنیم که اهمیت ویرایش  متن های خود را دست کم نگیرید و سعی کنید از کسانی که با اصول قواعد نگارشی آشنایی دارند و توان خوانا نمودن و رفع ایرادهای متن شما را دارند باری بازبینی نهایی متن های خود کمک بگیرید.

اگر به این موضوع اهمیت نکنید امکان دارد که متن های شما به راحتی مورد پذیرش قرار نگیرد و نتوانید موفق به چاپ آن ها شوید که این می تواند به معنی از دست رفتن وقت و هزینه شما در زمان تلاش برای چاپ مقاله در نشریات داخلی و یا خارجی می باشد.

دلایل نیاز به ویرایش مقاله چیست؟

بنابراین توصیه می شود اگر مقاله شما نیاز به ویرایش، ویراستاری و بازنویسی دارد حتماً آن را توسط افراد خبره از همان رشته که دارای مدارج علمی بالا و همچنین مدرک زبان معتبر هستند و حدالامکان سابقه چاپ مقالات علمی را دارا می باشند ویراستاری و بازنویسی نمایید تا زحمات چندین ماهه و هزینه های انجام شده به هدر نرود. لطفاً به یاد داشته باشید کارشناسان خبره ما که عمدتاً اساتید دانشگاه های برتر دنیا می باشند آماده هستند مقاله شما را به صورت حرفه ای و تضمینی ویراستاری و بازنویسی نمایند.

ویرایش مقاله به صورت تخصصی

یکی از نکات بسیار مهم دیگری که باید به طور حتم به آن توجه داشته باشید ویرایش مقاله به طور تخصصی است که باید با توجه به رشته علمی و تحصیلی دانشگاهی شما انجام شود. به خوبی می دانید که رشته های دانشگاهی متعددی هستند که در گروه های فنی و مهندسی یا علوم انسانی در داخل کشور وجود دارند. علاوه بر این موارد ما رشته های علمی دیگری را داریم که در گروه علوم پزشکی قرار دارند.

 در صورتی که قصد داشته باشید اقدام به چاپ مقاله در رشته تخصصی خود بنمایید، به طور حتم بسیار بهتر است که مقاله شما توسط یک نفر که در رشته دانشگاهی شما تخصص دارد و توان ویرایش تخصصی مقالات شما را دارد ویرایش شود. برای همین است که تاکید می کنیم برای ویرایش و ویراستاری مقالات خود از یک فرد هر رشته ای که در زمینه تحصیلی شما دارای تخصص بوده و با فرایند ویراستاری و ویرایش مقالات علمی آشنا باشد کمک بگیرید.

این کار باعث افزایش کیفیت متن شما به طور قابل ملاحظه ای خواهد شد که نمی توان به راحتی آن را در زمان ارسال مقاله برای داروی نادیده گرفت. در موارد بسیار زیادی دیده شده است که عدم ویرایش مقاله باعث شده است که آن مقاله توسط داوران رد شود و یا برگشت داده شود که پروسه تایید آن را طولانی تر نموده است.

برای همین سعی کنید در صورتی که تلاش نموده اید مقاله خود را با توجه به تجریبات علمی خود آماده کرده اید، به طور حتم جنبه ویراستاری و ویرایش آن را نیز بیشتر جدی بگیرید.

اهمیت حفظ حریم خصوصی در ویرایش مقاله

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید به آن بسیار توجه کنید استفاده از کسانی است که علاوه بر این که توان ادیت مقاله شما را داشته باشند به خوبی از محتوای آن محافظت کنند تا قبل از انتشار امنیت مقالات شما به خوبی حفظ شود. به طور حتم برای نوشتن یک مقاله زحمت بسیار زیادی کشیده اید و ممکن است که برای مدت ها برای رسیدن به یک یافته علمی و یا خلق یک ایده وقت گذاشته باشید. به طور حتم در زمانی که می خواهید از دیگران برای ویرایش مقاله خود کمک بگیرید انتظار دارید که این افراد امنیت مقاله شما را با حفظ حریم خصوصی فراهم کنند.

به همین دلیل در صورتی که یافته علمی شما دارای اهمیت است و یا این که ایده جالبی دارید که به طور حتم می تواند در یک نشریه معتبر مورد پذیرش و چاپ قرار گیرد، در مراحلی که قصد کمک گرفتن از دیگران را دارید باید به امنیت مقالات خود بیشتر توجه کنید و از تیم های ادیت مقاله و ویراستاری که قابل اطمینان هستند کمک بگیرید.

