فوائد و امتیاز تبدیل پایان نامه به کتاب

خانه » کتاب » فوائد و امتیاز تبدیل پایان نامه به کتاب

با تبدیل پایان نامه به کتاب در دوره های کارشناسی ارشد و یا دوره دکتری بدون نیاز به تلاش فراوان برای تالیف یک کتاب جدید خواهید توانست یک اثر علمی از خود به جا بگذارید و به راحتی در جامعه علمی کشور خود را معرفی کنید. موسسه علمی پژوهشی سفیرآماده است تا کلیه خدمات و راهنمایی های لازم را در مورد نحوه تبدیل پایان نامه های دانشجویی به کتاب در اختیار شما قرار دهد و در صورت نیاز کمک های لازم را برای اخذ سریع تر مجوزهای مربوطه با فراهم نمودن اطلاعات و خدمات لازم به شما ارائه کند.

تبدیل پایان نامه به کتاب برای دانشجویان فارق التحصیلی مناسب است که به دنبال کسب امتیاز پژوهشی کتاب هستند.  بنابراین آنها مایل هستند از پایان نامه خود یک یا چند کتاب استاندارد تهیه کرده و به چاپ برسانند.  توجه نمایید که فرایند تبدیل پایان نامه به کتاب در وهله اول شاید امری ساده بنظر برسد اما این نکته حائز اهمیت می باشد که تمامی استانداردهای کتاب نویسی و چارچوب کتاب باید رعایت شود که خود این دستورالعمل ها برای ناشرین مختلف گوناگون می باشد. موسسه سفیر از مراحل تبدیل رساله به کتاب تا اخذ تمامی مجوزهای لازم تا چاپ کتاب در کنار شما می باشد.

موسسه سفیر قادر به ارائه کلیه خدمات کتاب از جمله اخذ مجوز چاپ کتاب و  دریافت مجوز فیپا و همچنین دریافت مجوز شابک می باشد. اگر هنوز پایان نامه ندارید و یا تکمیل نشده است و نیاز به کتاب دارید، تالیف کتاب خود را به مولفین موسسه سفیر بسپارید. نویسندگان ما دانشجویان برتر دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه تهران می باشند.

بنابراین توصیه می شود اگر کتاب تخصصی نیاز دارید حتماً تبدیل پایان نامه به کتاب را توسط افراد خبره از همان رشته که دارای مدارج علمی بالا هستند و حدالامکان سابقه چاپ کتاب علمی را دارا می باشند تهیه نمایید تا زحمات چندین ماهه و هزینه های انجام شده به هدر نرود. لطفاً به یاد داشته باشید کارشناسان خبره ما که عمدتاً اساتید دانشگاه های برتر کشور می باشند آماده هستند کتاب شما را به صورت حرفه ای و تضمینی از پایان نامه استخراج نمایند.

تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به کتاب

تبدیل پایان نامه به کتاب در دوره دکتری

یکی از بالاترین مدارک تحصیلی که هر فرد می تواند در رشته تخصصی خود کسب کند مدرک دکترا می باشد. اما در همه کشورهای دنیا برای اخذ این مدرک نیاز به انجام تحقیقات مفصل در یک زمینه علمی خاص خواهد بود. البته این را هم بگوییم که دانشگاه های مختلف با هم تفاوت های زیادی در میزان سختگیرانه بودن در انتشار مقاله و یا مراحل انجام تحقیقات دوره دکتری دارند اما به طور کلی همه آن ها شرط تکمیل پایان نامه یا رساله دکتری برای دفاع را دارند. این فرصت خوبی برای دانشجویان این دوره است تا سعی کنند از نتایج تحقیقات خود در طی تکمیل پایان نامه خود استفاده کرده و موفق به چاپ چند مقاله و حتی کتاب از محتویات آن شوند.

در صورتی که در داخل کشور در یکی از دانشگاه های دولتی و یا یکی از دانشگاه های آزاد مشغول به تحصیل در این مقطع می باشید می توانید از همین حالا روی تبدیل پایان نامه به کتاب با اخذ مجوزهای لازم فکر کنید تا بتوانید هر چه زودتر موفق به چاپ کتابی به نام خود در داخل کشور شوید.

توجه داشته باشید که تاخیر در چاپ کتاب خواهد توانست از به روز بودن موضوع کتاب بکاهد و برای همین در آخرین مراحل دوره دکتری و یا بلا فاصله پس از فارغ التحصیلی بهتر است که در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به چاپ کتاب استخراج شده از پایان نامه دکتری خود بنمایید.

تبدیل پایان نامه به کتاب در دوره کارشناسی ارشد

اگر چه در دوره دکتری امکان تبدیل پایان نامه دکترا و یا رساله دکتری به یک کتاب جامع وجود خواهد داشت، اما بهتر است که از دوره کارشناسی ارشد برای چاپ یک کتاب برنامه ریزی کنید تا بتوانید در مصاحبه دکتری از مزایای داشتن یک کتاب چاپ شده در داخل کشور بهره مند شوید و در دانشگاه های بهتری موفق به ورود به مقطع دکترای تخصصی در رشته مورد علاقه خود شوید. خوشبختانه با توجه به تجربه ای که ما داریم به طور معمول در دوره کارشناسی ارشد در بسیاری از رشته های دانشگاهی می توان با کمی تغییر در متن پایان نامه ارشد موفق به تبدیل پایان نامه به کتاب قابل چاپ در داخل شد که این کار با صرف هزینه های کمی امکان پذیر خواهد بود.