در این مواقع در اکثر موارد موسسات علمی معتبر می توانند با توجه به سابقه ای که در این زمینه دارند امکانات لازم را برای شما فراهم کنند و علاوه بر ادیت مقاله های شما آن ها را برای نشریه های معتبری که در داخل و خارج از کشور قرار دارند برای چاپ ارسال کنند.

ارتباط مستقیم با ویراستار و ادیت کننده مقاله

اگر مقاله خود را برای ویراستاری و یا ادیت در اختیار افراد متخصص و با تجربه قرار دادید، به طور حتم اگر سعی کنید که با آن ها تعامل داشته و با همفکری سعی در رفع خطاها و ایرادهای فنی مقاله خود بنمایید، به نتیجه بسیار بهتری دست پیدا کنید. برای همین اگر فرد متخصص و دارای مهارت کافی در یک زبان خارجی را برای ویرایش مقاله خود انتخاب کردید، سعی کنید تا با ارتباط مستقیم با فرد مورد نظر هر گونه ایراد و خطای ویرایشی و فنی را به خوبی مورد بررسی قرار داده و قبل از ارسال برای پذیرش در نشریه مورد نظر اصلاح کنید.

بازبینی نهایی مقاله می تواند به شما این اطمینان را بدهد که مقاله شما برای ویرایش مجدد بازگشت داده نخواهد شد و در کمترین زمان مورد پذیرش قرار گرفته و چاپ می شود. به خصوص در زمان نیاز به ارسال مقاله به نشریات خارجی و به زبان انگلیسی تضمین کیفیت ویرایش مقاله بسیار مهم است.

خوشبختانه در داخل کشور افراد متخصص و با تجربه ای هستند که با آشنایی زیادی که با زبان های خارجی دارند این امکان را فراهم نموده اند تا شما  موفق به ویرایش فنی مقالات خود قبل از ارسال برای چاپ شوید.

دردسرهای عدم توجه به ویرایش مقاله

در سال های گذشته شاهد بوده ایم که بسیاری از افراد که قصد چاپ مقالات خود را در نشریه های داخلی داشته اند به دلیل عدم توجه به ویرایش تخصصی مقاله آن با مشکلات متعددی روبرو شده و فرایند چاپ و پذیرش مقالات آن ها با تاخیر مواجه بوده است.

حتی در مواردی این مقالات رد شده اند. به خصوص در مورد مقالاتی که برای پذیرش در مجلات خارجی معتبر ارسال شده بودند به دلیل عدم بهره بردن از یک فرد مسلط به اصول نگارش مقاله به زبان انگلیسی، دانشجویان و حتی در مواردی اساتید به مشکلات بزرگی بر خورده اند.

برای همین نه تنها برای مقالات که برای چاپ کتاب و حتی برای ارسال یک رزومه هرگز نباید اهمیت ادیت مقاله را قبل از ارسال نادیده بگیرید و علاوه بر آن باید بهترین افراد را که دارای تخصص و مهارت کافی برای انجام این کار هستند برای ویرایش مقالات خود انتخاب کنید.

به طور حتم با توجه به نکات بالا خواهید توانست یک قدم به هدف خود که پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین المللی می باشد برسید یا این که در کمترین زمان شاهد ارائه مقالات خود در کنفرانس های علمی معتبر که در زمینه رشته تخصصی شما برگزار می شوند خواهید بود.

بازنویسی مقاله چقدر زمان می برد؟

هزینه و قیمت ویرایش مقاله

هزینه و قیمت ویرایش مقاله، ویراستاری و بازنویسی مقالات در دو سطح انجام می پذیرد:

نوع ویرایش مدت زمان تحویل هزینه ترجمه
ادبی (نیتیو)  7 روز دریافت لیست هزینه ویراستاری مقاله
فنی (محتوایی) 10 تا 15 روز دریافت لیست هزینه بازنویسی مقاله

خدمات مرتبط با بازنویسی مقاله:

  • حروفچینی مقاله ترجمه شده بر اساس الگوی ژورنال مورد‌نظر
  • ترجمه مقاله استخراج شده از پایان نامه
  • ویرایش، ویراستاری و بازنویسی نیتیو مقاله پس از ترجمه
  • ویرایش، ویراستاری و بازنویسی مقاله ترجمه شده در صورت نیاز به ویرایش مجدد
  • ویرایش، ویراستاری و بازنویسی محتوایی مقاله پس از ترجمه
  • بازنویسی مقاله ترجمه شده
  • ارتقاء و به روز رسانی مقاله پس از ترجمه
  • تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی مقاله پس از ترجمه جهت ارسال به نشریه
  • کاهش یا افزایش حجم مقاله بر اساس استاندارد نشریه هدف پس از ترجمه