البته در هر یک از حالت های ذکر شده در بالا توجه داشته باشید که پس از آماده کردن نسخه نهایی کتاب خود قبل از نشر آن مجوزهای لازم را برای چاپ کتاب در داخل کشور از نهادهایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد و یا سایر نهادهای ذی ربط اخذ نمایید. ما در بخش بعد بیشتر در مورد مجوزهای لازم برای چاپ کتاب تهیه شده از پایان نامه دانشجویی صحبت خواهیم کرد.

مجوزهای تبدیل پایان نامه به کتاب

به طور حتم بنا به قانون در هر کشوری برای چاپ کتاب نیاز به اخذ مجوزهایی خواهد بود. البته این قوانین در کشورهای مختلف با هم تفاوت هایی دارند که ما در این بخش در مورد آن ها بحث نخواهیم کرد. اما به طور کلی نه تنها برای تبدیل پایان نامه به کتاب که برای چاپ هر کتابی در هر موضوعی نیاز به اخذ شناسنامه برای کتاب و مجوزهای دیگری خواهد بود. در ایران نیز اخذ شناسنامه کتاب و این مجوزها قبل از نشر کتاب الزامی شده است. شما می توانید در صورت نیاز با کمی جست و جو در دنیای مجازی اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی دریافت این مجوزها کتاب پیدا کنید. لازم به ذکر است در صورت نیاز کارشناسان ما در موسسه سفیر نیز آماده ارائه اطلاعات لازم در این زمینه به شما می باشند.

نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب

به طور کلی نیازی به نگرانی در این زمینه نیست و با توجه به این که بخش اعظم کتاب شما از متن پایان نامه تشکیل خواهد شد در کمترین زمان خواهید توانست کتاب خود را برای اخذ مجوزهای لازم و چاپ آماده کنید. این کار با کمترین هزینه قابل انجام است و در صورتی که بتوانید مجوزها و شناسنامه کتاب خود را در مدت کوتاهی اخذ کنید به طور حتم مانع مهمی بر سر راه چاپ کتاب تهیه شده از متن پایان نامه دانشجویی شما وجود نخواهد داشت.

باز هم تاکید می کنیم که در صورتی که در دوره های ارشد و یا دکتری در حال تحصیل هستید و یا این که به تازگی فارغ التحصیل شده اید و در مورد نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب سوالاتی دارید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه علمی پژوهشی سفیر تماس بگیرید.

هزینه و مدت زمان تبدیل پایان نامه به کتاب:

رشته تحصیلی زمان مورد نیاز هزینه
تمای رشته ها 10 الی 15 روز استعلام هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب

خدمات مرتبط با تهیه کتاب:

  • حروف چینی قبل از ترجمه کتاب
  • استخراج مقاله قبل از ترجمه پایان نامه
  • اخذ مجوز و چاپ کتاب به صورت فیزیکی و دیجیتال
  • ثبت کتاب به صورت آنلاین
  • ویرایش نیتیو کتاب پس از ترجمه
  • ویرایش کتاب ترجمه شده در صورت نیاز به ویرایش مجدد
  • ویرایش محتوایی کتاب پس از ترجمه
  • بازنویسی کتاب ترجمه شده
  • ارتقاء و به روز رسانی کتاب پس از ترجمه
  • تایپ، حروف چینی و صفحه آرایی کتاب پس از ترجمه جهت چاپ
  • کاهش یا افزایش حجم کتاب بر اساس استاندارد ناشر پس از ترجمه
  • تبدیل کتاب ترجمه شده به PowerPoint
وجه تمایز مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر با سایر موسسات
  • نگارش، تالیف و تهیه مقالات توسط کارشناسان و متخصصین همان رشته انجام می شود.
  • ترجمه و ویراستاری و بازنویسی مقالات تمامی رشته ها توسط کارشناسان متخصص و Native انجام می شود.
  • برای تمامی خدمات موسسه گزارش عدم سرقت علمی (Plagiarism Report) به صورت رایگان ارائه می شود.
  • حد الامکان از رفرنس های بروز و معتبر همان ژورنال که قرار است مقاله در آن چاپ شود استفاده می شود.
  • در زمان نگارش، ویرایش یا ترجمه تمامی مقالات از اصطلاحات علمی و تخصصی استاندارد استفاده می شود.
  • تمامی سفارشات در بالاترین کیفیت و در موعد مقرر تحویل می گردند.
  • نام و مشخصات جلات قبل از سابمیت مقاله به منظور اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی، اعتبارسنجی و تاییدیه دانشگاه در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
  • برای چندین سفارش به صورت همزمان تخفیفات بسیار ویژه لحاظ خواهد شد.