 وجه تمایز مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر با سایر موسسات

  • نگارش، تالیف و تهیه مقالات توسط کارشناسان و متخصصین همان رشته انجام می شود.
  • ترجمه و ویراستاری و بازنویسی مقالات تمامی رشته ها توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • برای تمامی خدمات موسسه گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • حد الامکان از رفرنس های بروز و معتبر همان ژورنال که قرار است مقاله در آن چاپ شود استفاده می شود.
  • در زمان نگارش، ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • تمامی سفارشات در بالاترین کیفیت و در موعد مقرر تحویل می گردند.
  • نام و مشخصات جلات قبل از سابمیت مقاله به منظور اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی، اعتبارسنجی و تاییدیه دانشگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.
 تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

بنابراین از دانش‌آموختگان مقطع فوق‌ لیسانس و دکترا جهت ویرایش، ویراستاری و بازنویسی تخصصی و فوق تخصصی مقاله‌ها کمک گرفته می شود.

رشته های مرتبط

موسسه سفیر این توانایی و ظرفیت را دارد که در تمامی رشته های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، هنر و پزشکی  خدمات ویرایش مقاله را در رشته های زیر ارائه نماید:

علوم اقتصادی، علوم اجتماعي، علوم تربيتي، روان شناسي، مطالعات زنان، زبان و ادبيات فارسي، علوم جغرافيايي، زبان عربي، تربيت بدني و علوم ورزشي، تاريخ، زبان هاي باستاني، زبان شناسي، الهيات و معارف اسلامي، فلسفه، حقوق، اطلاعات و دانش شناسي، زبان انگليسي، علوم سياسي و روابط بين الملل، باستان شناسی، علوم ارتباطات اجتماعي، محيط زيست، مديريت بحران، علوم پایه شامل شيمي، فیزیک، زيست شناسي، آمار، ریاضی، علوم كامپيوتر، تاريخ و فلسفه علم؛ مهندسی شامل مهندسي برق، مهندسی نفت، مهندسي پليمر، مهندسی معماری، مهندسي شيمي، مهندسي صنايع، مديريت در سوانح طبيعي، مهندسي عمران نقشه برداري، مهندسي عمران، مهندسي مكانيك، مهندسي معدن، مهندسي مواد و متالورژي، نانوفناوري نانومواد، مهندسی فناوری اطلاعات IT، مهندسی کامپیوتر، مهندسي هوافضا، مهندسي نساجي، بيوتكنولوژي و داروسازي، مهندسي پليمر، مهندسي ابزار دقيق و اتوماسيون در صنايع نفت، مهندسي ايمني و بازرسي فني، شيمي بهداشت، ايمني و محيط زيست HSE، مهندسي منابع طبيعي، مهندسي كشاورزي،

کلام آخر

با توجه به مطالب گفته شده در بالا به طور حتم به دنبال یک تیم تخصصی هستید که بتواند به درستی ایرادات نگارشی و فنی مقالات شما را قبل از چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی معتبر و پذیرش مقاله در مجلات isi و پذیرش مقاله علمی پژوهشی اصلاح کنید.

موسسه علمی و پژوهشی سفیر یکی از موسسات علمی معتبر در داخل کشور است که آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه ویرایش مقاله در رشته های تخصصی دانشگاهی می باشد.

برای همین در صورت نیاز به ادیت مقاله می توانید از خدمات ویرایشی ما در موسسه سفیر استفاده کنید. تا به صورت کاملا تضمینی مقاله شما را با در نظر گرفتن استانداردهای نگارشی اصلاح و ایرادات آن را برطرف کنیم.

این موسسه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا علاوه بر ارائه خدمات ویرایشی و ویراستاری کلیه خدمات مرتبط با ارسال و چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی را در اختیار دانشجویان و سایر قشر تحصیل کرده قرار دهد و شما در هر رشته دانشگاهی که تحصیل کرده باشید امکان استفاده از خدمات موسسه علمی پژوهشی سفیر را خواهید داشت.

امیدارویم بتوانیم با تلاش های خود قدم هر چه کوچکی در خدمت به قشر فرهیخته جامعه بنماییم و راه را برای دست یافتن به اهداف عالی آن ها در عرصه های علمی و شغلی فراهم کنیم.

ویرایش مقاله در موسسه علمی پژوهشی سفیر در بالاترین سطح انجام می شود. بعد از نوشتن مقاله خود، در صورت ریجکت شدن می توانید ویراستاری مقاله را به گروه تخصصی ما بسپارید.

ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه | فوری و 100 درصد تضمینی

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • عباسعلی
    2022-12-20 22:22

    با سلام وقت بخیر
    برای چاپ مقاله مستخرج از رساله راهنمایی و کمک می خواستم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-12-24 12:21

      سلام
      لطفا جهت چاپ مقاله مستخرج از رساله به شماره زیر در واتساپ یا تلگرام و روبیکا پیام دهید
      09199777946

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    من یک مقاله برای مجله ارسال کردم و Major Revise شده اصلاحات در قسمت سابقه موضوع و چند اصلاح داوران اعلام کردن، موسسه سفیر امکان انجام ادیت نظر اصلاحی داوران را دارد. باتشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-08-27 02:36

      سلام. بله قابل انجام می باشد. و تا زمان پذیرش و چاپ تضمین خواهیم کرد. لطفا جهت ثبت سفارش به کارشناسان ما در واتساپ پیام دهید.

      پاسخ
  • فهیمه
    2021-05-08 16:38

    سلام
    ویرایش مقاله فوری و تضمینی انجام میدید. ویرایش مقاله علمی پژوهشی انگلیسی نیاز داشتمو میخاوستم ایرادات داوری رو رفع کنید.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-01-27 20:15

      سلام
      بله، ویرایش مقاله علمی پژوهشی انگلیسی و رفع ایرادات داوری هم انجام می دهیم.

      پاسخ
  • جلال
    2021-04-23 22:07

    سلام
    ویرایش مقاله علمی پژوهشی انجام می دهید. قیمت و زمان ویرایش مقاله هم بگید. مقاله انگلیسی هست

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 16:05

      سلام
      ویرایش مقاله علمی پژوهشی انجام می شود. جهت استعلام هزینه با شمار 09199777946 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام دهید. دیگر خدمات مرتبط ما:
      ویرایش مقاله
      ویرایش مقاله علمی پژوهشی
      ویرایش مقاله isi
      ویرایش مقاله انگلیسی isi
      ویرایش نیتیو
      ویرایش مقاله انگلیسی
      ویرایش نیتیو مقاله
      ویراستاری مقاله
      هزینه ویرایش مقاله انگلیسی
      هزینه ویرایش نیتیو مقاله
      ادیت مقاله
      ادیت نیتیو مقاله
      ادیت تخصصی مقاله
      ادیت مقاله انگلیسی
      ادیت مقاله isi

      پاسخ
  • امیرعلی زهتابی
    2021-04-23 22:01

    سلام
    شما ویرایش ایرادات داوری مقاله انگلیسی رو تنجام میدید. قیمت ویرایش مقاله چقرر عست. زمان انجام رو هم بگید
    در ضمن یک سری ایراد استادم از مقاله گرفته. خواستم برطرف شه. مثلا کیفیت تصاویر پایین. خواستم کیفیت تصاویر مقاله هم بالا ببرید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 16:06

      سلام
      بله ویرایش مقاله انگلیی در بالاترین کیفیت کمترین زمان و با قیمت پایین انجام میشود. دیگر خدمات مرتبط:
      ویرایش مقاله
      ویرایش مقاله علمی پژوهشی
      ویرایش مقاله isi
      ویرایش مقاله انگلیسی isi
      ویرایش نیتیو
      ویرایش مقاله انگلیسی
      ویرایش نیتیو مقاله
      ویراستاری مقاله
      هزینه ویرایش مقاله انگلیسی
      هزینه ویرایش نیتیو مقاله
      ادیت مقاله
      ادیت نیتیو مقاله
      ادیت تخصصی مقاله
      ادیت مقاله انگلیسی
      ادیت مقاله isi
      جهت استعلام هزینه با شمار 09199777946 تماس بگیرید یا در واتساپ و تلگرام پیام دهید.

      پاسخ
  • قائم
    2021-04-07 15:57

    درود
    من یه مقاله لاتین دارم در حوزه هوش مصنوعی، الان واسه یه مجله فرستادم، خیلی یراد گرفته. الان میتونم واستون بفرستم که ایرادات رو برطرف کنید. در ضمن ویرایش خیلی خوب میخواهم چون مقاله رو واسه مجلات jcr فرستادم.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:48

      سلام
      ویرایش و ادیت مقاله در تمامی رشته ها در موسسه سفیر در بالاترین سطح و در حد نیتیو انجام می شود. ویرایش ایرادات و داوری مجلات نیز با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن با پایین ترین قیمت و هزینه انجام می شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.