 تضمین خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر از جمله تبدیل پایان نامه به کتاب توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

رشته های مرتبط تبدیل پایان نامه به کتاب

موسسه سفیر این توانایی و ظرفیت را دارد که در تمامی رشته های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی، هنر و پزشکی  خدمات تبدیل پایان نامه به کتاب را در رشته های زیر ارائه نماید:

ایمنی‌شناسی و آلرژی، بهداشت عمومی، بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های دهان و دندان، بیماری‌های ریوی، بینایی سنجی، پزشکی بیهوشی، فیزیوتراپی، فیزیولوژی، پزشکی، پاتولوژی (آسیب‌شناسی)، طب اورژانس، پزشکی خانواده، پزشکی مولکولی، پزشکی قانونی، پزشکی پوست، تغذیه و رژیم‌درمانی، جراحی عمومی، جراحی کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، چشم‌پزشکی، خون‌شناسی، داروسازی،دارورسانی، دامپزشکی، دندانپزشکی، روان‌پزشکی، روماتولوژی، زنان و زایمان، ژنتیک، میکروب شناسی، طب سنتی / طب حاشیه،طب فیزیکی و توانبخشی، طب کار / بهداشت حرفه‌ای، پزشکی عفونی، علوم آزمایشگاهی، پزشکی غدد، پزشکی قلب و عروق،پزشکی کلیه و مجاری ادراری، پزشکی گوارش و کبد، پزشکی گوش، حلق و بینی، مامایی، مدارک پزشکی، کالبدشناسی / علوم تشریحی، طب هوانوردی و هوافضا، مدیریت سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی

کلام آخر

چاپ مقاله و کتاب می تواند به پیشرفت تحصیلی دانشجویان و فارغ التحصیلان در دوره های دانشگاهی و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری کمک بسیار زیادی بنماید. به همین دلیل توصیه می کنیم که در اسرع وقت از پتانسیل های موجود در پایان نامه دانشجویی خود حداکثر استفاده را ببرید و با تبدیل آن به کتاب و یا استخراج مقاله از پایان نامه خود سعی کنید آینده بهتری را از نظر تحصیلی برای خود به وجود آورید.

تبدیل پایان نامه به کتاب همانگونه که گفته شد داری امتیاز پژوهشی بسیار بالایی برای ارتقاء رزومه می باشد. همچنین برای ارتقاء رزومه اساتید و استادیاران و حتی مربیان دانشگاه های مختلف مفید می باشد.

موسسه علمی پژوهشی سفیر با توجه به تجربه ای که در تبدیل پایان نامه به کتاب و یا استخراج مقاله از پایان نامه های دانشجویی دارد آماده ارائه هر گونه خدمات در این زمینه به دانشجویان در رشته های مختلف دانشگاهی می باشد.

 

حروف چینی و صفحه آرایی پایان نامه
تهیه و ساخت پاورپوینت از پایان نامه

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • حامد
    2022-09-18 18:40

    سلام
    چه انتشاراتى كتاب رو چاپ ميكنيد و اينكه اسم كتاب رو خودتون با توجه به موضوع رساله انتخاب ميكنيد؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2022-10-11 16:27

      سلام
      انتشارات پارس
      لطفا جهت مشاوره در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید. 09199777946

      پاسخ
  • لادن ناصری
    2021-04-27 02:42

    سلام
    مراحل و شرایط کتاب نوشتن از رساله رو لطفا بگید
    چقدر هزینه داره و لطفا مراحل چاپشو بگید
    رشته اقتصاد خوندم

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-29 14:04

      سلام و عرض ادب
      جهت استعلام خدمات مرتبط با چاپ کتاب از جمله سوالات زیر می توانید با کارشناس ما تماس بیرید یا در واتساپ به ایشان پیام دهید: 09199777946
      هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
      هزینه و زمان اخذ مجوز های چاپ کتاب
      هزینه صفحه بندی کتاب و طراحی جلد کتاب
      زمان نهایی چاپ کتاب

      پاسخ
  • حسن اصغری
    2021-04-07 15:50

    سلام
    تهیه کتاب از پایان نامه انجام می دهید؟ آیا کارهای چاپ کتاب . اخذ مجوز های شابک و فیپا هم انجام میدید. اگر بله، لطفا قیمت هریک از خدمات را بفرمایید.

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-18 22:46

      سلام
      در موسسه سفیر کلیه خدمات کتاب از جمله تهیه کتاب از پایان نامه در تمامی رشته ها با کمترین قیمت و کمترین زمان انجام می شود

      پاسخ
  • محمد صفری
    2021-04-03 13:08

    سلام
    لطفا هزینه و زمان تهیه کتاب از پایان نامه رو میفرمایید؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      2021-04-05 10:18

      با سلام
      هزینه تالیف کتاب از پایان نامه بر اساس فاکتورهای مختلف متفاوت می باشد. اما زمان تهیه و تالیف کتاب، چاپ و اخذ مجوزهای فیپا و شابک همگی تقریبا یک ماه می باشد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.